yeni duygular

48 9 0
                                    

༺✯༻

Yazardan~


Hoseok o gün hem yoongi sayesinde mutlu hem huzursuz hissetmişti etrafında ki çoğu göz onların üzerlerinde olsada.Bu şatoyu da kendiningilerGibi Gülen insanlar, renkli çiçekler beklerdi Ama bu min krallığı kendi krallıklarından tamamen farklıydı.kendi bu düşüncelerle Boğuşurken yoongi onun dalmış halini farketmiş olcakki.

"İyi misin ,sıkıdın mı, yanlış bişe mi yaptım
Yay atmayı öğrenmeye çalışıyordum umarım beni yanlış anlamassın"

Hoseok onun bu haline gülmüş

"Hayır prens min sadece dalmışım özür dilerim sizi endişelendirdim"

Yoongi onun gülmesiyle farkında olmadan kendinde gülmüştü hoseokun yanına vararak ellerini tutu.

"Özür dilemene gerek yok"

Hoseok kafasını sallayarak ona bakarken yoongi de ona bu ağır ilk defa hissettiği
Duygularla bakıyordu.belki bu günahdı ama
Onu güldürmek ve o gülüşü her zaman görmek için herşeyini verirdi.onların bu bakışmasını jimin öksürükleri bozdu.

"Prensim hava kararmadan gitsek iyi olur"

Hoseok kafa sallayarak tekrar yoongiye döndüğünde.

"Teşekkür ederim prens Jung buraya gelerek
Bizi çok mutlu ettiniz"

"En çok sizi etti sanırım prensim"

Namjoonun çapkın gülüşü ile diğerleri de gülmeye başladılar o sırada yoongi ve hoseok kafalarını eğerek utanmıştı.tabi bu sırada şatodan onları izleyen çift göz o kadarda memnun değildi bu işden.

"Sizi ne zaman görürüm bu daha kine "

Yoogi hoseokun yüzüne ümitle bakıyordu bu hoseokun hoşuna gitmişti.

"Sizi çaya davet etsem gelirmisiniz acaba"

ümitli bakışı bu sefer yoonginin hoşuna gitmişti.

"Orda olacağım"
.
.
.
.

Yoongi akşam yemeği için ailecek sofradaydılar.

"Prens Jung buraya neden geldi"

Kral minin sorusuyla jungkook gerilmeye başlamıştı sonuçta taehyungu o buraya davet etmişti abisi onun gerginliğini atmak için onun yerine o konuşmaya başladı.

"Prens Jungun ok atmasının iyi olduğunu duymuştum ve bana öğretmesi için teklifte bulunmuştum oda kabul etti"
düz surat ile cevap vermişti.

"Ben sana böyle mi öğrettim prens min sen başkasına öğretceksin bir başkası gelipte size ok atmayı öğretmekde nedir!?"

Yoongi sesizce dinliyormuş gibi yapıyordu ama bugün yaşadıkları gözünün önünden geçti.tam cevap vercekken jungkookun sesi ile sustu

"Abimde ona kılıç kullanmayı öğreticek yani prens min"

Evet krallığın içinde birbirlerine prens kral diye hitap etmek zorundalar yoksa anne babası tarafından yazıklanırlar ve bu onlar için hiç iyi bişe değil. Kral bilmiş bi edayla

"Demek kılıç kullanmayı öğretceksin onlarda böyle bişe olmaz genellikle çoğu krallıktan daha küçük yaşta kılıç kullanmayı öğretilir. Kral jungkun oğlunun kılıç kullanmasını bilmemesi o krallıktan çoğu kişinin bilmemesi demektir prens jungla seni baya yakın gördüm aranızda ne var sizin"

Yoonginin buna verecek cevabı var mıydı yok muydu hala çözememişti.Onu çok yakın hissediyordu hep onu görmek istiyordu bu erkeğe karşı bunları beslemesi normal miydi?

𝙠𝙞𝙣𝙜𝙙𝙤𝙢|sopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin