Burayı cok bosladım bılıyorum ama aklıma gelmıyor yanı 505 de ne yazacagımı bılıyorum baslasıgım an 1 saat ıcınde bıtıyor ama burada ne yazacagımı Bılmıyorum bu yuzden bolumler kısa ve uzun aralıklarla oluyorBu arada sey ben biraz atesli sahneler yazdım okumak istemeyenler için uyarı vericem
Minho bi kez mivaylasana
Minho
Olm
Bakin bi
Minseo bahcede chana surtunmeye mi calısıyo yoksa ben mi yanlıs gordumJeongin
Basbaya surtunuyo abi ama Chan bunun farkında değil sanırım
Berryle oynuyorMinho
Degil
Yanlarına gidim bi bakımMinho's pov
"Chris, neredesin sevgilim? "
Sesimi duyan Minseo kalçasını Chan'ın bacağından çekti, Chan yüz üstü uzanırken Berry'nin- köpeğimiz- kafasını okşuyordu. Minseo ise son yarım saattir yaptığı Chan'ın bacağına sürtünme işine ara vermişti.
Meraklı bir şekilde bana bakan sevgilimin yanına gidip dudağını öptüm.
"N'oldu bebeğim? "
"Yatak odasına gelsene biraz, seninle bir işim var."
Minseo'ya nispet yapar gibi söylemiştim bunu, Chan şaşırmış bir şekilde kalkıp eve girdi."Ben anlamadım, n'oldu şimdi? "
"O sürtük bacağına sürtünüyordu."
"Ne? Iyy."
Chan'ın dediğiyle güldüm, ikimiz üst kata çıkıp yatak odasına girdik.
"Peki ne için geldik buraya? "
"Bilmiyorum."
🔞⚠️
Chan yatağa oturmuş beni de kucağına cekmişti, bir anda bacağım kaşınınca bacağına sürtünüp kaşımaya çalıştım fakat bacağına değil kendisine sürtünmüştüm. Sırıtıp sürtünmeye devam ettim.
Chan derin nefesler almaya başlayınca kendimi ona bastırıp konuştum.
"N'oldu Channie? Sevgilimin ateşi mi çıktı yoksa? "
"Minho... Rahat dur, lütfen. "
"Efendim? Devam mı etmeliyim? "
O cevap veremeden sürtünmeye devam ettim, bu cesaret nereden gelmişti anlamadım çünkü daha önce hiç cinsel deneyimim olmadı. Daha önce kendimi tatmin bile etmedim fakat şu an yaptığım şey bana çok ters kalıyordu.
"Lanet olsun Minho, dur. " Chan'ı biraz daha inletmek istiyordum çünkü o sürtüğün kapıda bizi dinlediğini biliyordum. Chan'ın kucağında hafif hafif zıplamaya başladığımda sesli inliyordu.
Chan beni yatağa yatırıp üstüme çıktı ve öpmeye başladı, bir yandan hala sürtünürken diğer yandan öpüşüyorduk.
Biraz daha sürtündükten sonra ikimizde birbirimizi rahatlatıp duşa girdik, birbirimizi yıkarken acıktığımı fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
siblings and lovers
Humorson sınıf Minho kardeşine yürüyen kişinin abisini uyarmak istemişti fakat ondan hoşlandığının farkında olmadan Minho Lan duduk Soyle o kardesine kardesimden uzak dursun Chan Dayı ne dıyon aq