5💅

304 24 4
                                    

Lan oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın 💗🔪

Menderes? Kapıyı açtım Menderes beni görünce şaşırmış olucak ki öylece baka kaldı arkamdan abim yasalandı kapıya.

" Ne işin var burada senin Menderes?"

Dedi abim.

" Iı... ha bizim adamımıza ters yapmış Bora."

Ona dik dik bakmaya başladım valla hasta masta demem saldırdım , bi bitmediler ya hem abimle ne işi vardı? Bu mafya bozuntusunun.

" Önce senin adamın bana sataştı hatta adamların teke tek atmaya götü yemiyince adam çağırdı."

" Bak bu sefer bir şey yapmayacam ama bir daha olmasın."

Menderesin sert yüzü bana döndü yumuşak bir şekilde gülümseyerek.

" İyi geceler Aşkınn rahatsız etiyim için özür dilerim ama bir şey sora bilirmiyim?"

Arkadan hemen abim atlayıp.

" Soramazsın."

" Sana sormadım Bora burnunu sokma hemen."

Dedi ve bana geri döndü.

" Hadi hemen sor. "

Dedim.

" Borayı nereden tanıyorsun?"

" ABİSİYİM LAN ! "

Dedi abim hemen. Menderesin bakışları değişti hemen abime yumuşak bir şekilde bakmaya başladı.

" Aaa Boro kanki niye bu kadar soğuksun belki ilerde akraba oluruz istermisin benim gibi damat?. "

Evet menderes favori karakterim her serimde boyle bir karekterim vardır. Ruh halleri ve kişilikleri cabuk değişir.

" LAN SİKTİR GİT !"

Hemen Menderesin yüzüne kapıyı kapatım. Gerizekalı herhalde aklını peynir ekmekle yemişti.

" Ne diyorlan bu gavat hem sen nereden tanıyon bu angutu? "

" Sadece bir kez konuştuk hem ben daha bugün geldim ne biliyim ne diyor tanımıyorum kendisini. "

Derin bir nefes aldı ve sakin bir şekilde.

" Peki Aşkın sen diyiyorsan doğrudur gel içeri geçek."

İnanmadığı belliydi ama çok uzatmak istemediyi için kısa kesmişti herhalde. İçeri geri geçtik annem kim olduğunu falan sordu biz abimle geçiştirdik zatten bir kaç saat sonra uyumaya geçtiler.

Ama ben zatten uyuduğum için pek uykulu değildim bir film açıp tabletime bakmaya başladım. Birden telefonum çalınca sıçradım araya kişiye baktığımda Mahirdi. Hemen açıp konuşmaya başladım.

" Alo ne oldu Mahir ? "

" Aşkın seni bu saate aradığım için özür dilerim ama bize gele bilirmisin babaannemin tansiyonu düştü. Bizim doktorda Adanaya gitmiş düşmanımız çok diye başka doktorada güvenemiyoruz sen gelirmisin ? "

Hemen yerimden kalktım.

" Tabikide gelirim sizin ev nerede hemen çıkıyorum "

" Çok teşekkür abim şimdi seni alır"

" Tamam ben geliyorum "

Hemen odamdan çantamı aldım terliklerimi giydim hızla aşağı indim zatten benim inmemle araba geldi.

Hemen öne atlayıp hızla yola devam ettik. Kadir bir beni süzdü belimde ve bacaklarımda biraz takıldı ama sonra gözlerini çekip yola bakmaya başladı.

" Çok kötü durumdamı ?"

" Tam emin degiliz fenalaşıp bayıldı "

" Anladım"

Kısa sürede bir konağın önde durduk Kadir inince bende hemen indim . Ve hemen hızla içeri girdik içeri çok kalabalıktı Mahiri gördüm gözleri dolmuştu hemen yanıma geldi .

" Gel Aşkın burada "

Hemen onunla ilerleyip kalabalığın arasına girdim yaşlı ama dinç gibi duran bir kadın vardı. Yatakta hemen çantamı açıp durmunu kontrol ettim bir iğne yaptım. Kadın biraz kendine gelmeye başladı. Kadir yanımdaydı ona dönüp .

" Kadir bey bir serum da taksa iyi olur onu hastaneye götüre bilirsiniz şuan durumu iyi 5-10 dakikaya kendisine gelir "

" Teşekkürler Aşkın bey "

Ardından üstündeki takımın çeketini çıkarıp omuzlarıma bıraktı .

" Hava soğuk sizide apar topar çağırdık kusura bakmayın."

" Ne kusuru hem önemli olan sağlık, babanneniz iyi olsun yeter hem zatten dediğim gibi benim mesleğim bu kendinizi borçlu hissetmeyin."

" Olsun tekrardan teşekkürler."

" Ben gideyim artık geç oldu. "

" Misarfirimiz olsanız. "

" Mallesef ev halkı uyuyor zatten onlara haber vermeden çıktım. "

" peki tekrardan özür dileriz sizi evinize bırakayım. "

Küçük bir tebessüm edip.

" Peki teşekkürler. "

Geri arabaya bindik yol boyunca konuşmadık evin öne gelince durdu araba arabadan inip cama doğru eğildim.

" Sizi içeri davet etmek isterdim ama ev halkından biraz çekiniyorum."

" Yok zatten daha nenemi hastaneye götürcem hemde daha fazla rahatsızlık vermek istemem. "

" Ne rahatsızlığı yardım edebildiysem ne mutlu bana o zaman iyi akşamlar geçmiş olsun. "

" Sağolun çok yardımcı oldunuz zatten iyi akşamlar. "

Gülümsedim ve binaya girdim çok yorulmuştum ve uykum vardı elimi cebime atiğımda üstümdeki çeketi daha yeni fark ettim geri vermeyi unutmuştum.

Güzel kokuyordu erkeksi bir kokuydu ben bunu ağzıma kadar sıksamda erkeksi olamazdım. Zatten ben kendime çiçek veya meyve kokularını daha çok yakıştırıyordum. Al işte erkeksi kokmadığım için triplere girmiştim.

Cebimden anahtarı çıkardıktan sonra kapıyı sesizce açtım ve minik adımlar ile yukarı çıkıp yorgunluktan üstümdeki çeket ile yatağa attım kendimi ve hemen gözlerim kapanıp uyudum.

Yazım yanlışları icin affola 💗
Oy kulanmayı unutmayın💗😘
Hadi kendinize ve götünüze dikkat edin

-DOKTORCUK-GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin