6.fejezet

174 9 2
                                    

                 <Evelin szemszöge>

Nemtudom felfogni hogy Tom Kaulitz az ágyamban van, ezt most álmodom??? Kerdezgettem magamtól, a gondolkozasomat Tom szakította meg.
-Tom: elmegyek fürödni oke?? Utána ha ugyvan filmezhetnénk.
-Evelin: rendben menj csak, addig keresek valami filmet.
Be raktam a culpa mia nevezetű filmet,
Majd hoztam fel néhány nasit üdítőt , és vártam hogy Tom végezzen,  Tom kijött de csak egy pizsoma alsó volt rajta.
ANYÁM DE KURVAJOL NEZ KI AZTHISZEM  ELPIRULTAM.
-Tom: mivan kislány, tetszik a látvány?* kérdezte egy huncut mosoly társaságaban*
-Evelin:ohm, én nem is..
-Tom:de de nagyon is
-Evelin: ahh hagyjuk elmegyek én is fürdeni.
Elmentem de annyira hülye voltam hogy ruhát nem vittem be, jó mind1 magamra csavartam egy törőlközőt,
És vissza mentem a szobába.
-Tom: ohmm....
-Evelin: bocsi elfelejtettem ruhát kivinni.
Tom tátott szájjal figyelt engem,  nagyon meglepődött hogy csak egy törőlközőben, voltam.
Gyorsan felkaptam egy bugyit, és egy pólót felvettem majd, oda mentem Tomhoz az ágyba.
-Tom:gyönyörű vagy kicsilány.
-Evelin: köszönöm...
Tom szemei a kezemre tévedt, láttam rajta a csalódotságot, nagyon féltem hogy mit fog mondani,  de csak felemelte a kezem és megpuszilta.
-Tom:na és mit nézünk?
-Evelin: a Culpa miat nem rég jött ki, ja és amúgy romantikus film hogyha nemzavar.
-Tom: nem nem zavar.*miután ezt kimondta megpuszilta a fejemet*
Elinditottam a filmet, ami amúgy kurvajo volt, oda bújtam Tomhoz , nem nagyon zavarta simogatta a hátam, de a keze egyszer csak letévedt a seggemhez.
-Tom:bocsi, nem direkt volt.
-Evelin: s.semmi baj..
AZTA KURVA GECI ,MÁR NEM SOKNÁL TARTOTTAM MEGAKAROM CSOKOLNI.
2 órás a film szóval sokáig fent leszünk , ránéztem Tomra, először csak a szemeit néztem de letévedtem az ajkára, csak az járt a fejemben hogy megakarom csókolni..
-Tom: kicsilány, minden rendben??
-Evelin: igen , persze én csak... ahhj hagyjuk..
Lehajtottam a fejem,  amikor Tom felemelte az államat és megcsókolt,
Felsemtudtam fogni először hogy mitörténik így elhúzodtam,Tom úgy nézett rám mint aki csalódott magában,láttam rajta az ijedtséget és a megbánást , nem is kellett több megcsókoltam megint. Már egy ideje csókolózunk 10perc is eltelhetett talán, elhúzodtunk egymáshoz mind a ketten levegőèrt kapkottunk.
Tom az ölébe ültetett, és úgy szemeztünk tovább.
-Tom: kicsi lány, én szeretlek.. vagyis nemtudom furcsa érzések kavarognak bennem és én..
-Evelin:tudom milyen érzés ez Tom, én sem tudom mit érzek jelen pillanatban de az biztos hogy olyat amit egész életemben még egyszer sem.
*megpusziltam majd néztük tovább a filmet*

Ezt most álmodom?Where stories live. Discover now