2💅

300 28 14
                                    

Bu arada size demeyi unutum taslakta 5 bolüm var eskiden yazmıştım taslakta kalmıştı kitap yayınlamamıştım. Şimdi bölümeler hızlı gelir ama ileriyi bilemem.

Oy kullanmaya ve bol bol yorum yapmayı unutmayın 🔪☺️ şu yamuk ve altı çizili kısımlar zazaça.

Hemen Mahiri kendime çektim ve onu korumaya çalıştım. Hâlâ ateş ediliyordu öndeki iki adamdan yan koltukta oturan da cama çıkıp arkadaki araça ateş etmeye başladı.

Araba daha da hızlandı sonunda boş bir alana gelince araba durdu çünkü mermiler tekerlekleri patlatmıştı arabayı yan ettikten sonra koltuktaki adamlar bize döndü.

" Ağam siz çıkmayın biz hemen geliyoruz "

Mahir kollarımın arasında az çok kafasını saladı ağa ya bak.  Kafamı az kaldırdığımda karşıdada araba olduğunu gördüm. Diğer arkamızdaki arabalar nereye gitmişti ?.

İçinden eli silahlı bir adam indi iri yarı siyah giyinimliydi uzakta olduğundan çok net göremiyordum .

" ne yaptığını sanıyorsun Menderes ağa?."

Sanırım bu dil zazaçaydı. Az çok biliyordum.

"Sen kes sesini Tufan Kado nerede ? Arbadan çıkmasını beklerdim yoksa korktumu?. "

" Arabada Kadir ağa yok onun kardeşi Mahir ağa var.  "

" Kadonun kardeşi demek uzun zaman oldu çıkmadığına göre onunda yemiyor."

Mahir titriyordu kolarım ile onu daha çok sardım. Küçük kardeşim gibi görüyordum şuan onu olmayan küçük kardeşim , tabi bir yandan da her ne kadar benden büyük olsada.

Birden arabanın camına giren mermi ile cam parcalandı ardında uzun bir zaman karşılıklı ateş edildikten sonra dayanamayıp kapıyı açıp çıktım.

İki taraftada yaralı vardı . Karşıda iki kişi yaralıdı o Menderes denen adamda yaralıydı bizdende soför yaralıydı çok kan kaybediyorlardı. İşte şimdi sinirlenmiştim.

" KESİN LAN!. "

Bakışlar bana döndü.

" Siz içeri geçin. "

" Kes kan kaybından öleceksiniz şimdi verin silahları ateş edeni tedavi etmem ölür gider. "

Mahirin adamları verdi sıra karşıya gelince önce ikilimde kaldılar sonra.

" Sana neden inanalım ki sende karşıdansın değilmi ?. "

" Ha yok ben taraf tuttmuyom süttenim gibi düşün. "

Onlardanda aldım başarmıştım .

" Bagajı açarmısınız ? , Teşekkürler."

İçinden küçük valizimi çıkardım önce söyle baktım en kötü durumdaki kim karşıdaki Menderes'in yanındaki adamdı valizimi çeke çeke ilerledim ve onun yanında yere oturdum.

" Selam en kötü halde sensin diye önce sana geldim. "

Yavaşca gömleğini çıkardı mermi içindeydi.

" Hekimsin değilmi?. "

Dedi Menderes kafamı ona çevirip.

" Evet açıkçası yeni mezunum uzaktan eğitim pek güvenmeyin bana. "

Ben bile kendime pek güvenmiyordum anlık gaz ile çıkmıştım suan ellerim titriyordu.

" Eşyaların olmadan nasıl yardım edicen?. "

" Bitkilerle, salakmısın ? valizi niye getirdim o zaman. "

Bu dediğime sinirlenmiş gibi duruyordu ama gülüyordu da ( piskopat ). Valizi açtım içinde hiç kıyafet yoktu sadece doktor setim vardı. Onlarsız hiç bir yere gitmezdim sırf onlar için bu yolu otobüs ile gelmiştim.

" Bu ne hekim zula gibi. "

" Tabi ne sandın. "

Herkesi tedavi ettikten sonra saçım başım dağılmıştı , saçımı açıp geri topladım. Üstümede baktığımda kan içinde kalmıştı böyle annemlerin yanına gidemezdim sırt cantamdan bir tişört alıp önce kanlı tişortü çıkarıp bir posetin içine koydum sonra diğer tişörtü üstüme gecirdim o sırada bir sey fark ettim herkes bana şokla bakıyordu silahları aldım.

"Ne oldu?. "

" Sen kadın değilmiydin?. "

" Yooo , ne oldu üzüldünüz mü?. "

" Yok ondan değil "

"Tamam tamam uzun süre çatışmak yok dinlenin yoksa mazala bir bakarsınız tahtalı köydesiniz , bu arada siz yinede bir hastaneye gidin bence bir kontrol yapın alın silahlarınız. "

" Sağol hekim bu iyiliği unutmiyacaz. "

" O ne demek benim mesleğim bu. "

Birden büyük bir siyah jip hızla yanımızda durdu. İçinden iri yarı Menderesten bile iri ve uzundu. Yeşileri ile etrafı süzdü benim görünce hafif yeşillerini kıstı sanki hatırlamak ister gibi o anda arabadan Mahir çıktı ve koşarak iri yarı adamın kucağına atladı.

"Abi!"

Devam ediyor...
Yazım yanlışları icin affola 💗 💓
Oylamayı unutmayın 🔪💗

-DOKTORCUK-GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin