Yazardan...
(6 ay sonra)Elena son ders zilinin çalması ile birlikte eşyalarını toplarken okul bittiği için ağlamak istiyordu.
Okul açıldığından beri dahada rahatlamıştı. Beklediği üzere o kaçışı daha yapamamıştı. Sebebi ise her yerden çıkan korumalardı.
Okuldan çıktığında yanına gelen koruma ile suratı asıldı. Koruma Elenanın çantasını alıp arabaya doğru yönlendirdi.
Araba vardıklarında Elena kendisi için kapıyı açan korumaya bakıp arabaya bindi.
Bu koruma diğerlerine göre daha dikkatsizdi. Bu küçük detayı Elena tabikide fark etmişti.
Kısa bir süre içinde görkemli evin bahçesinden içeriye girdiklerinde Elenanın bakışları bahçenin dışında takılı kaldı.
Babasının onu bir çöpmüş gibi bırakıp gittiği yer.
Kapıyı açan başka koruma ile arabadan indi. Yardımcı kadının kendisi için açtığı evden içeriye girdi.
Hemen kendisini odasına atıp masanın üzerinde Yektanın bu gün yapmasını söylediği şeylere göz attı.
30 soru matemetik, 40 soru edebiyat, 20 paragraf, 25 soru fizik.
Çözeceği testlerin hepsi masanın üzerine bir dosya halinde koyulmuştu. Cevap anahtarı Yekta da olduğu için akşam yemekten sonra kontrol ediyorlardı.
Aslında ilk başta böyle değildi Elena tüm gün ders çalışıyorum bahanesi ile odadan çıkmıyordu.
O evden nasıl kaçacağının planlarını kuruyordu. Günlerden bir gün ders çalışıyorum diyip odasından çıkmadığında Pamir kontrol etmek için odasına girip test kitaplarını kurcalamıştı.Tek bir çizik dahi olmayan test kitaplarını görünce küplere binmişti.
Onlar sırf Elenanın güvenini kazanmak için kızı kontrol etmezken kızlarının yaptığı şey ikisinide çıldırtmıştı.
O günden beri Yekta günlük soru sayısının ve çözeceği testleri masasına bırakıp gidiyordu.
Elena bu testlerini babaları gelene kadar bitirmesi gerektiğini biliyordu ama yapmak istemedi.
Kendini duşa atıp rahatladı. Duşunu olabildiğince uzattı. Duştan çıktıktan sonra odasındaki saate baktı. Yemek saatine bir buçuk saat babalarının gelmesine ise bir saat vardı.
Dosyadan testleri çıkarıp hangi yayın olduğuna baktı. Ondan sonra korumanın getirdiği çantasının içini kurcalayıp arkadaşından çıktısını çıkardı cevap anahtarını elina aldı.
Kendi çözmüş gibi yapmak istediği için matematik ve fizik hariç diğer iki dersin testlerini çözdü. Soru köklerinin altını çiziyor doğru olmayan şıklara çizik atıyordu.
Son olarak sorulara göz attığında zor olan bir soruyu seçip yanlış şıkkı işaretledi.
Testlerde ya bir ya iki hatası çıkıyordu.
Bu işlem yaklaşık yarım saatini almıştı. Masasında bulunan bilgisiyarını açıp şifresini girdi. Adı gibi biliyordu ki babalarından birine bilgisiyarına girdiğine dair bildirim gitmişti.
Youtube girip matematik testinin konusuna göre video açtı. Babalarına yine bildirim gelmişti. Videoda gördüğü işlemlerin aynısını önündeki kağıda yazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELENA
Teen Fiction•Grup ilişki •Cinsellik var •Daddykink •bxbxbxg Yıl başına kadar yeni bölüm gelmeyecek.