1.BÖLÜM: DAVA OYUNU

461 90 101
                                    

Herkese Merhaba!

Mükemmel bir kurguyla karşınızdayım. Bu benim ikinci kitabım olacak. Umarım seversinizz.

"Karanlık Oda" adlı kitabımı okumadıysanız eğer onu da okuyunn.

Başlayın Bakalım.

{Playlist; The Weeknd, Jennie, Lily-Rose Depp - On Of The Girls}

İyi Okumalar!


🔪

Meliss

"Acaba bulur muyum ya."

Anlamayarak ekrana baktım.

"Neyi?"

"Şu geçen alacağımız dediğim dava oyununu."

"Buluruz ya her yerde var."

"Oynarken şey oluyormuş, gerçekten seri katil tam karşımızda duruyormuş düşünsene."

"Hayal gücüne hayranım Melis."

Bu kıza hayal gücü yasaklanmalı. Melis ne zaman "ya olursa" tarzı şeyler söylediğinde hepsi doğru çıkıyordu.

"Gruba baksana artık."

"Uf boş boş konuşuyorsunuz."

"E zaten o nedenle kurduk."

"Of tamam bakıyorum."

"Oflamaaa."

Bu kız babaannem gibi her şeye karışıyor ya. Birisi şu kıza babaannem olmadığını söylesin.

Gruba girmeden önce +999 mesaj olduğunu gördüm. Evet hepsi de saçma sapan konuşmalardı. Ne kadar saçma olabilir ki dediğinizi duyar gibiyim. Mesela Alper gruba sabahları "Kim benimle ekmek almaya gelmek ister?" yazıyor. Melis'te ona karşılık "Poşet parasını sen ödersen gelirim." yazıyor.

Yok canım bizim grupta saçmalık ne arar. Hepimiz çok akıllı, uslu çocuklarız.


Quintet

"Selam."

Buketilam: "Oha Afra gruba yazdı biz şok."

Alperoo: "Nee Afra gruba mı yazdıı? Nee yani Afra bana dondurma mı alacakmış?? Aman Tanrımm."

"Abartmayın, sadece 2 buçuk ay yazmadım."

Zengiz: * Alperoo kişisini yanıtladı. * "Sen en son ekmek almayı gitmiyor muydun? Ve Afra grubumuza hoş geldin rahat ol, sanki senin grubunmuş gibi takıl."

Hazır grupta yöneticiyken şu zırtlıklardan kurtulsam mı? Gruptan atmak ideal bir fikir olabilir.

Alperoo: "Çok istiyorsan benimle gelebilirsin yakışıklı. Seni bakkalın önünde beklerim. No problem yanii."

Zengiz: "Yok."

Meliss: "Dava oyununu buldum!"

Meliss: "Görüldü atma Afra!"

Allah'ım sana geliyorum.

"Ay tamam be."

Meliss: "Benimle beraber gel, dava oyununu alalım."

7 DAKİKA 17 SANİYE - DAVA OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin