2

405 61 23
                                    

Ve evet. Yine okulun önündeyim ama tam olarak öğle arasının ortasındayız. Otobüs bekle, banyoya gir, lakosun kurumasını bekle, okula dönmek için yine otobüs bekle derken ancak şuan gelmiştim okula. Hızlıca 12. sınıfların 2. ve son şubesi B'ye girip Hyunjin'e bakmaya başladım. Göz göze gelmemizle onu yakalamak için sınıfta 3. Dünya savaşı çıkarttım ama koridora kaçmayı başardı. Hızla okulun dışına kadar kovaladım. 1 tur, 2 tur derken 3. turu beyfendi kaldıramamış olmalı ki arka bahçenin
-evet öğrencilerin yoğun olduğu arka bahçenin- ortasına attı kendini. Amacını anladım ama beni 4 yıldır hâlâ tanımamış olmalı ki etraftakileri takmadım ve üstüne atlayıp çevredekiler bizi ayırana kadar dövdüm. Etrafımız insan seli olmuştu, bir iki kız beni tutmaya çalışınca ellerini çırmalayıp Hyunjin'e tayca küfürler ederek bağırmaya başladım. Çok geçmeden insan seli ikiye ayrıldı ve sesler yerini fısıltıya bıraktı. Bu dikkatimi çektiği için susup kafamı kaldırdım. Jeon Jungkook.

Hassiktir oradan.

Dedikodunun asıl çıktığı yer olan okulumuzun karşısında "ya bir şey derse" diye korkuyla beklemeye başladım. Birden kahkaha attı. Kimse bunu beklemiyor olmalı ki herkes şokla pörtlettiği gözlerini iyiden iyiye ona çevirdi. Ellerini eşofmanına koyup bize doğru yaklaşmaya başladı. Hyunjin'in kafasıyla arasına 1 2 adım kala durdu ve eğildi.

"Bana olan sinirini başkasından mı çıkarıyorsun?" diyerek başını hafif yana eğdi.

Bıraksalar 2 yıl boyunca şaşkınlıkla bakacağım gözlere Hyunjin'in söylenmesiyle bakamadım.

"Kızım.. Ağhh... Harbiden zır delisin sen!" derince nefes alıp kudurmuşçasına bağırdı,
"Ne bakıyorsunuz! Biri şunu üstümden alsın ve tımarhaneye yatırsın, derhal!"

Olaylar benim hızla kalkıp başta Hyunjine sonra da her yerinde telefon olan kalabalığa şokla karışık sinirle orta parmak çekmem ve hayatımda toplasan 2. kere ölümüne koşmamla noktalandı. Bu koşma anımda da Jeon'un olması bizim kaderimiz olmalıydı.

~~

Öğle arasında kafeteryaya inmeyip bizimkileri gönderdim. Hepsi birlikte gitmeyi kabul etmediler ama uzun konuşmalarım sonucu üçünü birlikte gönderip sabahtan beri doğru düzgün alamadığım telefona baktım. Kafeteryada kimsenin çekmediğini düşünmem zaten saçmalıktı nasılsa okulumuz şımarık elit öğrencileri ve dedikodularıyla bir olmuştu. Anlaşılan kafeterya maceram okulda baya bir ses getirmişti. Okulumuzun yayıncılık bölümüne ait Seulilidispatch hesabının attığı post 37.235 izlenme, 12.800 yorumla resmen popüler olmuştu ve ben kriz geçirecektim. Yorum kısmına girmeme gerek bile yoktu, Jungkook'a aşık topluluğun neler yazdığını tahmin etmek zor değildi. Hesap değiştirip fan hesabıma girmemle grup sohbetlerindeki ve kişisel onlarca mesajla karşılaşmıştım. Hemen aralarında en yakınlarımla açtığım gruba girdim.

JUNGKOOK VE HAREMLERİ💅🏼
-momkook, jeykeyimm.juda, jungkookhayatimolmus, sana1nebanane ve siz-

momkook:
O SWRTK KM OLYOERDA JEON'A CARPABILIYPR?!?!?!?!?!?!?

jeykeyimm.juda:
RESMEN BILEREK CARPMIS

sana1nebanane:
sevimsizin teki ayrıca. Biraz daha hızlı çarpsaydı bebegime zarar verecekti şuan okulda da yok

momkook:
SAKA MI BU KIZ? NE YAPTIĞININ FARKINDA DEGIL SANIRIM? AH ZORBALIK NWYMIS GÖSTERECEGİÖ ONA

sana1nebanane:
@//jungkookhayatimolmus
@//jungkookunmuzlusütü nerede bunlar??

momkook:
Jungkookunmuzlusütü sinir krizi geçirmekle meşgul olabilir. Diğeri haber yapmakla uğraşıyordur.

jeykeyimm.juda:
her neyse bugün aktif olmayacağım bu videoyu daha fazla görürsem çıldırırım

sassy lover || liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin