1

1.1K 72 25
                                    

Her sabahki gibi bu sabahta bir elimde çay bir elimde tek amacı prensimin fotoğrafına bakmak olan telefonumla otobüs durağında otobüsümün gelmesini bekliyordum. Ne eğlenceli ama!

Jeongguk97

Jeongguksz atmam için zorbalık yapıldıj

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jeongguksz atmam için zorbalık yapıldı
j.mpark ve diğer 77.976 kişi beğendi

@j.mpark: o kişi ben değilim.
>@jeongguksz: siktir git
27.102 diğer yorumu görüntüle

Onu her gördüğümde karnımda tepinen kelebek ordusunu asla kontrol edemiyordum. Herkeste bu etkiyi yaratacak biriydi ve bu durumdan oldukça şikayetçiydim. Okulda peşinde koşan o kadar güzel kız varken -ki sadece okuldan bahsediyorum- benim onunla sevgili olma ihtimalim zaten yoktu. Dünya fazla adaletsizdi. Keşke bu kadar kusursuz olmasaydı da sadece bana kalsaydı. Hesabını zibilyonuncu kez stalklarken özel aracımın gelmesiyle çevremdeki olmayan fanlarımı selamlayıp zarif bir gülüşle aracıma bindim. Çok geçmeden lambomdan indiğimde karşımdaki okul dedikleri cehennemi görmemle U dönüşü yapıp lamboya geri binecektim ki canım arkadaşlarım sözleşmiş gibi karşıma çıktığında ve lambo birden otobüse dönüştüğünde eylemimden vazgeçmek zorunda kaldım.

Hayal gücü geniş olunca hayal kırıklığı da çok oluyor emmoğlu.

"Privet Jisonnie'm ve ayıcığım" elimi sinek kovar gibi yapıp "sana da privet sincap surat"
Rosé denilen canavar dün öğle yemeğime utanmadan bütün tuzu koymuştu o yüzden trip modundaydım. İstediğim kadar trip atabilirdim ve hakkım da vardı. O ise yüzünü buruşturmuş "privet ne be?!" dememe takılmıştı.

"Bilsen şaşardım zaten cahil. Privet yani rusça merhaba demek. Rus kadınları gibi olmak için rusça öğrenmeye.." diye anlatmaya başladım.

"Aish bu yine dizi bitirmiş. Bugün hangi diziyi yaşatacaksın bize maknae boku?" diye bıkkınlıkla söylendi Jisoo.

Merdivenlere çoktan gelmiştik ama insanları umursayan biri değildim. Bu yüzden anında yerimde durup zıpladım "Ayıp ediyorsun unnie. Hepimiz bir dizinin içinde değil miyiz sanki?!" tepinmelerim en çok kaçındığım şeyle bölündü.

"Biri bu kızın hayat mottosunu değiştirsin bacımlar. Geçen hafta kendini ture beauty'de sanıp Yoongiyle In Yeop kavga ederken aralarına girip 'BONOM OCON KOVGO OTMONOZO GOROK YOK' deyip ortalarına çökmüş o da yetmiyormuş gibi yarıla yarıla gülmüştü. Evet bildiğimiz popüler, herkesin çekindiği buz adam Yoongi ve model olan In Yeop. Yok yani ne ara müdürün karşısında azar yediğimi bile anlamadım. Ara dayağı da ben yedim orada.. Ahh Tanrım!"

Harika işte bundan bahsediyordum. Jennie'nin söylenmeleri.

"Hey hey hey. Orada dur. In Yeop Han Seo-jun'a çok benziyor."

Jisoo beni duymazdan gelip âdeta dehşet ve korkuyla Jennie'yi onayladı ve merdivenlerin demirine dayanıp "Kızım biz Roséyle orada bile yoktuk. Müdür bizim kapının önünde beklediğimizi görünce bir saat nasihat verdi. Biz ne alaka ya! Resmen o kadar bütünleştirmiş ki bunun yaptığından bizde sorumluyuz!"

sassy lover || liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin