༺✯༻
-yazardan-
kral duyduğu şeyle hemen askerleriyle izdiham yerine gitmişleridi.hoseok ise napcağını bilemez bi şekilde etrafında dönüyor olanları ve nasıl olduklarını düşünüyordu her ne kadar bu konuları düşünmesede sonuçta kendi krallıklarında oluyordu bu olay.
"endişelenmeyin herşeye halolcak"jimin
"emin misin"
"doğruyu söylemek gerekirse bende bilmiyorum son 1 aydır herkes bi tuhaf"
"ne gibi"
"bakın birçok kasaba ve köy isyan ediyor ve neden ettikleri bilinmiyor"taehyung demesiyle bütün odak oraya döndü.
"bende kasabaya inmek istiyorum"tam gitmeye koyulmuşken jiminin onu kullundan tutarak durdurması bi oldu.
"hayır buna izin veremem kralın kesin emri var"
"jim-"
"jimin haklı bugün durmalısın birşeler dönüyor ve çözülene kadar bir yere gidemessin"
ne yapacağını bilemez halde ablasının odasına yürümeye başladı.gelirgelmez kapıyı çalmadan içeri girdi."abla" cam kenarındaki ablasının yanın yaklaşarak seslendi ses gelmeyince.
"abla"tam bidaha seslencek iken brun çekme sesiyle öylece dura kaldı.
"abla sen iyi misin neyin var"
ablası dönerek"yok bişey noldu"
"asıl sana noldu neyin var" hoseok ablasının elinden tutarak camın yanındaki yatağın kenarına oturttu.
"asıl sana ne oldu?gözlerin kızarmış"
"bişe kaçmıştır"farketmesin diye gözlerini siliyomuş gibi yaptı ama nafile hoseok çoktan anlamış va ablasını kollarının arasına almıştı. ablası buna kendini tutamayıp ağlamaya başlamıştı bile gittikçe
hıçkırıkları da buna eşlik etmeye başlamıştı.
hoseok ise ses etmeden
ablasının sırtını sıvazlıyordu."biraz daha iyi misin?"
"hm hm"
"anlatmak istersen dinlerim anlatmak istemiyorsan sıkıntı değil"
"hayır yani hoseok..."
"benim bi sevdiğim var ve o yanan köyden biri içim o kadar kötü ki "zor konuşarak tamamladığı kelime ve hoseok şaşırması bir olmuştu.
hoseok yatağında dönerek uyumaya çalışıyor fakat bi türlü uykusu gelmemişti. daha fazla direnemeyip kendini boş koridora atmıştı her yer sesiz babası hala gelmemişti.hava almak için arka taraftaki balkona çıkmıştı.soğuk hava yüzüne vurmasıyla içi titremiş ama bi yandanda iyi gelmişti gökyüzüne bakarak havayı solar ken sesler duyması ile
"kim var orda "
"kim var dedim "
ağacın altından atın üstünde simsiyah birisi görmesi"sen kimsin?!"
"şşhh"
"kimsin dedim"
"benim hoseok sessiz ol"
"yoongi ne işin var bu saatte burda"diyerek
bembeyaz gecelikleriyle aşşağıya doğru koşmaya başladı arka kapıyı açtığı gibi onu hemen karşısında görmesiyle gülümsemesi bir olmuştu."sana söylemem gereken bişe var"
"benimle gel"
hoseok konuşmasına izin vermedin onun bileğinden tutup yatak odasına çıkarmaya başladı.girdikleri gibi hoseok kapıyı kilitleyim ona saf sevgi dolu gözleriyle bakan yoongiye dönmüştü."seni ilk defa gecelikle görüyorum beyaz sana çok yakışıyor söylemiş miydim"
hoseok şuan kızarsada gözlerini ondan ayırmadan kafa sallamıştı."niye gelmiştin"
elini ensesine atarak"şey sizin bi kasabada yangın çıktığını duydum nasıl olduğuna bakmaya geldim"
"iyiyim yani iyi olmaya çalışıyorum"
yoongi ona yaklaşarak kafasını göğsüne bastırarak sarıldı bu içten sarılma ne kadar huzur versede"babam beni evlendirmek istiyor"
hoseok duyması ile ayrılması bir olmuştu."ne"
"ama bunun olmasına izin vermicem"
"gerçekten mi niye "
"bilmiyorum ama sanırım seni sevdiğimi biliyor o yüzden olmalı hem sizin kasaba yangınında da bi parmağı olduğuna inanıyorum"
kendi de hızlı hızlı neler söylediğinin farkına varınca öylece baka kaldı"ne"
bugün kaç kere ne dediğini hatırlayamıyordu daha"bak henüz herşey belli değil ama inan bana bunun detayına inicem bunları sana sadece aramızda gizli saklı bişe kalmasını istemediğim için söylüyorum"
"sana inanıyorum"
yoongi onun çenesinden tutarak kendi dudaklarını onun kalp şekli dudaklarına bastırdı hoseok hissettiği şeyle karşılık vermeye başladı bu küçük öpüşme kısa sürmüş"benimle yatar mısın gece boyunca gözüme uyku girmedi"
dudak büzerek söylediği şeye yoongi dayanamayıp bi tane daha öpücük kondurdu"am-"
"sabah erkenden gidersin"
yooginin kafa sallamasıyla kolunu tutup yatağa geçmişlerdi üzerlerini örterek hoseok başını onun boynuna sokarak onun kokusunu koklamaya başlayarak olmayan uykusu gelmeye başladı. yoongide onun papatya gibi kokan saçlarını iyice koklayarak sımsıkı sarıldı.༺✯༻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙠𝙞𝙣𝙜𝙙𝙤𝙢|sope
Historical Fiction-Birbirine aşık iki genç prens ve onları bekleyen bir krallık ilk kitabım