14. Bölüm: Geçmiş Part 2

6.4K 331 94
                                    

Sınır: 180 oy 100 yorum.

Yazardan...
(5 ay önce.)

Elena bedenini yorgun bir şekilde yatağa attı. Regli olmuştu ve ağrısı vardı. İlaç alması gerekiyordu fakat sağlıklı olmadığı için tercih etmiyordu.

Pamir ve Yekta kahvaltıda Elenanın halini gördükten sonra işe gitmemiştilerdi.

Yekta kız kardeşi olduğu için Elenanın bu durumunda ne yapması gerektiğini biliyordu. Pamiri, Elenanın sevdiği abur cuburları almasını söyleyip markete göndermişti. Kendiside kahvaltıda korumalara aldırdığı su torbasına sıcak su kokuyordu.

Ağzını sıkıca kapattığından emin olduktan sonra bir havlu ile etrafını sarmıştı. Elenanın derisine zarar gelmesin diye.

Yukarı çıkıp kapıyı tıklattı. İçeriden gelen komutla içeriye girdi. Yekta, yatakta dolmuş gözleri ile kendisine bakan kıza bakıp iç çekti.

Yatağa yaklaşıp ayaklarının dibine oturdu. Elinde tuttuğu su torbasını Elenanın kasıklarının olduğu bölgeye koyacak şekilde yerleştirdi.

"Bebeğim." Diye seslendi. "Ağrın çok mu istersen hastaneye gidelim."

Elena başını iki yana salladı. Hastaneye giderse doktorların iğne yapacağını biliyordu.

Ve istemiyordu.

Elena karnına giren sancı ile inlerken Yekta perişan bir şekilde onu izledi. Kahvaltıda iştahı olmadığını söyleyip çekilmişti.

Açık kapıdan içeriye giren Pamir Elenanın baş ucuna yerleşmişti. Ellerini saçlarına atıp okşadı.

"Yavrum yapabileceğim bir şey var mı?" Elena dolu gözleri ile kendisine bakarken içi daralıyordu.

"Hayır."

"Kahvaltıda çok bir şey yemedin istersen bir şeyler atıştır."

"Midem bulanıyor." Diyip Pamiri reddetti.

"Dediklerimi aldın mı?'' Yektanın sorusu ile Pamirin bakışları eşini buldu.

"Aldım güzelim."

Yekta başını salladı. İkili kızın ağrısını nasıl dindireceklerini düşünürken Elena ise bambaşka bir alemdeydi.

İkilinin kendisine olan ilgisi çok fazla geliyordu. Gözlerinin dolma sebebi ağrıdan değil uzun süredir görmediği ilgidendi.

Pamir, Elenanın saçlarındaki elini çekti.

"Karnına masaj yapayım mı?"

Elena sessizce başını salladı.

"Banyodan jeli getirir misin bebeğim." Yekta anında ayaklanıp odadan çıktı. Çok sürmeden elinde jel ile geri döndüğünde Pamire uzattı.

Pamir, Elenanın karınını açıp jeli karın bölgesine sürdü. Jelin ağrı kesici özelliği vardı. Tamamiyle bitkisel bir ürün olduğu için bir zararı yoktu.

Elini yavaşca Elenanın karın bölgesinde gezdirdi. İlerleyen sürede Elena hafifliyen ağrı ile rahat bir nefes verdi.

"Bir şeyler yemek ister misin?" Diye sordu Yekta. Kahvaltıda hiç bir yememişti.

"Çikolata.'' diye şansını denedi Elena. Pamir, Elenanın karnına dikkat ederek kucağına aldı.

Elena bu kucak işine bir türlü alışamamıştı. Anında yanakları kızarmıştı. Pamir bıyık altı sırıtıp odadan çıktı.

ELENAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin