23. Bölüm: Kırgınlıklar

354 39 3
                                    

Selam, size minik bir önerim hikayeyi hatırlamak adına baştan bir kez daha okumanız.

Hepinize yeniden merhabalar, çok özlemişim burayı ve evet Wattpad kapanınca dönesim geldi skskskŞaka bir yana pek iyi değildim, uzun bir süre tüm sosyal medyalarımı kapadım. Şimde de toparladım.

Şu anlık bu kadar...
Bir hoş geldin hediyesi güzel yorumlar alırım diye umuyorum🥲

...

Yazardan...

Pamir,sabahın erken saatinde gözlerini açtığın da karşılaştığı manzara ile gülümsedi. Misafir odalarındaki çift kişilik yatağa birleştirmişlerdi. O yatağın bir ucunda yatarken diğer uçta Elena yatıyordu. Ortalarında ise Yağız ve Yekta.

Yekta kolunu Yağızın ince beline atmıştı. Normalde kıskanması gerek bu görüntüye gülümsedi. Hepsi o kadar güzellerdi ki. Aklına kahvaltı masasında olacaklar gelirken çokta üstünde durmadı. Herşey konuşulacaktı.

Sırlar, sözler, yalanlar.

Dün akşam yatmadan önce Yağız hariç hepsi bu odaya gelirken Yekta Yağızında onlarla yatmasını istemişti. Yekta biliyordu Yağızın içindeki eksikliği.
Yağız ilk başta çekinsede alkolun verdiği rahatlık ile çok üstelememişti. Gün aydınlana kadar hepsi konuşmuştu. Başına gelen komik olayları anlatmıştı. Pamir ise sessizce hepsini dinlemişti. Yeni öğrendiği bilgileri aklına kazadı.

Yattığı yerde doğrulup ayaklandı. Başında hafif bir sızı vardı. İlk lavaboya girip işlerini halletti sonra aşağı inip kahvaltı hazırlamaya başladı.

O kahvaltı hazırlarken Yağız da yavaş yavaş yeni güne gözlerini açtı. Bileğinde ki kesik izleri sızlıyordu. Belindeki Yektanın kolunu okşayıp gülümsedi. Uykuya dalmadan önce Yektanın kulağına fısıldadığı şeyler hâlâ zihnindeydi.

"Yaşa, yaşamaya çalış. Sevdiklerin için, kendin için yaşamaya çalış güzel çocuk."

Alt dudağını ısırdı, yavaştan yüzünün yandığını hissediyordu. Uyuyan ikiliyi yalnız bırakıp ayaklandı. Pamirin yattığı yerin boş olması onu şaşırtmamıştı.

Aşağı indiğinde kahvaltı hazırlayan Pamirle karşılaştı. Pamirin arkasıno dönük olduğu için kendisini fark etmemişti. Pamir ise dalgındı.

Yapavakları konuşma ya onları param parça edecekti ya da eskiden daha iyi hale getirecekti.

"Günaydın." Diye mırıldandı Yağız. Geldiğini belli etmek istedi. Pamir arkasını dönüp gülümsedi.

"Günaydın, bir yerin ağrıyor mu?" Diye sorduğundan Pamir, Yağız anlamıştı nedemek istediğini. Kollarını soruyordu.Yağız sandalyelerden birine başını eline yasladı. Başı ağrıyor kollarıda ayrı sızlıyordu.

"Bir az." Dedi kollarındaki acı geçecek gibi değilmiş gibi hissediyordu.

"Kahvaltıdan önce pasuman yapalım." Dedi Pamir, doğradığı domatesleri tabaklara yerleştirirken.

Yağız bu konuda utandığı için ağzını açmadı. Sessizce Pamir ne dediyse onayladı.

"Elena vuracağı zaman izin verme koru kendini." Dedi Pamir. Elenanın elinin ayarı yoktu.

"Sinek ısırığı vuruşları." Diye mırıldandı Yağız. Pamir kendisine attı bakış ile sesini kesti.

Onlar kendi hallerin de konuşurken içeriye giren Yekta ile bakışlar onu buldu.

ELENAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin