3💅

282 23 12
                                    

Bol bol yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın 🔪☺️

Abi mi? Demek Menderes in kast ettiği adam buydu. Menderese baktığımda alayla o adama bakıyordu.

"Ooo Kado biraz geç kalmadın mı?."

" Kes sesini Menderes sen ne yaptığını sanıyorsun?. "

" Ne yapmışım Kadoo?. "

Adam sinirle Menderes in yakasını tuttu ve kendine çekti.

" Beni iyi dinle Menderes ateş-kes falan dinlemem sıkarım kafana bilesiiin "
Bunu yazmasam içimde kalırdı jsnsnsn

" Öyle mi Kado efendi hade sık bakam.  "

Aralarına girdim ben ve şu deli götüm sabahleyin kahvaltıda yürek mi yemiştim ne.

" Hop hop ayrılın ben sana daha demin çatışma yok demedimi ne kaşınıyon?."

Kafasını tutup aşağı boyuma kadar çektim ve kulağına sesiz bir sekilde.

" Bak şu adama sana bir koysa pekmezi akıtırsın zatten çok kan kaybettin ayağı bile kalkamadan kalırsın öyle hastanede uzak yoldan geçen herkezde doktor değil gerçi şehirde bile değiliz tahtalı köy gözükür sana şimdiden sus. "

Yüzüme bakıp gülümsedi konuşmadı hakklı olduğumu biliyordu diğer adama döndüm merakla beni izliyordu.

" Siz arkadaşın kusuruna çok bakmayın biliyorum az şey yapmadı beni bile öldürüyordu... "

Bir an bıraksamda dayak yesin diye düşündüm ama olmaz Aşkın sen doktorsun kendine gel.

" Ama şuan adil olmaz çok kan kaybettiği için büyük ihtimalle beynine fazla kan gitmiyor. "

Menderese gitmesi için hareket yaptım o da anlayıp yavaştan sıyrılmaya başladı.

" Sen kimsin?. "

" Iıı ben. "

" Benim yol arkadaşım. "

Diye hemen atladı Mahir.

" Antalya'dan buraya birlikte geldik. "

" Anladım, adın ne bacım?. "

Ne?

" Bacım? Aşkın. "

" Ne aşkını bacım. "

Mahir gülmeye başladığında koluna vurdum.

" Gülme, kardeşim ben erkeğim adım da Aşkın "

"Erkek misin? Aşkın diye isim mi olur? "

"Ne biliyim kardeşim ya git anama babama sor ben mi koydum kendi ismimi. "

Adam sanki onunla konuşma şeklime sinirlenmiş gibiydi ama banane ben daha sinirliyim.

" Sizin adınız ne? Kado mu?. "

" Hayır Kadir. "

" Anladım artık gide bilirmiyiz yoksa ben bir otostop çekiyim mi şurada? mağlum Urfa'nın 50 derecelik sıcağında daha fazla dura bileceğimi sanmıyorum. "

" Ay doğru hadi gidelim kankişto sana hayattımı borçluyum artık."

" Ne ara borçlu oldun?. "

" Sen çekmeseydin beynim uçuyordu görmedin mi mermiyi?. "

" Yoo... Mahir ben fikrimi değiştirdim gelmiyom sizinle bana bu kadar aksiyon yeter kendine dikkat et."

Kadir kolumdan tuttu .

" Kimse birşey yapamaz ben varım. "

Ay götüm .

" Aynen abim var bişey olmaz bize. "

" Ya öyle dedin ya bir su serpildi içime anlatamam tamam titan gibi abin var Allah bağışlasın ama karşı tarafta çüce degildi. "

" Araba çelik kaplamalı camlarda kurşun gecirmez lastiklerde mermi girsede patlatamıyacak şekilde tasarlandı."

" E hadi gidek o zaman niye daha önce söylemedin dur valizimi alayım. "

" Siz geçin ben alırım. "

Oo centilmen adam ama.

" Gerek yok ben alırım. "

" Geç."

Öküz ne halin varsa gör.

" Tamam. "

Arabaya gidip arkaya oturdum bir kaç dk sonra Kedirinde işi bitmişti söför koltuğuna oturdu. Diğer adamlarıda başka adamlar almıştı .Adresi verdiğim sonra sorunsuz bir şekilde mahallemi özlemiştim.

" Abi burası bir altımız daki mahalle değilmi?."

" Evet evlerimiz yakın. "

" Yiaa kanka duydun mu hep buluşa biliriz."

" Aman gözünü seviyim Mahir aksiyonsuz buluşalım. "

" Tamam ya zatten karşı taraf beni tanımıyor pılakadan anlamışlardır. "

"Peki her şey için teşekkürler Mahir telefon numaram var zatten sende kötü bir şey olursa hemen ara gelirim. Sizede teşekkürler Kadir bey."

"Asıl ben teşekkür ederim Aşkın bey kardeşimin ve adamlarımın hayatlarını kurtardız size borçluyum artık. "

" Ne borcu hayır tabikide benim mesleğim bu hem Mahir benim arkadaşım tabikide yardım edecektim. "

" Olsun. "

Güldüm ve araba giderken el salladım şimdi binadan içeri girdim evimiz 5. Kat dubleksti umarım taşınmamışlardır.

Kapıya gelince kapının üstündeki nazar boncuktan taşınmadıklarını anladım paspasta değişmemişti zile bastım ve kapının açılmasını bekledim ve kapı açıldı...

Devam ediyor...
Yazım yanlışları icin affola 💗💓
Oy kullanmayı unutmayın 🔪💗

-DOKTORCUK-GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin