Ráno som sa zobudila na otravný zvuk budíka. Dnes mám školu idem tam po dosť dlhom čase naposledy som v škole bola keď som bola v druhej triede. Prešla som do kúpeľne a urobila rannú hygienu taký jemný makeup. Na seba som si oblieka čierne legíny Biely crop top. Akože vonku je teplo ale ja som skôr ten legínový typ. Akože áno nosím aj kraťase ale dnes som proste mala chuť na tie legíny. Zobrala som si mobil a jedno pero a jeden zošit na všetky predmety. Príde mi zbytočné mať na každý predmet iní zošit. Tašku si neberiem aj tak si všetky učebnice nechám v skrinke.
Zobrala som si ešte peňaženku a išla som do kuchyne. Len som prešla k stolu a pozdravila som sa ostatným bol tam len môj otec a Sofia. Ospravedlnila som sa im lebo dnes som chuť na jedlo nemala. Zašla som do záhrady a sadla si tam na lavičku. Okolo mňa bolo plno ruží. Toto miesto sa za poslednú dobu stalo mojím obľúbeným. Vie ma to tu upokojiť. Nepremýšľam nad rôznymi vecami ktoré sa stali len sedím a vnímam spev vtákov dýcham prekrásnu vôňu ruží.
Pozrela som sa na čas bolo 7:15 dnes by ma do školy mala brať Nina ale jej je zle takže povedali že má berie Max. Čo apsolutne nezvládnem. Ešte k tomu nás berú jeho kamaráti či čo. Teda tak mi to povedala Sofia. Keďže som si bola istá že Max by ma nezavolal a ja do tej školy ísť potrebujem budem sa mu musieť ukázať aby si spomenul že má brať aj mňa. Išla som naspäť do domu a sadla si na gauč ktorý je hneď oproti schodom na druhé poschodie a čakala som. Po chvíľke došiel. Pozrel sa na mňa a potom mi naznačil že mám ísť za ním.
Vyšli sme von z domu a čakali dokým neprídu jeho kamaráti. Bolo to docela trápne on sa hral na telefóne a ja som tam len nervózne stála. Zrazu došlo čierne Mercedes a zatrúbili na nás. Max si išiel sadnúť na miesto spolujazdca a ja som si sadla do zadu prekvapilo ma keď som videla koľko ľudí je v aute. V predu bol chalan ktorý vyzeral byť docela vpohode potetované ruky hnedé oči ale povahovo ako Max takže otras😊
Vedľa mňa boli ďalší dvaja jeden bol čistý kurevnik keďže si písal 4 babami naraz a ten čo bol vedľa mňa sa na mňa ako jediný usmial a vlastne aj pozdravil.
„ koľko máš vlastne rokov" povedal ten čo si vypisoval stými dievčatami. Pozrela som na neho prekvapene keďže som nečakala že vôbec na mňa prehovorí
„ o týždeň 18"
„ takže to znamená že bude oslava nie? Dúfam že buďem pozvaný" povedal a rozosmial sa
„ neviem či vlastne budem môcť oslavovať mám zaracha a otec sa somnou už viac ako dva týždne nebaví takže to nevidím ružovo"
„ to akože kvôli čomu?" Spýtal sa ten vedľa mňa.
„ kvôli jednému kokotovi" pozrela som sa na Maxa ktorý na mňa hľadel cez spätné zrkadlo " ale to je už za mnou už ani neviem že existuje" povedala som a usmiala sa
„ nechcela by si ísť somnou po škole na kávu alebo kamkoľvek chceš?" Spýtal ten vedľa mňa. Mal hnedé vlasy hnedé oči potetované ruky. Vyzerá ako môj typ nebudem klamať
„ nikam stebou nejde" povedal Max
„ a to už prečo keď chcem tak pôjdem"
„ zabudla si? Máš zaracha" povedalOtočila som sa na toho vedľa mňa a povedala
„ skúsim to z tatkom vybaviť a mohli by sme ísť zajtra ale musíš mi dať tvoje číslo aby som ti potom vedeľa napísať alebo tak"
Podala som mu mobil a on tam napísal svoje číslo dokonca aj meno takže sa volá Filip.
„ takže Filip" zašepkala som a pri tom mu pozerela do očí
„ a ty?" Povedal
„ Laura"Je tu ďalšia časť tohto príbehu po dosť dlhom čase nič nesľubujem. Určite nebudem písať pravidelne keďže píšem ešte ďalší príbeh ale vždy keď budem mať časť niečo napíšem.
YOU ARE READING
Nevlastný brat...
RomanceVolám sa Sara mám 19 moja mama ma opustila hneď ako som sa narodila a odišla za niakym bohatým týpkom a mňa nechala z otcom samú nikdy som ju za celý môj život nevidela a ani nechcem ani raz mi nenapísala ani sa nesnažila má vôbec spoznať môj otec j...