8. fejezet

177 10 2
                                    

                   <Tom szemszöge >

Elmondtam neki mit tudtam volna tenni, de láttam hogy nem esik jól neki.
Elaludtam úgy hogy magamhoz húztam, de ő kimaszott a karjaimból nem értettem hogy miért, csöndben feleltem az ágyba, és néztem hogy mit csinál.
Előszedett egy doboz cigit,  és kiült az ablakba és elekezdett sírni, nagyon is sírni. Mesélte már hogy van 3 Testvére?
Csak ők külön laknak, oke teljesen más életét élnek mint Evelin, az egyiket Artemisnek hívják a Másikat Aresnak a harmadikat a legkisebbet pedig Apolonak, nem találkoztam velük csak hallottam róluk. Kedvesek lehetnek.
Közben Evelin  elszívta a cigit és a telefonja után nyúlt. Nem hallottam rendesen hogy kivel beszél, csak halk suttogásokat hallottam.
                 <Evelin szemszöge>
Elnyomtam a cigit majd a telefonomert nyúltam, gondoltam felhivom Arest hisz lehet hogy a testvérem,  de egyben a legjobb barátom is.
-Evelin: szia Ares..
-Ares: szia torpem baj van??
-Evelin: nem csak olyan rég beszéltünk már, gecire hianyzoll.
-Ares: te is nekem ha leforgatták a filmet elmegyek hozzád jó? Artemis és Apolo is oké??
-Evelin: jó oke szeretlek vigyázzatok nagyon magatokra.
-Ares: szeretlek nagyon, vigyázz magadra!!!
*hívás befejeződött*
Észrevettem hogy Tom ébren van oda mentem és a hasára feküdtem.
-Tom:kivel beszelgettel torpe*vág egy durcás fejet *
-Evelin:Aressal, és ne durcazz be ő csak a bátyám.
-Tom: jaaa értem...*mondta majd megsimogatta a hátam*
Majd elaludtunk, reggel apám jött, és keltett minket.
-Mr.Hidalgo: kincsem,  és persze Tom gyertek már le egy picit.
-Evelin:rendben apa
Lementem és egy kurva nagyot síkitottam, a bátyáim  haza jöttek végre, nemtudjátok felfogni mióta várom már és most végre itthon vannak, persze Areshoz futottam oda a legelőször.
-Evelin:AREEEESSSS
-Ares: Torpillamm
Annyira örültem nekik hogy rendes sírtam, vagyis nem csak sírtam  zokogtam az örömtől.
Artemis magához húzott megpuszilgatott és alig akart elengedni,
Apoloval lepacsiztunk aztán megöleltük egymást.GECIRE HIANYOZTAK MÁR.

Ezt most álmodom?Where stories live. Discover now