{2}

34 1 0
                                    

Μόλις η αδερφή μου ξύπνησε καθώς είχε μεταφερθεί στο νοσοκομείο για να της παρέχουν την κατάλληλη φροντίδα με την μαμά μου, έσπευσε να πάρει τηλέφωνο τον Ares για να του πει τα δυσάρεστα, "μάλλον για εκείνον". Ο Ares απάντησε το τηλέφωνο, η αδερφή μου του ζήτησε να μαζέψει την οικογένειά του σε ένα δωμάτιο για να ανακοινώσει τα δυσάρεστα, παρόλο που ο Ares αναρωτιόταν καθώς άκουγε την αδερφή μου να προσπαθεί να κρύψει το κλάμα και τους λυγμούς που της ξέφευγαν, όταν ο Ares είχε μαζέψει την οικογένειά του σε ένα δωμάτιο ενημέρωσε την αδερφή μου και εκείνη αφήνοντας τελείως τον εαυτό της ξεστόμισε τα τόσο δυσάρεστα λόγια που σχεδόν κανείς δεν θα μπορούσε να αντιμετωπίσει με ψυχραιμία. Μόλις ο Ares άκουσε αυτά τα λόγια, άνοιξε το στόμα του διάπλατα έκπληκτος και τα καυτά δάκρυα είχαν μόλις αρχίσει να τρέχουν σαν ποτάμια ασταμάτητα. Ρώτησε αν με έχουν πάρει από το σπίτι και δεν πήρε απάντηση καθώς η αδερφή μου δεν ήξερε αν με είχαν πάρει από το σπίτι. Οι γονείς του ήταν έκπληκτοι και από το γεγονός αλλά και από την ειλικρινή αντίδραση του Ares, ιδιαίτερα όταν έτρεξε προς την εξώπορτα για να έρθει στο σπίτι μου, να δει τι μου συνέβη αν άφησα κάτι πίσω ως δικαιολογητικό για αυτή μου την πράξη. Έφτασε και είδε ένα πλήθος ατόμων έξω από το σπίτι μου, έτρεξε να μπει μέσα ενώ προσπαθούσε να τον σταματήσει ένας αστυνομικός που ήταν στην είσοδο του σπιτιού μου. Μπήκε μέσα στο διαμέρισμά μου και παρόλο που ήταν και άλλοι αστυνομικοί δεν προσπάθησαν να τον σταματήσου έτσι κατάφερε να φτάσει στην σκηνή του εγκλήματος όπου βρισκόμουν ακόμα, καθώς η μικρή λίμνη από το αίμα που έτρεχε στις φλέβες μου είχε μουσκέψει τα δύο άσπρα χαλιά που είχα στο δωμάτιο, καθώς το πρόσωπό μου είχε γίνει άσπρο και το σώμα μου κρύο, εκείνος δεν σταμάτησε, πάτησε τα χαλιά που ήταν μουσκεμένα με το αίμα μου και έφτασε στο κρεβάτι όπου ήμουν ακόμη ξαπλωμένη, με αγκάλιασε σφιχτά και μου χαΐδευε τα μαλλιά, φίλησε τα κρύα χείλη μου για να μην κρυώνουν καθώς ήταν σοκαρισμένος από αυτό που έβλεπε.

The Chaos In My HeadWhere stories live. Discover now