10. fejezet

130 6 3
                                    

csak feküdtünk egymáson, semelyikünk sem mondott semmit, elgondolkoztam azon mivan ha ezzel elbasztam a lehetőségem , és már barátok sem lehetünk, ezeken gondolkoztam majd  a gondolkozásomat Tom hangja szakítja félbe:
-Tom:  hahó, Evelin, figyelj már rám  létszives  .
-Evelin? itt vagyok, sajnálom nagyon elgondolkoztam éss..
-Tom, fejezdbe én gecire szeretlek..
-Evelin: én is teged Tom..
-Tom: Evelin Hidalgo megtisztelsz azzal hogy a barátnőm leszel?
-Evelin: IGENIGENIGENIGEN
*Majd megcsokoltuk egymást*
Elmentünk fürödni majd, lementem a konyhába vacsorát készíteni gondoltam sütök egykis pizzát és csinálok pár mojitót persze most csak alkohol nélkül, elkezdtem begyurni a tésztát még Tom fürdeni van, majd a mojitokat is elkezdtem megcsinálni.Megkentem a pizzát paradicsom szósszal raktam rá sonkát kukoricát és sajtot majd beraktam a sütőbe, addig a tv-n bekerestem az ablakomon át cimű filmet, amiben szerepelnek a testvéreim is, oda vittem az asztalra a 2 kancsó mojitót pár chipset csokikat, 2 poharat szivószállal majd a pizzát is, közben Tom is megérkezett ígyhát megölelt hátulról és elkezdtük a filmet nézni amit mellesleg már vagy 10000-szer láttam de akkor is gecire jó film. 
Tom: geci jó lett ez a mojító, nameg a pizza is isteni, te tiszta konyha tündér vagy Evelin* elmosolyodott és adott egy csokót a nyakamra*
megettük és megnéztük a filmet.
Evelin:Nincs kedved nálam aludni??
Aztán majd innen megyünk hozzátok.
Tom:alap hogy itt alszok édesem.
Felmentünk és lefürödtünk PERSZE NEM EGYÜTT, és lefekudtünk aludni.
Tom hamar bealudt , de én nem tudtam csak kattogott az agyam, EZT MOST ÁLMODOM MOST KOMOLY TOM KAULITZ BARÁTNŐJE VAGYOK? NEM NEM EZ NEM LEHET IGAZ TUTI HOGY CSAK ÁLMODOM, ezek mentek a fejembe addig amig tom megnem szólalt?

-Tom: hercegnőm  valami baj van? eléggé furán nézel ki.

-Evelin:nincs semmi baj szivem, csak nem tudok aludni semmi különös.

majd hozzábújtam és vissza aludtunk,reggel én hamarabb keltem ezért lementem csináltam egy kis rántottát magunknak majd felmentem lefürdeni és elkészülni hiszen ma találkozok a banda többi tagjával. Mellesleg elfelejtettem mondani hogy anyámék szerint van egy unoka testvérem akit nem ismerek és majd ma jönnek át hozzánk , szóval ma eléggé jó napom lesz. Amint hazza érek Toméktól egyből állhatok neki főzni, stóval majd mondom Tomnak hogy nem maradok sokáig náluk mert dolgom lesz.

-Tom: jóreggelt kicsilány, te mióta vagy ébren?

-Evelin: már vagy 2 órája ébren vagyok, van reggeli is viszont akartam mondani hogy ma nem maradok sokáig nálatok mert jön le az unoka tesom  akit nem ismerek és főznöm és sütnöm is kell szóval jaaa.

-Tom: ugh ne márr na mind 1, gyere menjünk enni aztán zsaa át hozzánk mert már szerintem ott vannak.

megreggeliztünk, majd Tom felöltözött és mentünk át hozzájuk, Bill nyitott ajtót meg is öleltem nem ismerem sok ideje de én a legeslegjobb barátomnak tekintem.

-Evelin: sziaaa szépszemű Júliámmmm

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 01, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ezt most álmodom?Where stories live. Discover now