Premýšľali ste niekedy nad tým aké by to bolo robiť to čo vás napadne aj tá najväčšia debilina. A nemyslieť na následky ktoré sa stanú po tom? To presne som spravila ja. Dnes je to už týždeň od nášho bozku x Maxom pri bazéne. Bola to najväčšia chyba môjho života. Chcete vedieť prečo?
Tak za prvé hneď po tom si zavolal ďalšie dievčatá do jeho izby. A neozívali sa odtiaľ práve najlepšie zvuky. Teda pre tie baby príjemné boli ale pre moje uši ani v najmenšom. Kebyže je doma jeho mama určite by si ich nezavolal a odišiel za nimi on.
Za druhé od toho dňa sa so mnou nebaví. Ani sa na mňa nepozrie.
No a teraz sa podržte. Ten dom je ako vila takže mi mohlo napadnúť že vonku budú kamery že?
Za tretie všetci už o tom vedia. Otec je na mňa stále nahnevaný lebo som mu niečo sľúbila a spravila presný opak. Sofia je síce tiež nahnevá ale baví sa so mnou otec sa na mňa ani nepozrie je zo mňa sklamaný. Chcel odomna jedinú vec a aj tak som ju nedodržala.
A určite vás zaujíma ako je na tom Max však? Jeho vôbec neriešia všetko ten idiot zvalil na mňa pri tom bolo jasné vidieť že on ma začal obchytkávať prvý.
Skončil u mňa na plnej čiare. Otvorila som si oči a uvedomila som si že má chcel len využiť. Ale to sa mu nepodarilo keďže do domu vtedy došli tie dve štetky a on snimi odišiel.
Aktuálne mi je ten chlapec na smiech je mi z neho zle. Všetko dobré čo som si o ňom myslela zmizlo. A aj čo som povedala že sa mi páči v tej sekunde jak sa to dozvedeli rodičia a on všetko zvalil na mňa všetka tá láska k nemu zmizla. Skončil u mňa.
Práve sedím za stolom z rodičmi a Ninou. Raňajkujeme. Keďže sa z otcom vôbec nebavím len tak sedím za stolom a hrabem sa jedle. Celý týždeň toho moc nejem nerobím nič. Celé dni ležím na posteli a buď pozerám filmy alebo som na tik toku. Nina za mnou chodí snaží sa má rozveseliť ale moc sa jej to nedarí.
Otec tu bol pre mňa vždy a teraz tu proste není. Aj keď je v mojej prítomnosti není vedľa mňa nepočúva moje problémy. Je to ťažké ale môžem si za to sama. Varoval ma. A spravila som presný opak.
„ ináč Laura rozhodol som sa ťa poslať do školy. Chodí tam aj Max a aj Nina oni ti to tam celé ukážu" povedal otec
„ robíš si srandu? Chýba mi posledný rok." Povedala som
„ nevidím dôvod prečo by si mala mať vlastného učiteľa." Povedal ticho som na neho hľadela docela mi nevadilo že to dej školy budem chodiť zvyknem si. Ale akou nenávisťou to hovoril. Bolelo to
„ budeš v rovnakom ročníku ako aj v triede ako Nina a Max keďže ťa tvoj bývalý učiteľ učil dopredu o pár rokov keďže ti to išlo dobre. Všetko som vybavil" povedal„ dobre je mi to jedno kedy začínam?" Spýtala som sa
„ zajtra keďže je pondelok o 7:30 vám začína hodina učebnice ty dajú zajtra v škole ale ešte predtým sa zastav za riaditeľom on ti dá potrebné papiere a informácie." PovedalLen som sa na neho usmiala nevedela som ako zareagovať keďže školu neznášam nikdy ma to nebavilo ale známky mám dobré. Viem veci rýchlo pochopiť a naučiť sa. A aspoň spoznám nových ľudí. Ale vôbec neviem ako zajtra vstanem.
Postavila som sa odišla do izby. Nemala som tam už čo robiť. Ľahla som si do postele a išla na tik tok. Viem tam stráviť aj celý deň. Tie edity na tých sexi hercov a mužov to proste milujem.
Preležala som celý deň v posteli nič som celý deň nejedla nemala som chuť mala som docela aj stresy jak budú na mňa v škole reagovať. Išla som sa umyť aby som zajtra vyzerala jak človek. Spravila to čo každý večer a išla spať.
Je to kratšia časť za to sa ospravedlňujem. Zatiaľ je to len taký rozbeh zajtra vide ďalšia ktorá bude už lepšia.
YOU ARE READING
Nevlastný brat...
RomanceVolám sa Sara mám 19 moja mama ma opustila hneď ako som sa narodila a odišla za niakym bohatým týpkom a mňa nechala z otcom samú nikdy som ju za celý môj život nevidela a ani nechcem ani raz mi nenapísala ani sa nesnažila má vôbec spoznať môj otec j...