Tancovali sme a tancovali a vtom nám začala hrať pesnička gasolina z Ninou sme sa na seba hneď pozreli a začali sme tancovať ale tak viac sexi tancovať.
Gasolina je moja obľúbená pesnička poznám ju celú naspamäť.
Zrazu tý ľudia čo tam boli spravili okolo nás kolečko len tam kde je ten gauč nikto nestal lebo henti čo na tom gauči sedeli ich hneď odtiaľ poslali preč.
Mala som v sebe už dosť alkoholu a začínala som robiť hlúposti ako inak to by som nebola ja 😁😰
Išla som k tomu gauču a zobrala toho chalana o ktorom som v tedy hovorila že je pekný. Zobrala som ho za ruku a išla tam kde som predtým tancovala začala som sním tancovať akože nebudem klamať je strašne sexy. Tie jeho veľké ramená a to telo 🤤
A proste som ho pobozkala hovorila som že začnem robiť hlúposti. Nina ma hneď od neho odtiahla lebo je rovnaký ako henten čo bol vtedy z Ninou. Zobrali sme si veci a odišli sme von stoho domu. Štrasne som sa smiala ale to je logické keď som mala v sebe toľko alkoholu.
„ bozkával aspoň dobre?" Spýtala sa ma Nina. „ úprimne ani nie len telo mal dobré" odpovedala som jej
„ čo budeme teraz robiť? Nemôžme ísť takto domov" povedala Nina. „ môžme pôjdeme potichu fakt sa mi ku nikomu nechce ísť" odpovedala som jej
„dobre tak poďme" povedala NinaIšli sme teda domov celú cestu som sa smiala obydve sme dosť opité a každá z nás hovorila niake debili. Keď sme došli domov sme sa niak prepašovali do izby ani som sa neprezliekla iba ľahla do postele a zaspala.
Ráno som sa zobudila sadla som si na posteľ a boloi docela dobre.
Išla som sa osprchovať a potom som si spravila to čo každé ráno. Potom som išla so šatníka. Dala som si čierne kraťase a biele voľné Nike tričko a išla som sa naraňajkovať. Max ani Nina ešte ani neboli na raňajkách. Naraňajkovala som sa išla naspäť do izby akurát bol čas na cvičenie. Obliekla som si bielu športovú podprsenku a biele kraťase tie čo robia dobrú rit. Napustila som si fľašu a zase išla cvičiť.Dnes som cvičila na celé telo keď som docvičila polovicu toho čo som mala som si sadla na zem a oddychovala. Po 2 minútach tam došla Nina sadla si vedľa mňa bola v športovom oblečení asi ide tiež cvičiť.
„tak čo ako sa cítiš?" Spýtala sa ma Nina
„ akože v pohode ty?" Odpovedala som
„ trošku ma bolí hlava ale to je vpohode. Včera som bola taká sprostá ja som sa normálne chcela vyspať stým debilom a najhoršie je na tom to že ani môj brat mi nepomohol aj keď vedel aký je" povedala Nina„on si myslí že je to normálna vec keďže to robí aj on ale ja som sa bozkávala chalanom len preto že má dobré telo ja som taká sprostá" povedala som a chytala som sa za hlavu a z Ninou sme sa začali smiať.
„ pôjdeme potom do bazéna?" Spýtala som sa Nini. „ môžme aj tak nemáme čo robiť" odpovedala mi Nina
Potom som ešte docvičila to čo som mala. Nina tiež niečo cvičila. Potom som sa išla osprchovať. Obliekla som si plavky boli biele spodok plaviek bol tanga robí to lepšiu rit 😉
Tak dnes kratšia časť táto časť je ešte zo včerajška ale nedalo sa mi to vidať dnes bude ešte jedna časť. A práve preto nechcem do tejto časti už nič viac dopisovat lebo to čo sa stane chcem mať jednej časti😍
YOU ARE READING
Nevlastný brat...
RomanceVolám sa Sara mám 19 moja mama ma opustila hneď ako som sa narodila a odišla za niakym bohatým týpkom a mňa nechala z otcom samú nikdy som ju za celý môj život nevidela a ani nechcem ani raz mi nenapísala ani sa nesnažila má vôbec spoznať môj otec j...