sevgilim misin artık

426 25 14
                                    

Asırı crınge bu bölüme hazır olun

Chan
Minho?
İyi misin?
Seungmin okuldan çıkarken ağladığını söyledi

Minho
Bu velette herseyi soyluyo

Chan
Ne oldu anlat bakalım

Minho
Bir şey yok
Sadece bacagımı carptım

Chan
Bacagını carptıgın ıcın mı agladın yanı?
Benı kandırma Minho
Su anda aynı okulda degılız ama bir zamanlar oyleydık
Seni tanıyorum bu yüzden benı kandırmaya calısma

Minho
Cidden bir sey yok
Bıraz sınırlıydım ustune bacagımı carpınca daha çok sınırlendım

Chan
Sınırden agladın yanı

Minho
Evet
Bir sorun Channie
Oldugunda sana soyleyecegim

------------------

Anlamamıştı Minho, Chan neden birden bire bu kadar ilgili olmuştu?Aslında Chan etrafındaki bir çok kişiyle ilgilenir , onların sıkıntılarına çözüm bulmaya çalışırdı ama Minho'yla hiç böyle olmamışlardı. Bu Minho'nun sıkıntılarını dile getirmemesinden dolayı olabilirdi, ne kadar göstermese de Minho çok alıngan biriydi. Minho ve Chan yaklaşık 3 sene aynı okulda okumuşlardı, Minho Chan'dan bir yaş küçüktü bu yüzden aynı anda mezun olamamışlardı.

Chan gastronomi okuyordu kendi isteği ile seçmişti, Minho ise konservatuvar okumak istiyordu ama ailesi onu desteklemiyordu, onlara göre Minho doktor olmalıydı. Tabi ki Minho bunlara kulak asmıyordu sonuçta hayat onun hayatıydı. Minho'nun kimseye söyleyemediği bir sırrı vardı, hayır o mucize uğur böceği değildi, Minho 3 yıldır Chan'dan hoşlanıyordu aslında en başında sadece Chan'dan etkilendiğini düşünüyordu sonuç olarak vücudu güzeldi, iyi kalpli biriydi ve en önemlisi Minho'nun da bir insan olduğunu biliyor , ona duygusuz gibi davranmıyordu.

Minho ikinci senesinde anlamıştı Chan'dan hoşlandığını, duygularını saklayabilen biri olduğu için Chan mezun olana kadar onunla konuşmuştu. Aralarında ki ilişki biraz garipti, kavgalı gibilerdi. İkiside birbirinden nefret ediyor gibi görünüyordu oysaki Minho düşse yanına gidip onu kaldıracak ilk kişi Chan'dı.

Düşündü Minho saatlerce düşündü, saat akşam ona doğru gelirken kalktı yatağından. Güzel bir duş almalıydı ardıdan kendine bir sandviç yapıp yemeli ve yatagına geri dönük Örümcek adam 2'yi izlemeliydi. Kalktı ilk önce evde gezindi, kimse yoktu neden kimse yoktu? Jeongin bile yoktu o nereye gitmişti bu saatte? Oh doğru ya Felix'lerde kalacaktı, Felix'in annesi bayan Lee, Jeongin'i çok seviyordu sürekli onlarda kalmasını istiyordu tabi buda Jeongin'in işine geliyordu neredeyse haftanın üç günü onlarda kalıyordu.

En sevdiği playlisti açıp duşa girdi Minho. Güzelce temizlenmeli ve kendini toparlamalıydı. Yaklaşık yarım saatlik bir duşun ardından kıyafetlerini giymek için dolabının basına geçmişti. Yaz günüydü ve hava sıcaktı bu yüzden eline gelen ilk şort ve tişörte baktı baktı, düz sıyah kenarlarında beyaz şeritler olan fazla uzun olmayan bır şort ve kedi baskılı açık kahverengi bir tişört, hemen giyindi ve mutfağa doğru yol aldı. Dolabı açıp baktıgında sandviç ekmeğini kaptı ardıdan biraz domates, salatalık, salam ve peynir alıp dolabı kapattı.

Mükemmel playlisti eşliğinde sandviçini hazırladı ve dolabın ücra köşelerinden bulduğu portakal suyunu bardağa döktü, hepsini bir tepsiye dizip odasına götürdü. Odasında ki televizyondan Netflix'te  girmiş Örümcek Adam 2'yi açmıştı, filmin tadını çıkarırken mesaj sesi tüm dikkatini dağıtmıştı. Chan'dan mesaj mı gelmişti

Chan
Minho
Aşağı iner misin?
Konuşalım biraz

Minho
Nerdesin ki?

Chan
Kapının önündeyim

Minho
Kapıyı çalsana salak

Minho koşarak merdivenlerden inip kapıyı açmıştı, gördüğü görüntü içini ısıtmıştı. Chris elinde küçük bir poşet ile kapıda duruyordu iyide akşamın bu saattınde neden gelmişti? Ne konusacaklardı ki?

"Ailem yok içeri gelebilirsin "

İçeri girip solana yöneldi, daha önce buraya gelmişti hatta burada kalmıştı bile. Ailesi katıydı ama Chan'a ve Felix'e güveniyorlardi bu yüzden hemen izin verirlerdi.

O sırada Minho mutfağa gidip yıyecek bir şeyler hazırladı büyük bir kase cips ve kola , kim hayır diyebilirdi bunlara?

"Odama çıkalım gel "

Beraber Minho'nun odasına gitmiş yatagına yerleşmişlerdi . Beraber örümcek adam 2'yi izlemeye başladılar. Filmin yarısında Chan lavaboya gitti , Minho'ya ondan hoşlandığını söyleyecekti ama nasıl? Eğer Minho'nun da ondan hoşlandığını bilseydi söylemek çok kolay olurdu. Chan yaklaşık 10 dakikadır orada olduğu fark edip lavabodan cıktı.

"Minho, sana bir şey söylemeliyim... Ben senden hoşlanıyorum. "

"Ne? "

"Senden hoşlanıyorum. "

"Ne? "

"..."

"Ne? "

"Nasıl hoşlanıyorsun? "

"Baya işte. "

"Bize bi şans verir misin? "

"Ne? "

"Minho"

"Tamam bi daha yapmıcam. "

"Ee cevabın ne?  "

"Yani birden bire oldu... Bilemiyorum... Kabul. "

"Artık sevgilim misin? "

"Evet Channie. "

"Bu akşam bizde kalsana hem vakit geçirmiş oluruz. "

"Ailen?"

"Sana bir şey demezler zaten iş gezisindeler sürekli geziyorlar"

"Minho"

"Efendim?

"Seni öpebilir miyim? "Dedigi anda dudaklarında ki baskı onu sarhoş etti. Chan bunu derken utanmıştı ama Minho hiç utanmamıştı. Minho anında Chan'ın kucağına çıkmıştı fakat Chan fena utanmıştı. Ayrıldıktan sonra Chan'ın kulaklarının kızardığını fark eden Minho kıdırdamıştı.

"Seni çok seviyorum Channie"

"Bende seni seviyorum bebeğim"

"Değişik geliyor"

"Bana da"

"Ve güzel "

"Senin gibi fazla güzel"

Tekrar öptü Minho, tekrar, tekrar ve tekrar. Şimdiden bagımlı olmuştu bu dudaklara, Chan'ın utanması çok hoşuna gidiyordu. Chan utandıkça diş etleri gözükene kader gülümsüyordü. Aynı şekilde gülümserken Chan birden onu öpmüştü.

"Gülüşünü öptüm sevgilim"

Minho bu hareketle cidden utanmıştı, şimdi eğlenme sırası Chan'daydı.

"Hadi şöyle bakalım, neden ağlıyordun? "

"Şey... "

------------------------------

Biraz beklettim biliyorum 505 e odaklandım biraz onu yazmak zevkli geliyordu tabi ki bunu da yazıcam ama biraz geç bölümler gelebılır en azında haftada bır ıkı kere atarım haftalarca beklemezsiniz

Kendinize iyi bakın opuyorummmm

siblings and loversHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin