03. අතීතයට

107 30 0
                                    

2016 සැප්තැම්බර් 05

මම නවය වසර ට එනකොට ඉස්කෝලෙ හිටපු ගොඩක් කොල්ලන්ගේ සිහින කුමාරි... ඇයි ඉතිං මම ලස්සනයිනේ....

මම හිටියෙත් උඩින්.... දන්නෙම නැතුව මගේ අධ්‍යාපනය බිංදුවටම බැස්සා... මම අධ්‍යාපනයට හිත යොමු කරනවට වඩා කළේ හැගීම් වලට වහල් වෙලා ජීවත් උන එක...

මං හින්දා වලි දා ගත්ත කොල්ලො පවා හිටියා...

මට අදාළ නෑ ඉතිං....

කොහොම හරි නවය වසරෙදී මම පළවෙනියටම යාළු උනේ 11 වසරේ අයියා කෙනෙක් එක්ක...
පොරක්... ඔව් නවය වසරේ සුදු නෝනාගේ 11 වසරේ සුදු තාත්තා...

හැමදාම වලි දා ගන්න. පිළිවෙළක් නැති කොල්ලෙක්.... මම පීරියඩ් පවා කට් කළා... අහු මුළු වල ලව් කරා....
සාමාන්‍යයෙන් පෙනුම තියෙන අයියා එක්ක මං ඉන්නකොට ගොඩක් එවුන් ඉරිසියා කළා...

එදා සැප්තැම්බර් 05..අයියගේ උපන්දිනේ... ඉතිං මම එයා වෙනුවෙන් ඉස්කෝලෙ කට් කළා... ගෙදරින් අම්මට තාත්තාට වැදලා ඉස්කෝලෙ යනවා කියලා ආපු මම අන්තිමට මගින් ඇදුම් මාරු කරගෙන අයියා එක්ක ඇවිදින්න ගියා...

මම නවය වසරේ... මගේ ඇග පවා සාමාන්‍යයෙන් හොඳට වැඩිලා තිබ්බා.... ඉතිං කොල්ලො ඇවිස්සෙනවා.. ඇගට ලව් කරනවා....
කවද්ද 10,11 ලව් කරන එවුන් හිතට ආදරේ කළේ.. ඇගටම තමා... ඒත් මං මෝඩයි... මං එච්චර හිතන්න මෝඩයි...

මම අයියයි බීච් ගියා.... එයා ටිකක් වල්. නෙමෙයි හොඳටම වල්.... මට ඒවා සිහියක් නෑ.. මං හැගීම් වලට වහල් උන කෙල්ලෙක්.. ඩ්‍රග්ස් වලට ඇබ්බැහි වෙලා වගේ මමත් මගේ හැගීම් වලට ඇබ්බැහි වෙලා....

අයියා කිව්වා එයාට මාව බලන්න ඕනේ කියලා....
නවය වසරේ මෝඩ මට කොහෙන්ද මොලයක්... බීච් එකේ හැම තැනම හිටියේ කපල්... ඉතිං අපි එතන මොනවා කරත් එයාලාට ගානක් නෑ....

මම මගේ ජීවිතේ පළවෙනි වතාවට මගේ අම්මා තාත්තා විතරක් දැකපු මාව පෝෂණය කරලා ඇති දැඩි කරලා හදා වඩා ගත්ත ඒ දෙන්නා විතරක් දැකපු ඇග මම පිට කෙනෙක්ට අල්ලන්න දුන්නා....

මම ඇදලා හිටපු බ්ලවුස් එකේ බට්න් ගලවපු එයා මගේ පපුව දිහා බැලුවේ කෑදර විදිහට.... පිරිමි විශ්වාස කරන්න බෑ නේද.... මට අද හිතෙන්නේ එහෙම... ඒත් එදා මට එහෙම හිතුනේ නෑ.. මගේ ලැජ්ජ නහර එදා තිබුනේ නෑ....
මං හිතන්නේ මටත් හොරෙන් එයා අපි දෙන්නගේ ෆොටෝ පවා ගහ ගන්න ඇති.... මමත් ලස්සන ඇහැට කනට පේන කෙල්ල....එයත් විසේ ඇති කොල්ලා.....

එදා අපිට එතනින් එහා දෙයක් කරන්න පුළුවන් උනේ නෑ...
මගේ අයියාට එදා අපිව අහු උනා.... මගේ අයියා මගේ පෙම්වතාට ගැහුවා.... මගේ පෙම්වතා අන්තිමට මාව ළඟට අරං කියලා ගියේ.

" මම කවදා හරි උඹ ළඟට එනවා.. එදාට මට සම්පූර්ණ උඹව ඕනේ... නැත්තං මේවා ලීක් කරනවා... "

එයා අර ෆොටෝ ටික පෙන්නලා යන්න ගියා... මගේ අයියා මාව ඇදගෙන ආවේ මගේ කොණ්ඩෙන්... මට තරහා ගියා.. මම හිතුවක්කාර උනා.. අම්මට බැන්නා. තාත්තාට බැන්නා...
මගෙත් හැගීම් ඇවිස්සිලා... කවදාවත් පිරිමි පහසක් නොලබපු මට අද ලැබුණු පහස ඕන උනා.. වෙන කෙනෙක් ගෙන් හරි...

මාව ගෙදර හිර කරාට පස්සේ මම මගේ අත් නොසෑහෙන්න කපාගෙන ඇති... මුරණ්ඩු කමට නොකා නොබී ඉන්න ඇති...

මං කරපු දේවල් මට මතක් වෙනකොට මටම දුකයි....
මං ගැනම හිරිකිතයි... ඒ තරමටම මට මාව පිළිකුල්.

.
.
.
.

මෙනුරි සෙහන්සා අබේනායක.

නොමේරූ ලඳුන් ✔️Where stories live. Discover now