Počas cesty som z Filipom docela dosť pokecala zistila som že mu je 19 a že ten čo šoféruje auto je Oliver a ten tretí v zadu je Damian. Dúfam že ma tatko z Filipom pustí von už mi to dal vyžrať dosť.
Keď sme došli do školy ma Filip zaviedol za riaditeľom ten mi odovzdal potrebné papiere rozvrh a tak. Vyšla som z jeho kancelárie a pred ňou ma čakal Filip. Nečakala som to usmiala som sa na neho a postavila sa vedľa neho.
„ no tak v akej si triede" spýtal sa
Pozrela som sa na rozvrh kde je aj trieda. Prekvapene som na to hľadela a skoro som tam odpadla. Ja som naozaj v triede stým kokotom a jeho partiou. Akože áno som rada je tam Filip ale vidieť tam jeho každý deň.
Podala som mu ten rozvrh. A on sa usmial.
„ no tak sme spolu" povedal falošne som sa pousmiala ale on si to všimol
„ niesi rada?" Spýtal sa
„ nie nie som len tam bude Max a proste"
„ no?" Spýtal a chcel počuť odpoveď
„ není to medzi nami teraz moc dobré ale všetko ti vysvetlím keď na to bude správny čas"
„ dobre no tak poďme do triedy teraz je matika a máme dosť prísnu učiteľku ak tam prídeš neskoro hneď prvý deň budeš mať problém" povedal
„ budeš mať problém aj ty lebo by si neskoro prišiel somnou"
„ nie nie na mňa je už zvyknutá" povedal a pousmial sa.Prišli sme do triedy ktorá bola ešte poloprázdna hneď som sa rozbehla úplne do poslednej lavice pri okne. Nemôžem byť v predu. Filip išiel za mnou a sadol si vedľa mňa. Pousmiala som sa. Som rada že som ho spoznala. Čakala som že bude rovnaký ako Max arogantný, namyslený sukničkár ale on taký není a som za to rada.
Rozprávala som sa z Filipom a čakala kým zazvoní. Reálne viem o Filipovi za tu nie ani hodinu viac jak o Maxovi za tú dobu čo s nimi bývam. Ale už má to ani nezaujíma.
Zazvonilo a došla učiteľka. Stará a išiel z nej rešpekt každý hneď stíchol keď ju uvidel. Sadla si za svoj stôl a potom si ma všimla.
„ vidím že mám novú žiačku. Nechcela by si sa nám predstaviť" povedala a usmiala sa videla som na nej že ju moje meno apsolutne nezaujíma len chcela byť milá.
„ som Laura" každý sa hneď otočil mojím smerom čo mi bolo docela aj nepríjemné ale moc som ich nezaujímala.Pozrala som sa von z okna. A sledovala prírodu a vtom sa rozrazili dvere do triedy a došiel Max Damian a Oliver smiali sa a apsolutne si učiteľku nevšímali.
„ zase meškáte čo si to dovoľujete?" Ozvala sa učiteľka. Max sa zastavil a otočil na ňu Oliver a Damian si sadli do poslednej lavice pri stene.
„ ešte ste sa nenaučila že si robím čo chcem" povedal povýšenecky
„ budeš rešpektovať moje pravidlá" povedala učiteľka
„ mám vás piči" povedal a celá trieda sa začala smiať tej učiteľky mi bolo ľúto len tam stála a nevedela čo povedať. Max sa otočil a jeho oči padli na mňa. Jeho oči preskakovali zo mňa na Filipa. Šibe mu?Otočila som sa na Filipa ktorý už na mňa hľadel a usmiala sa. Max si sadol do poslednej lavice v strednom rade. Cítila som na sebe jeho pohľad. Nechápem o čo sa teraz snaží celú dobu ma mal v piči a teraz si ma zrazu všíma.
Celý deň v škole ubehol ako voda Filip mi robil dobrú spoločnosť za ten deň sa znás stali dobrí kamaráti. Domov som sa rozhodla ísť z taxíkom pretože neviem ako inak by som sa domov dostala. Maxa som od prvej hodiny nevidela.
Došla som domov a akurát rodičia obedovali sadla som si knim. Sofia sa ma pýtala otázky okolo školy ako bolo a tak proste blbosti. Ale otec proste bol ticho.
„ oci " ozvala som sa pozrel sa na mňa zo zdvihnutím obočím
„ nemohol by si už konečne na to čo sa stalo zabudnúť. Ja viem že som urobila chybu ktorú budem do konca života ľutovať a ja viem že to už nikdy neurobím. Už ma proste nebaví byť len doma bolí ma že už nemáme taký vzťah ako predtým a to len kvôli mojej blbosti prosím oci odpusť mi už"Otec sa pousmial
„ dcérka ja som ti už dávno odpustil vidím ako sa snažíš a dávam ti voľnosť už si môžeš robiť čo chceš len prosím už do nikdy neurob" povedal a ja som sa usmiala. Hneď som sa postavila. Pozná ma veľmi dobre a dobre vedel že ho budem chcieť objať tak sa postavil aj on a ja som mu skočila do náruče. Toto mi chýbalo čas strávený snim. Ľúbim ho viac než čokoľvek na tomto svete.Snáď sa vám nová časť páčila. Posúvame sa ďalej ako si myslíte že to bude z Filipom? a ako to skončí medzi Laurou a Maxom? budú spolu?
YOU ARE READING
Nevlastný brat...
RomanceVolám sa Sara mám 19 moja mama ma opustila hneď ako som sa narodila a odišla za niakym bohatým týpkom a mňa nechala z otcom samú nikdy som ju za celý môj život nevidela a ani nechcem ani raz mi nenapísala ani sa nesnažila má vôbec spoznať môj otec j...