Časť 10

116 3 4
                                    

Potom som išla s Ninou do obývačky a čakali sme na Maxa. Po chvíľke došiel a išli sme do jeho auta. Keď sme prišli na tie závody hneď sme vystúpili z auta a prešli takú tenkú uličku a boli sme tam. Bolo to tam docela také strašidelné akoby tam išli jazdiť len aby si vyrovnal nevyrovnané účty. A potom som to uvidela ostala som v šoku stať a Nina ku mne hneď pribehla bola som vo veľkom šoku nevnímala som ale potom som sa niak prebrala.

Uvedomila som si že sa bude jazdiť na motorkách presne na tých na ktorých som jazdila aj ja. Po mojej havárii ktorú som mala som nikdy pretekársku motorku nevidela.

„ Sara čo sa stalo?" Spýtala sa ma Nina
„ v minulosti som tiež jazdila na motorkách" odpovedala som jej
„ a prečo si prestala?" Spýtala sa ma Nina
„ Mala som haváriu teda bola som až moc dobrá a všetko som vyhrávala a mojím súperkám sa to nepáčilo takže počas závodu mala jedna na topánke prilepený taký malý nôž a prepychla mi zadnú pneumatiku išla som vtedy strašne rýchlo a dostala som šmyk spadla som na zem a hneď na tú pretekársku cestu a prešli mi po nohe a ďalej si už nepamätám....... mala som otraz mozgu zlomenu nohu a mala som niečo aj z ramenom do toho som bolo v kóme. Odvtedy som už na matorku nesadla"

Nina na mňa pozerala a bola v šoku
„ je mi to ľúto môžme ísť domov ak ti tu je blbé byť" povedala mi Nina 
„ nie chcem tu ostať chcem si pozrieť Maxa či je lepší než ja " povedala som Nine

Pravý dôvod prečo som tam chcela ostať bolo že som sa k jazdeniu vždy chcela vrátiť ale nedokázala som to. Moja Mama teda otcova sestra ktorá bola pre mňa Mamou a aj som ju tak v detstve volávala mi povedala že sa nikdy nemám vzdávať a že mám ísť vždy za svojím snom.


Išli sme k dráhe kde už boli nachystané motorky a na nich už bolo aj pár ľudí akurát tam došiel aj Max a za ním niaky chlap. Boli vidno že to medzi nimi docela dosť škrípe.

„ oni dvaja majú medzi sebou niaky problém" spýtala som sa Nini
„ tento závod sa koná hlavne kvôli nim Max bol vždy lepší a jemu to docela vadí takže ten kto toto kolo výhra je automaticky najlepší" odpovedala mi Nina

Po chvíľke došla ťa týpka a odštartovala závod hralo sa na 5 kolečiek a keď sa išlo akurát posledné kolečko Max bol vo vedení a za ním bol hneď ten čo má sním problém a henti ostatný čo tam boli sa už aj vzdali alebo boli dosť pozadu. Bola tam taká kamera ktorá ukazuje na pretekárov.

Ostala som v šoku keď som to uvidela ten Maxou protivník mal na nohe nalepený nôž a chcel Maxovi prepychnut pneumatiku stalo by sa mu to isté čo sa stalo mňe.

„ Nina musí sa ukončiť závod ten protivník má no nohe nôž chystá sa Moxovi prepychnut pneumatiku" povedala som

Nina ostala v šoku a išla za tým ktorí ten závod vedie ale viem že by to nestihla akurát prechádzali okolo nás a henten sa začal dosť približovať k Maxovi. Nechcela som aby sa mu stalo to isté a vybehla som na pretekárku dráhu v tej sekunde som nemyslela na nič ako zachrániť Maxa. Bolo mi jedno v tej sekunde či umrem.

Max zastavil kúsok predomňou bola som v šoku a bol v šoku aj on a mal v sebe aj veľký hnev.

„ Sara zbláznila si sa mohol som ťa zabiť!!"











Uvidíme sa v ďalšej časti sorry za chyby.

Nevlastný brat...Where stories live. Discover now