Mrb yazarınız geldi
Minho
Filmi başlatıp Chris'in yanına uzandım koltuk büyüktü ama 8 kişiyi almamıştı bu yüzden 3 kişi yere oturmuştu. Koltuğa uzandığımda Chris yanağımı öpmüştü, beni öpmeyi seviyordu ve ben buna bayılıyordum .
"Oyuncu mu değişmiş ya? "
"Geçen filmde de bu vardı. "
"Oyuncu değişikliği çok sıkıntı ya. "
"En azından Mary Jane'den kurtulduk. "
"Harbi ya, kaşarın tekiydi. "
"Yeter ya susun. " herkes Jeongin'in lafıyla susmuştu Chris hala beni öpüyordu hoşuma gidiyordu ama filmi izlemek istiyordum.
"Chris yeter sevgilim, lütfen. "
"İstemiyor musun seni öpmemi? "Hayır bu yavru köpek bakışlarına kanmayacaktım.
"Öyle bakma bana. "
"Niye? Karşı koyamıyor musun? " salak salak sırıtıyordu, ensesine vurduğumda gülüşü soldu .
"Haha noldu? Soldu gülüşün. "
"İnsan sevgilisine vurur mu? "
"Diğer insanları bilmem ama ben vururum, dönde ense traşını görelim koçum. "
"Ense traşım yok, uzun zamandır saçlarımı uzarıyorum farkındaysan. "
"Farkındayım sevgilim, çok güzeller. "Fazla cıvık bi ilişkiyi ikimizde sevmiyorduk, tek başımızayken güzeldi temas etmek, herkesin içinde rahatsız oluyorduk. Bir birimize küfür etmek komikti bence.
"Bu akşam benle uyuyacaksın değil mi? "
"Tabii ki. "
"Güzel."
"Aklında neler dönüyor Channie. "
"Çok güzel şeyler bebeğim, senin kadar güzel şeyler. "
"Herkesin uyumasını bekle Channie. "Açıkçası daha önce hiç cinsel deneyimim olmamıştı, daha önce kendime dokunmamıştım bile. Sevişeceğimizi sanmıyorum ilişkimiz başlayalı çok az oldu fakat kendimizi rahatlatabilirdik değil mi?
"film bitti ne yapsak? "
"Sessiz sinema oynayalım ama bir ünlüyü taklit ederek. "
"Tamam olur. "İlk Jisung çıkmıştı, oturma odasının önünde birden twerk atmaya başlayınca hepimiz gülmüştük.
"Lisa Lisa"
"Evet." sıra Hyunjindeydi, saçına kırmızı bir örtü takmış biriyle öpüşüyormuş gibi yapıyordu.
"Bu biraz zormuş. "
"Mary Jane mi? "
"EVET."sıra Seungmindeydi, eline deodorant şişesi almış havalı hareketler yapıyordu.
" Soyeon? "
"Doğru" sıra bendeydi, ne yapıcağımı bilmiyordum açıkçası. Kenarda duran sarı örtüyü alıp Trump taklidi yapmaya başladım.
"Düşünmemiz için süre ver. "
"JYP? "
"Hayır."
"Bay kim? "
"O ünlü mü salak? "
"Trump? "
"Evet."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
siblings and lovers
Humorson sınıf Minho kardeşine yürüyen kişinin abisini uyarmak istemişti fakat ondan hoşlandığının farkında olmadan Minho Lan duduk Soyle o kardesine kardesimden uzak dursun Chan Dayı ne dıyon aq