Časť 2

162 4 2
                                    

Čo to je šťastie? Pre každého to je niečo iné teda každý ho prežíva inak niekto z úspechu niekto keď je z rodinou ale stále je to to rovnaké aj keď každého z nás robí šťastným niečo iné môjho otca robí šťastným ona od môjho narodenia sa o mňa staral úplne sám bol vkuse pri mne aj keď sme mali takže chvíľe vždy tu pri mňe bol a teraz je na čase aby som pri ňom bola ja ona ho robí šťastným a preto sa sťahujem bez jediného namietania.....

____________________________________________

Vojdem do izby a začnem sa v nej prechádzať odrazu každá vec ktorú mám vtej izbe je pre mňa niečím dôležitá vyberem si 2 obrovské kurfre ktoré mám pod posteľou a zoberiem si všetko ešte predtým ako do kufru hodím všetko oblečenie tak si niečo prichystám na zajtra zavrem kufre a položím ich pred dvere zase si ľahnem na posteľ a pozerám sa na strop steny obzerám si kážu jednu fotku ktorú na ňej pri pohľade na každú jednu sa mi vybaví niaka spomienka pozriem sa na mobil a prejdem na tik tok a začnem sledovať videá mojím kamarátkam radšej o mojom sťahovaný hovoriť nebudem nedovolili by mi to poviem im to až keď budem už u otcovej priateľky pozriem sa na čas je presne pol 11 večer hladná niesom takže sa idem osprchovať nech zajtra trošku niak vyzerám dám si pyžamo spravím večernú rutinu aby moja pleť niak vyzerala a ľahnem si do posteľe zapnem si netflix akurát mi vyšla nová séria to hot to handle proste ten seriál milujem išla som ešte predtým ako som to zapla ukradnúť do kuchyne niake sladkosti čipsy a tak a idem pozerať keď už dopozerám 4 časti príde na mňa únava vypnem telku a do 2 minút spím ako bábätko.

____________________________________________

Akurát je ráno a otec mi vbehol do izby a povedal "Sara vstávaj už zachvíľku pre nás dojdu„ pomaly začnem otavrat oči a poviem " jasné už vstávam „ otec odíde z izby a ja si idem do kúpeľne si spraviť rannú hygienu trošku sa maľujem nech nevyzerám ako niaka múmia potom vojdem do mojej izby oblečiem si voľné Nike čierne tepláky ktomu si dám bieli top a bieli Nike ponožky a čierne Jordany trošku si ešte upravím vlasy zoberiem posledné veci z izby zoberiem kufre a posledný krát s a pozriem na moju izbu bude mi to tu chýbať ale tak čo už vídem z izby a tam už na mňa čaká natešený otec "Pripravená„ úsmevom na tvári sa má spýta otec "áno„ odpoviem mu otec vynesie von z domu všetky kufre naposledy si to tam poriadne poobzeram a vídem von z domu otec zamkne a hodí kľúče do schránky aby sa tam potom dostala majiteľka domu.

Chvíľu sme čakali vonku a v tom pre nás prišlo jedno obrovské čierne luxusné auto z neho vystúpili taký namakaný páni v oblekoch zobrali nám kufre a my sme si z otcom sadli na zadné sedadlá " a tati ako to že si sa stou tvojou priateľkou zoznámil tu a býva 200km odtiaľto„ spýtala som sa ho.       " mala tú pracovnú ponuku„ odpovedal mi otec  "a ako ste sa vlastne spoznali?„ spýtala som sa ho  " to ti potom porozprávam sňou„ odpovedal mi otec "prečo?„ spýtala som sa ho  " Ježiši Sara zas to tvoje prečo„ odpovedal mi otec a ja som sa zasmiala

Áno je tu jedna vec ktorá je na mňe dosť zlá vkuse sa pýtam prečo otec to na mňe neznáša vždy mi povie že nemusím všetko vedieť ale vkuse sa buďme pýtať prečo a nakoniec mi aj tak povie...

Už  sme na ceste dve hodiny a mne zaškrká v bruchu pozriem sa na otca a poviem " tati som hladná „ otec sa nakloní na vodičov a povie im nech zastavia na najbližšej benzínke a tak aj urobili otec mi dal jeho peňaženku a ja som išla na benzínku zoberiem všetko na čo mám chuť však predsa platí to otec zaplatím to a vrátim sa naspäť do auta a vyrazíme naspäť na cestu pomaly jem svoje cukríky počúvam na sluchatkach pesničky a pozerám sa do okna a začnem premýšľať aké by to bolo kebyže som späť na motorkách stále strašne po tom túžim chcem naspäť jazdiť na motorkách skákať snimi do výšky robiť všelijaké triky a zažívať ten pocit keď každý kričí tvoje meno a tlieska ti ale asi mi to neni súdené keďže mi to osud zariadil inak...



Čo hovoríte na ďalšiu časť myslíte si že Sara bude naspäť jazdiť???

Nevlastný brat...Where stories live. Discover now