Bahagian 12 - Jentikan KeImanan

7.9K 32 1
                                    

Setelah merasakan BamBil berhenti mengucup umbun² ku, Aku mengangkat kepalaku dan memandang ke wajah BamBil. Kelihatan BamBil juga sedang memandangku. Aku amati mata BamBil, kelihatan sungguh cantik. Bulat, warna coklat. Kelopak mata tenggelam umpama mata cina, sepet. Sedang Aku amati mata BamBil, Aku merasakan mata BamBil semakin rapat denganKu. Aku merasakan nafas BamBil mengenai wajahku, tidak tahu apa perasaan yang menyelubungiku, Aku memejamkan mataKu. Secara tiba² Aku merasakan bibirku di tekap oleh bibir BamBil. Lama BamBil meletakkan bibirnya di bibirKu. Satu perasaan baru yang tak pernah Aku rasakan sepanjang hidupku. Aku merasakan kehangatan bibir BamBil menyebar ke seluruh mukaku sehinggakan Aku merasa seluruh mukaku hangat dan merah. Degupan jantungku juga semakin pantas Aku rasakan seolah baru lepas buat larian 100m dipadang.

Beberapa ketika kemudian, BamBil melepaskan ciuman dibibirku. Aku menghembuskan nafas berat, membuka mataku dan melihat BamBil masih termanggu dihadapan mukaKu.

BamBil: Hanum okay?
Aku: Hmmm...
BamBil: Dah², tak mau nangis². Jadi tak cantik Hanum. Tengok tu, merah dah mata dengan hidung tu.

Aku tertunduk malu mendengarkan BamBil cakap pasal muka Aku.

Terasa jari BamBil mula memegang daguKu dan mengangkat wajahku ke arah wajahnya. Aku terdiam dan tak berbuat apa². Sekali lagi BamBil mendekat dan meletakkan bibirnya dibibirku. Aku masih lagi terkaku dalam dakapan BamBil. Aku merasakan seolah lidah BamBil mula melingkari bibirku seolah mencari jalan masuk ke dalam mulutku. Lama lidah BamBil bermain di bibirku. Aku rasa seolah sesak untuk bernafas. Aku buka sedikit bibirku untuk menghembus nafasku.

Peluang tersebut dimanfaatkan sepenuhnya oleh BamBil dengan memasukkan lidahnya ke dalam mulutku. Terbit satu perasaan yang aneh, akan tapi sungguh mengasyikkan apabila lidah lembut BamBil seolah menggosok gigiku. Semakin lama BamBil buat begitu, semakin asyik Aku rasakan. Satu perasaan yang tidak pernah Aku rasakan selama hidupku ini. Badanku juga seolah menerima suatu nikmat lain, apabila Aku merasakan seolah ada cairan yang mengalir keluar dari kemaluanku. Tidak pernah Aku rasakan nikmat seperti ini. Makin lama BamBil bermain lidahnya didalam mulutku, Aku merasakan seolah semakin banyak yang mengalir dibawah ni.

Sedang Aku menikmati ciuman dan permainan lidah oleh BamBil, Aku merasakan jari jemari dan tangan BamBil yang dari tadi berada di daguku semakin menurun ke leherku. Mengurut halus leherku dan semakin turun kebawah. Apabila tapak tangan BamBil menyentuh buah dada kananku, Aku terkejut. Aku terus membuka mataku. Aku terlihat BamBil sedang menghayati ciumannya sambil menutup mata. Pandanganku menembusi BamBil dan terlihat kalimah الله dan محمد di syiling Surau.

Aku tersentak, Aku tersedar apa yang telah Kami lakukan ini salah. Aku terus tolak BamBil dariku. Aku terus bangun dan meminta diri dari BamBil.

Aku: Maaf BamBil. Hanum balik asrama dulu. السلام عليكم .

Aku keluar, pakai seliparku dan terus lari balik ke asrama tanpa memandang ke belakang langsung. Aku terdengar BamBil memanggil namaku beberapa kali, tetapi Aku tidak peduli. Aku terus melarikan diriku ke asrama.

Setibanya diasrama, Aku menghempas badanku ke atas katilku, Aku menyiarapkan mukaku ke atas bantalku dan Aku menangis semahu² nya.

'Ya Allah, ampunilah Aku Ya Allah. Aku berdosa pada-Mu Ya Allah. Apa yang telah Aku lakukan ni?'

Aku terus menangis sehinggalah Aku terlelap dibantalku.

Ustazah HanumWhere stories live. Discover now