Aku tersedar apabila kedengaran Azan Maghrib berkumandang. Kepalaku terasa sungguh berat dek kerana tidur lewat petang. Aku bangkit untuk mandi dan bersihkan diriku. Sedang hendak bangun, Aku terpandang cermin yang terletak di sebelah pintu asrama. Cermin yang sering digunakan oleh ahli asrama ini untuk menggayakan diri kerana cermin ini tinggi jejak lantai. Membolehkan Kami menggayakan diri dari atas hingga ke hujung kaki. Aku rapatka diriku ke cermin tu dan melihat diriku ke cermin. Bertelekung merah jambu, seluar track bottom biru gelap. Terdapat tompokan air mata ditelekungku, kesan daripada menangis sebelum tidur tadi. Aku palingkan badan untuk melihat bentuk tubuhku dari sisi. Agak berbentuk juga tubuhku ini walaupon genit je. Tinggi Aku adalah 143cm dan beratku 47kg sahaja. Kecik molek je tubuhku. Tapi potongan badanku agak cantik juga. Dadaku berukuran 34C, pinggangku 27, dan pinggulku 35.
Selepas memerhatikan bentuk badanku sendiri, Aku membuka telekung dan ambil tuala untuk tutup kepalaku sementara bergerak ke bilik air. Tiba didalam bilik air, Aku sangkutkan tuala di gantungan belakang pintu dan Aku mula membuka pakaian ku satu persatu untuk mandi. Selepas buka baju dan seluarku, Aku sangkutkan jua dibelakang pintu. Kini tubuhku hanya berbalut dengan bra dan panties sahaja. Aku buka braku dan Aku perhatikan tetekku. Pada hematku agak besar juga, muat 1 genggamku bila Aku cuba tekap. Putingku agak kecil dan tenggelam ke dalam. Kedua² belah tetekku Aku tekapkan, rasanya seperti cantik je terletak tetekku ni. Walaupon begitu, kadangkala, jika melakukan aktiviti berat, Aku cepat merasakan mengah dan tulang belakangku menyengat. Pernah berbual dengan kawan², rupanya mereka yang mempunya saiz besar, saiz cup D sepertiku ini juga mengalami perkara yang sama sepertiku. Bawa muatan berat ni boleh sakitkan belakang badan rupanya.
Apabila Aku membuka pantiesku, Aku terlihat tompokan ditengah² pantiesku. Terus Aku teringat akan kejadian di Surau petang tadi bersama BamBil. Walaupon Aku tau apa yang Kami buat itu salah, tapi Aku merasakan satu perasaan yang tak pernah Aku alami sepanjang hidupku. Satu rasa baru yang membuatkan Aku teringin untuk meneroka perasaan itu sehingga Aku merelakan apa yang BamBil buat kepadaku. Pertama kalinya Aku merasakan keasyikan sedemikian rupa. Aku kuiskan tompokan tersebut menggunakan jariku. Likat, melekit. Begitulah tekstur lendiran ditompokan itu. Perasaan ingin tahuku terus membuak² dalam diriku. Aku hidu lendiran itu, hamis baunya. Aku tanggalkan terus pantiesku dan Aku hidu lagi tompokan tersebut. Baunya sedikit mengghairahkan diriku, dan entah kenapa, Aku jilat tompokan lendir itu dan merasa lendiran tersebut. Masin payau gitu rasanya. Inikah yang dinamakan air mazi? Yang keluar jika seseorang itu terangsang?
Aku lalukan jari telunjukku dari celahan cipapku, terasa masih ada saki baki air mazi tersebut. Niat untuk mencuci cipapku terbantut apabila jariku tersentuh biji kelentitku yang membuatkan satu badanku bergetar. Perasaan yang sama Aku rasakan semasa BamBil mencium dan bermain dimulutku. Satu rasa nikmat dan sedap kurasakan. Aku seolah menginginkan rasa itu lagi, maka Aku lalukan lagi jariku di celahan cipapku, dan apabila tiba dibahagian biji kelentitku, sekali lagi Aku tergetar. Aku mula khayal dengan perasaan yang Aku alami. Aku mula memutarkan jari telunjukku di biji kelentitku. Satu rangsangan yang hebat Aku rasakan. Dari satu jari, kini jari hantuku juga mengikut jejak langkah jari telunjukku dengan bermain di bijiku. Kekhayalan Aku menikmati perasaan itu membuatkan kaki Aku semakin lemah untuk berdiri sehinggakan Aku terpaksa bersandar pada dinding bilik air dan tanpa sedar, tangan sebelah Aku mula menjalar dan memicit tetekku sendiri. Dari bermain pusingan jari secara halus, kini jariku semakin galak menggosok biji dan lurahku. Aku rasakan bijiku semakin mengembang, seolah² menegang. Puting tetekku juga timbul daripada kebiasaannya. Inikah yang dinamakan terangsang?
Semakin kuat Aku gosokkan ke bijiku, semakin kuat rasa nikmat yang Aku alami. Sampaikan satu tahap kesedapan membuatkan Aku terjinjit didalam bilik air ni. Aku mula rasa nak terkencing, Aku perlahankan gosokkan Aku dan mencangkung untuk lepaskan kencing. Akan tetapi bila Aku mencangkung, rasa nak terkucil tu hilang dan timbul rasa kecewa. Tak tahu kenapa. Aku sambung menggentel bijiku dan meramas tetekku lagi. Rasa ingin terkencing itu timbul semula. Seperti tadi, bila Aku gosokkan kelentitku, kakiku mula rasa longlai sehinggakan Aku terduduk dan bersandar di dinding bilik air. Aku berterusan gosok kelentitku dan meramas puting tetekku. Rasa nak terkencing timbul semula tapi Aku tahankan dan berterusan gentel bijiku. Ahhh... Ahhh... Ahhh... Mulutku mula berbunyi. Semakin laju Aku gosok, semakin kuat rasa nak terkucil dan akhirnya sambil Aku terjerit halus, Arghhhh... Tersemburlah air daripada cipapku. Banyak airku keluar, terpancut². Dan Aku merasakan satu perasaan lega dan nikmat selepas itu. Inikah yang Orang selalu katakan melancap dan sampai?
Aku terduduk disitu sambil mengambil nafas. Inilah pertama kali Aku merasakan sebegitu rupa. Satu rasa yang sangat puas dan nikmat sehinggakan kaki Aku lemah longlai. Nak bangun pon tak larat.
Tiba² kedengaran bunyi Azan berkumandang dari Surau asrama.
Eh, dah Isya ke? Getus hatiku. Aku terus memaksa diriku bangun dan mandi wajib kerana Aku belum lagi Solat Maghrib. Sambil mandi, Aku terfikir, berdosanya diriku ini. Pertama kali dalam hidupku, Aku melancap sehinggakan terlepas Solat Maghrib. Selesai mandi, Aku bergegas balik ke bilikku untuk Solat Isya dan Qada' Maghrib.
Usai Solat, Aku duduk ditikar sejadah memikirkan apa yang telah Aku lakukan sebentar tadi. Dari petang, bersama BamBil di Surau, Maghrib dalam bilik air. Malunya rasa diri ini dengan Allah.
Ya Allah, ampunilah Hamba-Mu ini Ya Allah.......
YOU ARE READING
Ustazah Hanum
RomanceCerita Rekaan Khayalan. Tak tau la panjang mana cerita ni. Ada idea baru tulis, tak de idea diam aja. Sorry kalau tak memenuhi citara kalian. Selamat Membaca ♥️