Dedim hadi bu sıcakta yeni bölüm attiyim birde ne goruyim bölümün yarısını yazıp taslağa atmıştım bu hissi bilenler bilir🦋🦋
Kontrol etmeden attım umarım sorun yoktur.
Uyandığımda odamda olduğumu fark edince çok sevindim. Hemen doğruldum ve bu sırada üstümdeki ceketi fark ettim. Gercekten aptal gibi bu çeketle uyuya kalmıştım geri vermem gerekiyordu ama önce yıkayıp ütülemeliyim hep kırışmış.
Ceketi sandalyeme bıraktım ve odamdan çıktım. Aşağı mutfağa indiğimde annemin çayı astığını gördüm.
"Günaydın annem "
Annem beni görmesiyle gülümsedi.
"Oy benim oğluşum günaydın''
"Ooo kimleri görüyom "
Ses abimindi arkamızdan girdi. Abim benim arkamdan sarıldı.
"Oğlum seni çok özlemişim lan"
Güldüm.
"Bende abi bende "
"Oğlum fırına gitsene ekmek çıkmıştır"
Abim bana baktı.
"Yallah Aşkın sen yokken hep ben gittim sıra sende"
Güldüm benim için sorun değildi belki Mehmet amcayıda görürdüm.
"Aa oğlum çocuk daha düneyin geldi"
"Ben bilmem"
"Ben giderim annem sen merak etme"
"Dur para ve-"
"Yok annem bende var hadi görüşürüz"
"Aşkın"
"Efendim abi"
"Üstüne değiştir çok açık buranın iti çok"
"Peki "
Abim her zaman bana böyle davranırdı. Küçükken de hep başka cocuklar bana yaklaştığında kızıyordu.
Odama çıkıp altımı eşofman ile değiştirdim üstümde yine dünkü tişört vardı. Evden çıktım fırın eve yakındı. Fırına geldiğim de uzun bir sıra vardı.
Mahallenin tüm kızları toplanmış resmen ne oluyo burada ya?. İçeri girdiyimde kızlar konuşup gülüşüyordu fırına doğru baktığımda ağzım açık kaldı. AHMET?! Mehmet amcanın oğlu ahmet benden 1 yaş küçüktü ben kaçtığım zaman minyon tipli tatli bir çocuktu şuan benim karşımdaki kimdi?
Boyu 1.85 lerde gözüken oldukca iri duruyordu, koları kaslı ve damarlıydı kıvırcık saçları kısaltılmıştı esmer teni fırının karşısında terleyip kızlara görsel şölen sergiliyordu.
Oğlum ne yazmışımlan ben bile yükseldim kendi karekterime
Bu kızların neden burada olduğunu anlamıştım ama neden hiç bir kızla konuşmuyordu? Kasanın arkasına yavaşca geçtim ve fırının yanındaki Ahmet in üstüne atladım.
"Naber laan?"
Ahmet hiç sarsılmadan ne olduğunu anlamak ister gibi arkasına baktı ben gülümsedim ve geri indim.
"Kimsiniz?"
"Vay be Ahmet bu kadar cabuk mu unutun beni öyle olsun"
"Bacım kimsin ?"
"Bacım mı?"
Kafasına bir tane geçirdim.
"Aşkın abin ben hatırladın mı eşeksıpası"
"Aşkın mı?"
Hatırlamış gibi gözlerini kocaman açtı ve beklemediğim birşey yaptı ve belimden kaldırıp sarıldı adamda hayvan gücü vardı. O sırada bir şeyi fark ettim herkes bize bakıyordu. Kızlar resmen ağlıyacak gibiydi ama çoğunluk beni parçalıyacak gibi bakıyordu.
"Oğlum kocaman olmuşsun 40 fırın ekmeyi yedin demek"
Güldü. Piçe bak gülüşü bile yakışıklı.
"Oğlum ekmekler yandı."
Hemen beni geri bıraktı ve ekmekleri çıkardı.
"Unutum onları"
"Banada 3 ekmek versene evdekiler bekliyor "
"Barıştınız mı?"
"Evet "
"Çok sevindim be Aşkın "
"He valla "
Ekmekleri aldım.
"O zaman hep buradasın artık "
"Ne oldu lan istemiyormusun beni?"
Hemen telaş yapıp.
"Ne istememesi Aşkın sana öyle gelmiştir valla ben seni çok özledim sen gittiğim zaman da cok üzülmüştüm gerçekten beni yanlış anlama "
Büyük bir yavru köpeği andırıyordu. Güldüm.
"Tamam la tamam şaka yapıyorum "
Yüzünde belli olan bir rahatlama vardı.
"Geç oldu Ahmet ben ekmeği götüriyim sonra zatten tekrar konuşuruz "
"Peki Aşkın "
Artık abi demeyide bırakmıştı. Gerçi ben bunları problem edicek biri değilim...
Eve geldiyimde masa hazırdı annem çayları doldururken ben ortadaki menemene baktım. Uzun zamandır ailem ile kahvaltı yapmamıştım. Gözlerim solucan gibi olduğunda kafamı dağıtmaya çalıştım.
" yav o Ahmet e ne olmuş oyle kapı gibi olmuş"
Abim
" Sen gittikten sonra o bir ergenliğe girdi günden güne böyle oldu bizde anlamadık"
Güldüm. Kahvaltıdan sonra ceketi yıkayıp ütüledim. Mahire yazdım
-Günaydın Mahir
Günaydınnn-
Nasılsın Aşkın?--İyim sen ?
Bende iyiyim bir problem mi oldu?-
-Yok yok abinin ceketi bende kalmıştı.
Haaa öylemi olmuş-
O zaman müsaitsen bize gel istersen hem nenem seni görmek istiyormuş
O zaman verirsin--Bilemiyorum Mahir
Bilirsin bilirsin-
- Tamam 5 dk uğrarım
Bölüm geç gelmiş olabilir ama artık tatil de tyt ye başlamazsam bölümler atarım.
622 kelime
Umarım bir daha ki bolümü daha çabuk yazarım.
Hadi öptüm🦋🦋💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-DOKTORCUK-GAY
ChickLitGenç yaşta babası ile anlaşamayıp evden ayrılan Aşkı'nın yılar sonra babasını rüyasında görüp memleketi Şanlıurfa ya geri dönmeye karar verir, yeni mezun bir doktor olan Aşkının başına neler geleceğini birlikte görelim:) -HOMOFOBİKLER UZAK OLSUN -