Selepas kejadian dipanggung tempoh hari, Aku melakukan Solat Sunat Taubat beberapa kali dan Solat Sunat Hajat agar Allah menerima Taubatku.
Sejak kejadian itu, Aku mula menjarakkan diri daripada BamBil, Aku tidak lagi ikut sama sesi prep bersama BamBil. Aku berasakan sangat² malu untuk memandang muka BamBil lagi.
Selepas beberapa bulan, sebelum cuti sekolah dan pulang ke rumah kerana kelas akan digunakan oleh Tingkatan 5 untuk menjawab SPM, BamBil WhatsApp;
BamBil: Salam Hanum, minggu depan Abang dah nak mula SPM. Hanum pon dah nak balik Kampung kan? Boleh tak kalau Kita jumpa dahulu sebelum Hanum pulang?
Aku: وعليكم السلام , bila tu?
BamBil: Hanum balik bila?
Aku: Ahad kot, sebab Sabtu Ayah Mak tak de.
BamBil: Kalau gitu, jumpa Sabtulah, dalam lepas Asar, kat Surau. Boleh?
Aku: OkeyPada Sabtu tersebut, Aku bergerak ke Surau untuk Solat Asar. Jemaah di Surau juga sudah tidak ramai. Lelaki hanya 3 Orang dan perempuan hanya Aku seorang sahaja. BamBil juga tidak kelihatan Solat berjemaah di Surau. Usai Solat, Aku duduk iktikaf sebentar sementara tunggu BamBil. 15 minit kemudian, BamBil muncul.
BamBil: Hanum? Hanum ada kat dalam ke?
Aku: Haah, Hanum kat Surau perempuan ni.
BamBil: Hanum sorang ke? Abang selak langsir ni ya?
Aku: okaySetelah BamBil selak langsir penghadang antara Surau Perempuan dan Surau Lelaki, kelihatan sudah tiada siapa pon. Hanya Kami berdua sahaja didalam Surau tersebut. BamBil duduk dihadapanku,
BamBil: Hanum. Hanum masih marah pasal haritu?
Aku: .....
BamBil: Abang tau Abang salah. Abang tak patut buat macam gitu pada Hanum. Abang minta maaf banyak² pada Hanum
Aku: ..... (Air mata mula bergelindangan di kelopak mataku)
BamBil: Abang harap sangat Hanum dapat maafkan Abang.
Aku: Tsk Tsk Tsk (Hingus dan air mata Aku mula berjurai)BamBil terus gelabah apabila perasan Aku mula menangis. Dengan tak semena-menanya BamBil merapatkan dirinya kepadaKu dan mengejutkan diriku. Tangan BamBil melingkar ke belakang badanku dan melentokkan badanku ke badannya. Aku yang terkejut dengan apa yang dilakukan oleh BamBil walaubagaimanapon tidak melawan. Aku terus lentokkan kepalaku di bahu BamBil dan air mataku semakin deras mengalir.
Shhh... Shhh... Shhh... Kedengaran BamBil memujukku sambil menepuk lembut belakang badanku seperti seorang Abang menenangkan Adiknya. Tetapi ini bukanlah seorang Abang dan Adik yang sebenar. Lama kelamaan, Aku semakin tenang, dan Aku mula terasa sesuatu yang aneh. Aku merasakan seolah² ada cop yang hangat beberapa kali ditepekkan diatas telekungku. Aku sedar, namun Aku tidak bergerak. Setelah Aku amati, baru Aku perasan, BamBil sedang mencium umbun² ku. Walaupon berlapikkan telekung, akan tetapi kehangatannya terasa dan Aku merasakan seolah² diriku selamat dalam dakapan BamBil. Walaupon Aku tau apa yang dilakukan ini salah dan berdosa, tapi Aku tak berganjak. Tidak tahu mengapa.! Seolah Aku beku disitu!
Sisi pandangan Nabil;
Ah sudah, Hanum ni nanges pulak. Aku nak minta maaf je ni, apahal nanges pulak dah ni? Macam mana nak pujuk ni ek? Haihhh...
Aku bangkit dan peluk Hanum dari tepi. Aku lentukkan kepala dan badannya ke arahku dan Aku memujuknya supaya berhenti menangis.Shhh... Shhh... Shhh... Pujukku.
Sedang Aku memujuk Hanum, Aku terhidu wangian yang dipakai Hanum. Baunya dari atas kepalanya sungguh harum. Jiwaku meronta, bisikan kedengaran, 'Inilah Peluang Kau! Ambik Cepat Sebelum Terlepas'. Sambil memujuk, Aku mula menghidu sekuatnya bau wangian Hanum di atas telekungnya itu. Aku perlahan-lahan mengucup umbun² Hanum. Tiadak reaksi, Aku cium sekali lagi. Masih tiada reaksi, Aku cium buat kali ketiga, juga tiada reaksi. Aku perlahan² cium dan hidu siket demi siket di umbun² Hanum. Bau aroma kepala Hanum membangkitkan nafsuKu. Adikku didalam seluar sudah mula menegang. Nasib baik Aku pakai sport boxer yang agak ketat, tak menyerlah sangat ketegangan Adikku ini. Tiba-tiba Hanum mengangkat wajahnya dan memandang kepadaku. Aku melihat wajahnya yang ayu, polos, hidung dan matanya merah akibat menangis tadi. Hanum juga hanya memandangku tanpa berkata apa². Aku mula merapatkan wajahku ke wajahnya dan ...............
YOU ARE READING
Ustazah Hanum
RomanceCerita Rekaan Khayalan. Tak tau la panjang mana cerita ni. Ada idea baru tulis, tak de idea diam aja. Sorry kalau tak memenuhi citara kalian. Selamat Membaca ♥️