<Evelin szemszöge>
Nos úton vagyok már egy ideje, amúgy szép környékén van az új házunk, anya mesélt a szomszédokról, van egy velem egyidős iker pár a szomszédba, aztmondta velük nagyon jóba lennék.
Megérkeztem, kurvara szép házba költöztünk, en gyorsan fel is siettem, a szobámba kipakoltam ,megigazitottam magam és át siettem a szomszedhoh mivel anyumék már ott vannak, nagyon feszült vagyok, de nagy nehezen becsöngettem amikor kinyitották az ajtót elállt a lélegzetem..
Tom Kaulitz állt az ajtóban..
Tom: sz.szia biztos te vagy Mrs.Hidalgo lánya..
Evelin: sz.szia i.igen én vagyok...
Tom:gyere be..
*megöleltem Tomot majd oda mentem Billhez és őt is megöleltem*
Bill: szia kicsilaaany.
Evelin:szia Biiill.
Mrs.Kaulitz:Tom édesem menjetek fel a szobámba ismerjék meg jobban egymást.
Kicsit feszült voltam.. NAJO NEM KICSIT NAGYON.
Evelin:Bill merre találom a mosdót?
Bill: 2. Emelet jobra a 2. Ajtó
Evelin:oke köszi..
Látta rajtam Bill hogy nem vagyok jól, ezért oda ment Tomhoz.
Bill:Tom ismered a csajt??
Tom: igen vagyis nem csak koncerten szemezgettünk nagyon, kibaszottul nem tudtam hogy ő fog a szomszédba költözni..
Bill:oke semmi baj, ensem tudhattam nyugi , amúgy kurva nagy a feszültség közötetek ezért is kérdeztem meg.
Én még mindig a fürdőben vagyok, nem merek kimenni,a gondolkozásomat kopogás szakította meg:
-Bill: Evelin jól vagy??
-Evelin: igen jól,megyek már..
Kijöttem a fürdőböl, Bill nyakába borultam:
-Evelin: Bill nemtudtam.. kurvára nemtudtam..
-Bill: nyugi kicsilány,nincs semmi baj gyere menjünk vissza Tomhoz. nagynehezen vissza mentem Tom szobájába, amikor beléptem Tom szeme felcsillant, és láttam rajta hogy jobban érzi magát hogy láthat.
-Tom:Szia Evelin jól vagy??
-Evelin:persze jól vagyok..
Tom látta rajtam hogy nem érzem jól magam, aggódott értem láttam a szemeiben.
Elkezdtünk beszélgetni, nehezen de tudtunk, már vagy 4 órája beszéltünk amikor apum feljött.
Mr.Hidalgo: gyere kincsem, menjünk haza pihenni.
-Evelin:megyek apu.
Megöletem a srácokat először Billt, aztán Tomot , Tom egy gyenge puszit nyomott a fejemre.
MÁR MEGINT ÉREZTEM AZT AZ ÉRZÉST AMIT KONCERT KÖZBEN.