Haza mentünk, felrohantam a szobámba és előkerestem a pengém, azt a pengét aminek már 5 hónapja nem éreztem érintését, már vágtam volna meg a karom amikor kopognak az ablakon, oda néztem Tom volt az gyorsan eldobtam a pengét .
-Tom: létszives beengedsz??
-Evelin: persze igen.
Besegítettem az ablakon és ő egyből a nyakamba borult.
-Evelin: Tom minden rendben??
Tom csak ölelt és nem mondott semmit.
MEGINT JÖTT AZ AZ ÉRZÉS AMI AZ ELÖBB.
-Evelin:Tom, letszives válaszolj..
-Tom: Evelin, letszi lehetek veled az este?
Evelin:persze megkérdezem apumat,hogy itt aludhatsz-e de utána kérek választ hogy miért borultál igy bele a nyakamba,addig menj át ruhaert!
-Tom:okes Evelin és köszönöm.
Lementem és megkerdeztem apámékat, azt mondták hogy igen szóval örültem is meg nem ismivel most akartam felvágott az ereim,de szerencsére Tom pont jókor jött felmentem már Tom ott volt hozott át magának ruhát, és leült az ágyamra.
-Tom:megengedték??
-Evelin:igen, megengedték.
<Tom szemszöge>Evelin Billel érkezett meg a szobámba,
Utána szinte egyből elkezdtünk beszélgetni, láttam rajta hogy nincs jól, sőt még a régi vágasainak a helyét is láttam, nem akartam megkérdezni miért csinálta, csak megakartam őt ölelni és csókolni persze nem tettem meg. 4 órán àt beszélgettünk mikor feljött az apja és mondta hogy már menjenek haza, megölelte először Billt , aztán engem én adtam neki egy gyengéd puszit láttam rajta hogy össze zavarodott így hát nem is mondtam semmit. Elmentek, sajnos.. nem tudom mi ez az érzés amit érzek, talán a szerelem? Nem nem és nem Tom Kaulitz nem volt még egyszer sem szerelmes nehogy már most 16 évesen derüljön ki hogy szerelmes abba a lányba akivel egy koncerten találkozott.
Bill: Tom? Hahó?? Bazdmeg válaszolj már.
Tom:bocsi itt vagyok csak nem figyeltem sajnálom..
Bill: jolvan bro semmi már, csak gecire felbasztál hogy nem válaszolsz, na mind1 ha kellek a szobámba leszek.
Tom:rendben csao tess.
Kiment, én nagyon unatkoztam és szarul is éreztem magam, ezért gondoltam át megyek Evelinhez , szerencsére az ablakunk egymással szembe van, szóval ez nem akadály, csak abba nem gondoltam bele hogy nincs nyitva az ablakja, oda szóltam neki hogy kitudja-e nyitni, addig nem láttam hogy mi van a kezébe de mostmár láttam nem tudom mire készült vele, de mégjobban szarul lettem és már a sírás kerülgetett.