Minho
Kapıyı açmaya korkuyordum biraz çünkü gelen Kuzenimdi, küçüklüğümden beri şişman ve çirkin olduğumu söyleyen kuzenim.
"MİNHO AÇSANA. "
Açmak zorundaydım yoksa annem beni öldürürdü cidden. Çekinerek kapıyı açtım.
"Hoşgeldin Minjae ve Minseo. "
"Hoşbulduk MinMin. " Minjae beni severdi ama Minseo nefret ederdi. Neden bilmiyorum ama küçüklüğümden beri beni hep eziklemeye çalışmıştı. Bu yüzden nefret ediyordum ondan bir yandan da yine aynı şeyleri söyler diye korkuyordum.
"Minho, onlar kim sevgilim? "
"Sevgilim mi? Kim senin gibi biriyle sevgili olur ki."
"Minseo! "
"Ne var be? Doğru söylüyorum ben. "Şimdiden yapmıştı yapacağını. Üst kattan inen Chris yanıma gelmişti.
"Misafirimiz mi var? "
"Kuzenlerim, Minjae ve Minseo. "
"Sen Minho'nun sevgilisi misin? "
"Evet? "
"Bence bir göz doktoruna görün,senin gibi bir yakışıklının Minho gibi biriyle olması pek akıl karı değil. "
Birden Chris'e sırnaşmaya başladı, normalde kıskanan biri değilim ama bu beni rahatsız etmişti. Chris de bir o kadar rahatsızdı.
"Senden daha iyi olduğuna eminim."demişti Chan.
"Minseo! Saygısızlık yapma! "Minseo yüzünden rezil olduğunu düşünüyordu Minjae. Onun suçu yoktu aslında.
"Off."
"Bu arada pizzalar gelmiş. "
Chris Minjae'nin kucağındaki pizzaları alıp mutfağa gitti.
"Siz içeri girin, arkadaşlarım var umarım rahatsız olmazsınız. Ben mutfağa gideceğim. "
"Arkadaşların da aynı senin gibidir şimdi. "
Bir şey söylemeyip mutfağa gittim. Chris pizzaları tabaklara koyuyordu, bende içecekleri dolduruyordum.
"Onları hiç sevmedim. "
"Minjae'yi seversin aslında. "
"O kız kim oluyorda öyle konuşuyor? "
"Her zaman böyleydi. " arkamdan sarılıp yanağımı öpmüştü.
"Altta kalma Minho, unutma sadece benim altımda kalabilirsin bebeğim. "
"CHAN! "Tepkim onu güldürmüştü.
"Ne? Bir saat önce sevişmek için yalvarıyordun. "
"Sarhoştum."
"Kızma sevgilim, al bunları götür içeriye. "
Changbin
Herkes ayılmıştı, Minho kapıda birileriyle konuşuyordu. Umarım kuryedir.
Değilmiş. Minho'nun kuzeni olacak varoşlar gelmişti birde, yemeğimi bunlarla paylaşmak zorunda mıyım?
"Aynı Minho gibisiniz sizde. "
"Yani? "
"Yani şişko ve çirkin. " diyip gülmüştü. Böyle şeylerin asla altında kalmazdım. "Baksana kollarına , yağ tabakası. "
"Sen kendine bak varoş, yüzünde ki makyajı silsek maymuna dönersin. Ayrıca gördüğün şey yağ tabakası değil kas, en azından senin gibi burnu havada, babasının parası olmasa bi sik beceremeyen insanlardan değiliz."
Fena bozulmuştu. E bir zahmet bozulsun, yüzsüz.
"Pizzaları geldi. "
Hepimiz masaya geçtik ,kuzenler hariç.
"Bizede vermeyecek misin Minho? " hayır. Nefret ederim yemeğimi paylaşmaktan.
"Hayır, vermeyecek. Zaten habersiz gelip keyfimizi bozdunuz. "
Biz yemeğimize dönerken Minjae yanımıza geldi.
"Onun için üzgünüm, babam onu çok şımartıyor. "
"Sorun değil, özür dilemesi gereken sen değilsin. "
"Siz ikiz misiniz? " yanımda ki Felix sormuştu bunu.
"Evet, ama ailelerimiz ayrı . Ben annemle o babamla yaşıyor. Aslında ikiside zengin fakat babam onu baya şımarttı. "
"Hm anladım... Pizza ister misin? Changbin biraz sinirli olduğu için öyle dedi , alınma sen. "
"Yok, yemeceğim. "
"Lütfen ye, hem ben bunu tek başıma bitiremem. "
"Tamam o zaman. "
Yemeğimizi yemiş film izleyecektik. Ama Minho huzurlu değildi.
Minho
Minseo her fırsatta Chris'e dokunuyor , sarılmaya çalışıyordu. Chris de rahatsızdı bu durumdan.
"Minho, siz hiç seviştiniz mi? "
"Hayır."
"Sanane." Chris'le aynı anda cevap vermiştik ama o biraz sinirlenmişti bu soruya.
"Seni ne ilgilendirir? Kimsin ki sen? Sanane bizim ilişkimizden?"
"Bu kadar agresif olduğuna göre Minho seni tatmin edemiyor, öyle mi Chris? "
Bunun amacı neydi?
"Minseo, saygısızlık yapıyorsun. "Dedi Minjae
"Emin ol yatakta Minho'dan katbekat daha iyiyim."
"Senin iğrenç vücudunu görmek istemiyorum, sevgilime baktıgım anda bile boşalabilirim. Senin gibi bir orospuya ihtiyacım yok. " Chan belimi sıkıyordu sinirden.
"Ama Channie, bir kez denemedik bile. "
"MİNSEO! Saygısızlık yapıyorsun, yeter. Sana 'saygısızlık yapacaksan benimle durma' dedim, ne anlıyorsun? " en sonunda kardeşinin yüzsüzlüğüne dayanamayan Minjae konuştu.
"Ama Minjae-"
"Eve git Minseo. "
"Bana ne yapacağımı söyleme. "
"MİNSEO SİKTİR GİT EVE BABANIN KUCAĞINDA AĞLA, TAMAM MI?"
"İyi, gidiyorum. " Minseo çantasını alıp yanımıza geldi, beni ittirip Chan'ın penisine dokundu.
"Ara beni Chan. "
Chan sinirlenip Minseo'nun saçını tutup yere fırlattı. Minjae yanımıza gelip Minseo'yu kaldırdı.
"Teşekkür ederim kardeşim. "
Minjae ona tokat attı.
"Bana kardeşim deme, bildiğin taciz ettin çocuğu. İğrençsin Minseo bunları babana söyleyeceğim, o zaman ne yacaksın bakalım? "
Minjae bana dönüp konuştu.
"Minho gerçekten özür dilerim. Onunla uzun zamandır görüşmüyorum bu kadar ileri gideceğini bilseydim getirmezdim. "
"Senin suçun değildi Minjae. Onu gönderde filme devam edelim. "
"Burada kalmalı mıyım? "
"Eğer istersen, bizim için sorun yok. Çocuklar seni sevdi. "
"T-tamam, ben onu gönderiyorum hemen. "
Minjae Minseo'nun kolundan tutup dısarı çıkardı. Siyah ve büyük bir arabaya bindirip gönderdi. Geri geldiğinde kaldığımız yerden devam ettik.
──✱*.。:。✱*.:。✧*.。✰*.:。✧*.。:。*.。✱ ──
Erkek bekliyodunuz dimi
Aslında wooyoung ve san giricekti hikayeye ama heryerde Woo olmaz dedim bide olay lazımdı
Orospu Minseo'yu sikmek isteyen el kaldırsın🤚😔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
siblings and lovers
Humorson sınıf Minho kardeşine yürüyen kişinin abisini uyarmak istemişti fakat ondan hoşlandığının farkında olmadan Minho Lan duduk Soyle o kardesine kardesimden uzak dursun Chan Dayı ne dıyon aq