YORUM YAPIN NOLUR
≻───── ⋆✩⋆ ─────≺
"Chan, lütfen. Alabilir miyiz bunu? "
"Hayır bebeğim. "
Minho büyük bir peluş oyuncak istiyordu fakat Chan onun yorgunluktan bayılana kadar zor kazandıgı parasını böyle r şeye harcamasını istemiyordu.
"Channie, lütfen. Ne istersen yaparım."
"Ne istersem, öyle mi? "
"Evet, ne istersen. "
Chan sırıtıp sevgilisinin bu minik isteğini kabul etti, tabi Minho bunun arkasında yatan anlamı bilmiyordu. Belki de Chan'ın onun için aldıklarını görseydi, bu kadar hızlı atlamazdı bu fikire.
İkili birbirine sarılmış uzun zamandır izlemek istedikleri filmi izlerken, Chan'ın aklı çok daha farklı şeylerdeydi.
Minho'nun canı sıkılmaya başladığında, onu kolundan tutup odalarına götürdü. Chan, Minho'yu yatağa oturttu ve dolaba ilerleyip kapağını açtı.
Chan dolabın en derinlerinden bir şeyler çıkarırken, Minho merakla onu bekliyordu. İçinden çıkan açık yeşil, kısa şortlu tulumla utanmıştı. Çünkü şort kalçasını zor kapatıyordu ve sevgilisinin karşına böyle çıkarsa çok utanırdı.
"Chan, saçmalama. " utangaç sesi Chan'ı güldürmüştü.
"Hadi Minho, bunun içinde ne kadar tatlı olacağını ikimizde biliyoruz. " evet kıyafet tatlıydı ama minho utanıyordu.
"Cidden istemiyor musun? " dedi Chan, sevgilisinin istemediği hiçbir şeyi yapmazdı, eğer sevgilisi kötü veya küçük düşürülmüş hissedecekse onu zorlamazdı.
"İstiyorum."
"O zaman sorun ne bebeğim? Hem sen değil miydin ben asla utandıramazsın diyen? "
"Tamam lan, giyeceğim. " dedi minho sinirle, giyecekti ve utanmayacaktı. Minho kutuyu alıp Chan'ı odadan çıkardı. İlk olarak üstündekilerden kurtuldu, tulumu bacaklarından geçirdi. İçine beyaz kısa bir bluz giydi, çorapları da bacaklarından geçirince tamamdı.
"Channie, nasıl? " alay dolu sesiyle konuştu. Chan ise karşısındaki meleğe kitlenmişti. Minho Chan'ın kucağına oturdu. Çok tatlı olmuştu bir o kadar da ateşli...
"Mükemmel olmuşsun. "Chan sevgilisine baktı, sadece bakıyor ve mükemmel vücudu süzüyordu. Kalın bacakları, büyük kalçaları, ince beli ve mükemmel yüzüyle Lee Minho bir şaheserdi.
Sevgilisini koltuğa yatırarak üstüne çıktı.
"Çocuklar gelene kadar biraz eğlensek bir şey olmaz sanırım. " Minho gülümsedi ve kalçalarını sevgilisinin vücuduna sürtmeye başladı.
⊱ ────── {.⋅ ♫ ⋅.} ───── ⊰
"Abartmasan mı Innie? Sonuçta bizim geleceğimizi biliyorlardı. "
"Ama duydum ben hep. " dedi Jeongin kulaklarını kapatarak.
"Yani geleceğimizi unutmuş olamazlar bence. "
"Tamam da biz neden direkt eve girdik amına koyayım? " dedi Changbin, yapmak istedikleri sürpriz için çiftin evine gizlice girmişlerdi fakat duydukları inleme sesinden olayları anlayıp hemen çıkmışlardı. Bu sesden en çok etkilenen de minik bebek ekmek Jeongin olmuştu...
"Bence biraz bekleyelim. "
"Neyi bekleyeceğiz anasını satayım? Adamlar seks yapıyor bizim geleceğimizi bildikleri halde... HEMDE GEYİK FANTEZİLİ! "Dedi Jisung isyan ederek.
"Seninkileri de konuşalım istersen Jisung? "Hyunjin daha üç saat önce onu zorlayan sevgilisine bakarak iç çekti, asla akıllanmıyordu.
"Tamam sustum. "
"Ya bence geldiğimizi belli edelim bir on dakika bekleyelim. "
"Bence hiç bozmayalım, bir iki saat gezelim. "
"Ama-"
"Abi empati kurun biraz, sevgilinizle ilişkiye girerken bizim grup gelip 'hay amına koyayım seks yapıyorlar. 'Dese ve eve girse, ne hissederdiniz? "
"Kovardım ben. "
"Tamam ilk pizzacıya gidelim. " 6 kişilik grup ilk olarak pizzacıya sonrasında AVM'ye gitmiş, kendilerini oyalamıştı.
─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───
"Şimdi beni kucakla ve banyoya götür. " dedi Minho sevgilisine doğru kollarını uzatarak.
"Hemen bebeğim. " Chan sevgilsini kucakladı ve üstünde kalan tek şey olan diz üstü uzun çorapları çıkardı. Doldurduğu ılık suya ilk sevgilisini sonrada kendi bedenini soktu. Yan dolaptan yılbaşına özel banyo topunu alıp jelatinini soyup suya bıraktı, top erirken eline aldığı kıvırcık ve dalgalı saçlara özel olan şampuanı sevgilisinin kafasına döktü.
Yavaşça sevgilisinin saçını köpürtürken, Minho da Chan'ın saçlarını köpürtüyordu. Çift birbirinin saclarını duruladı, saç kremlerini sürdü. Minho sırtını Chan'ın göğsüne yaslarken, Chan sevgilisinin kalçasını temizliyordu. Eline kahve rengi lifi aldı, üstüne Hindistan cevizli duş jelini döktü. Lifi yavaşça sevgilisinin kendi izlerini bıraktığı vücudunda gezdirirken, Minho bir an önce yemek yemeyi düşünüyordu.
İkili en son duştan çıkıp yatak odasına ilerledi, Chan sevgilisini yatağa yatırıp vücudundaki kızarıklıklara krem sürdü.
"Neden bu kadar sert oldun ki? Acıyor. "
"Özür dilerim bebeğim fakat sen karşımda öyle durunca dayanamadım. "
"Eğer banalezzetli bir yemek söylersen affederim."
"Çıtır tavuk kova ve hamburger? "
Minho kafasıyla onayladı, Chan'ın telefonunu eline alıp siparişi verdi. Ardından mesaj kısmına girip Changbin'i tuşladı.
Chan
Artık gelebilirsiniz
Herhangi biriniz Minho ya bir şey söylerse öldünüzChan telefonu kapatıp, Minho'nun yanına uzandı. Yarım saat gibi bir sürede kapı çalmıştı, yemekler gelmişti. Kapıyı tam kapatırken fazlasıyla gürültülü gelen sesle kapıyı kapatmak yerine daha da açtı. En sonunda bahçenin kapısından gördüğü çocuklarla gülümsedi.
"Yemek yediniz mi? "
"Evet hyung, ayrıca sen bizim duyduğumuzu nerden biliyordun? "
"O kadar sesli konuşuyordunuz ki, aptallar. Dua edin Minho sizi duymadı. "
Jisung herzamanki gibi umursamadan içeri girip yalakalık yapmaya başlamıştı.
"Canım hyungum benim! "
"Jisung bi siktir git. " Minho'ya inat ona daha da sıkı sarılan Jisung, cidden hepimizi güldürürken Minho'nun sabrını sınıyordu.
Her toplandığımız da olduğu gibi fazlasıyla komik ve olaylı bir gece olmuştu, akşamın en komik şeyi ise Jisung'un korktuğunu bahane ederek Minho'yla yatmak istemesiydi...
"Ya ben hyungumla yatacağım! "
"Ama ben senle yatmayacağım Jisung."
Jisung sahte göz yaşlarıyla Minho'ya sarıldı.
"Hem sevgilim varken neden benimle yatmak istiyorsun? "
"Üçümüz yatacağız işte. "
"E ben ne olacağım? "Diye hayıflandı Chan.
"Sen yeterince yattın bunun onunla. " dedi ve kaşlarını kaldırarak gülümsedi.
"JİSUNG! "
━━━━━━༺༻ ━━━━━━
Sonunda sevistirdim sunları
Kısa oldu ama guzel oldu
Komıkyapmayacalısıyorumamaolmuyoımdat
ŞİMDİ OKUDUĞUN
siblings and lovers
Humorson sınıf Minho kardeşine yürüyen kişinin abisini uyarmak istemişti fakat ondan hoşlandığının farkında olmadan Minho Lan duduk Soyle o kardesine kardesimden uzak dursun Chan Dayı ne dıyon aq