1. Bölüm: İlk Gün

63.1K 503 74
                                    

Yazardan...

Elena, bir geldiği yere bir de babasına baktı. Gözleri dolmaya yer arıyordu. Daha bir kaç saat önce babası aramış eşyalarını toplamasını söylemişti.

Elena ilk başta babasının ne demek istediği anlamasada dediğini yapmıştı. Babası araba ile evin önünden onu aldıktan sonra durumı açıklamıştı.

Babasının büyük bir kumar borcu vardı. Elena bunu zaten biliyordu. Onu şaşırtan asıl olaysa para karşılığı satılmış olmasıydı.

Elena ilk başta ne diyeceğini bilemedi. Bir süre keyifle araba süren babasını izledi.

Adamın yüzü uzun süredir ilk kez gülüyordu. O gülümseme Elena'nın boğazında bir yumru oturmasına neden olmuştu.

Kızınım ben senin diğe bağırmak istedi ama yapmadı biliyordu bu hiç bir şeyi değiştirmeyecekti.

Kendini bir az olsa dahi toparladığında gideceği yerde onu ne beklediğini sordu.

Babası mutlu bir şekilde keyif sigarası yakıp adamlar hakkında bilgi verdi.

Pamir Şahin ve Yekta Şahin.

Bu iki ismi daha önce duyduğuna emindi fakat çıkaramıyordu. Bu küçük ayrıntıyı yok sayıp babasının anlattıklarına kulak verdi.

Kendisi karşılığında babasının tüm borcunu ödeyeceklerdi. Hatta anlaşma yapılmadan önce borcun bir kısmını ödemişlerdi.

Elena ağlama isteğini yok sayıp yol boyunca babasını izledi. Annesi ile babası o küçük yaştayken ayrılmışlardı ve annesi onu istememişti.

Babasıda sinirli bir adamdı. Sakin olduğu zamanlar iki elini geçmezdi.
Sabahtan akşama kadar evde olmazdı evde olduğu zamanlarda tek gelmezdi. Ya bir kaç kadın ya da iş arkadaşları...

Babası, valizini arabadan indirdiğinde Elena hala tepkisizdi. Bir azdan ne olacağını az çok kestiriyordu.

Babası gidecek o iki adam gelicekti sonrasını hayal dahi etmek istemiyordu.

"Baba." Dedi Elena sesi titriyordu. "Nolur beni bırakma. Borç neyse çalışır öderim."

Adam kızı duymadan valizi yanlarına gelen korumaya verdi.

"Çok geç borç kapandı bile." Adam arabaya bindiğinde Elena da onunla birlikte binmek için öne atıldı fakat nafileydi.

Babası hafif üzerine sürer gibi davranıp arkasına dahi bakmadan çekip gitti.

Elenin gözünden yaşlar pıtır pıtır atarken kendini yere bıraktı.

Elena şimdi bitmişti.

...

Çift salonda oturmuş baygın bir şekilde koltukta yatan kıza bakarken gerginlerdi.

Babasının çekip gitmesinin üstünden Elena bayılmıştı bahçede bulunan korumalar koşarak kızı kaldırıp patronlarına haber vermişlerdi.

İlk yardım bilen Yekta gerekli yardımı yapmıştı. Tansiyonu düştüğü için bayılmış. Kızın soluk tenini her gördüğünde içi daralıyordu.

Aradan geçen bir kaç dakika sonra Elena ingilizce bir şeyler mırıldanıp gözlerini açtı. Babası batmadan önce Amerikada yaşıyorlardı.

Yekta hemen baş ucuna oturup Elenanın doğrulmasında yardımcı oldu.

Elena kendisine yakın duran iki beden ile gerilirken soru sormaya sonraya sakladı çünkü başı felaket derece ağrıyordu.

ELENAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin