Annem ile göz göze gelmiştim.
" Buyrun oğlum kime bakmıştın."
Annem beni tanımamıştı tabi tanımaz kaç yıl geçmişti. Ama tanımamıştı.
" A-anne."
Durdu durdu yüzüme baktı...
" A-Aşkın?, OĞLUM!?."
Hemen boynuma sarıldı ve kendine çekti bol bol öptü dayanamayıp ağlamaya başladım çok özlemiştim annemi çok. İçeri geçtik abim ve babam hâlâ eve gelmemişlerdi.
" Anlat oğlum ne yaptın? ne ettin orada? gittin hiç birşey demedin aramalarımızı açmadın."
" Bir şey olmadı be anam gittim çalıştım ve sizi özleyip geri geldim. "
" Bir daha gitmeyeceksin dimi oğlum?."
O konuda emin değildim babamlarlada konuştuktan sonra kesinleştirmeyi düşüyordum ama şimdi annemi üzmemek için.
" Yani tabi bi kaç kez daha gidip gelmem gereke bilir ama büyük ihtimalle artık yanınıza taşıncam babam falan gelsin konuşuruz."
" Peki oğlum yorulmuşsundur sen odan da dinlen istersen akşama doğru babanla abin gelir. Açmısın hemen yemek koyim"
" Yok annem ben biraz dinleniyim. Ha birde geldiğimi söyleme onlara tamam mı?."
" Oy süprizmi yapacakmış benim oğlum tamam tamam sen takma kafana. "
Gülümsedim ve valizimi alarak odama çıktım yukarıda ben ve abimin odası vardı. Odamın kapısını açtım ve aslında bayağı şaşırmıştım hiç birşey değişmemişti çünkü herşey aynıydı dolabım açtım kıyafetlerimi bile atmamışlardı.
Getirdiğim bir kaç tişörtü ve pantalonu astım. Ve önceki kıyafetlerimden birini giymeye karar verdim bir şort ve tişörtü seçip giydim.
Tam üstüme oturmuştu eskiden bir beden büyüğünü alırdım. Aslında şu an icinde gecerliydi ama bu tam üstüme yapışmıştı ince bir bele sahiptim ve tişört bedenimi bayağı sardığı için beli ediyordu. Şortuda yukari çekip bağladım.
Hava sıcak olduğu için bu şekilde giyinmek iyi gelmisti. Çok ağladığım için ve yaşadığım adranalin beni bayağı yormuştu ama duş alamam lazım son güçüm ile de kısa bir duş alıp yatağıma girdim. Ve çok geçmeden uykunun kolarına girdim.
- 3 saat sonra -
Bir bağırma sesi geldi.
" OĞLUM!!?"
Yerimden sıçradım ve anlamaz gözler ile etrafıma bakmaya başladım. Ne oluyordu? ses aşağıdan geliyordu kalkıp odaya baktım o an yaşananlar aklıma geldi o zaman ne olmuştu?.
Hemen aşağıya inip baktım kan vardı abim kavga etmişti ve yaralanmıştı . Ben aşağıya inince tüm bakışlar bana döndü . Babam.
" Bu kim Sultan ? "
Abim hemen tanımış olucak ki
" AŞKIN!?"
Şaşkın bir şekilde abim ve babam bana bakmaya başladı. Yanlarına gidip baktım onlara ne yapacağımı bilmiyordum şuan yani ne yapsam doğru olurdu evden kaçmıştım 5 yıl kos koca 5 yıl onlarsız geçirdim aradılar açmadım.
Babamın hemen beni çekip sarılması ile sorun çözülmüştu abimde sarıldı arkamızdan yaralı olsada sarılmıştı annem de dayanamayıp sarıldı.
" Oğlum hoş geldin."
Dedi babam.
" Hoş buldum baba hoş buldum. "
Ayrıldık hepimizin gözleri dolmuştu.
" Nerelerdeydin oğlum gerçekten özür dilerim keşke dilim kopsaydıda o gün o şeyleri söylemeseydim."
" Deme babam öyle ben özür dilerim hemen çekip gittim."
" Senin bir suçun yok oğlum hepsi benim suçum hepsi benim cahiliyim."
" Yeter artık babam eskide kaldı artık hırpalama kendini daha fazla."
Abime döndüm aslında o kadar kötü halde değildi hafif yaralar vardı yüzünde. Ama o kan nereden gelmişti etrafa baktığımda yerde bardak gördüm demek kan değil başka bir şeydi ve kokusundan şalgam olduğu anlaşılıyordu.
" Abi geç koltuğa bir pansuman yapayım sana."
" Ya boşver pansumanı gel konuşalım kaç yıldır görüşmüyoz."
" Olsun abi önce sağlık."
Yukarı çıkıp gerekli malzemeleri aldım. Ve aşağı indim. Yüzüne pansuman yapıp bir kac yara bandı taktım vücudunun bir kaç yerinde morluk vardı oralara buz koydum.
" Sen bu kadar şeyi nereden öğrendin Aşkın?"
" Bizde az kavga etmedik abi."
" Sen? "
" Güldürme beni."
" Sende haklısın çoğunlukla dayak yiyordum ama-"
" Sen göster bana onları ben alıyım onları ayağımın altına. "
" Yok be şimdi Antalya'da bir yerlerdedirler belki."
" Sen Antalya da mıydın ?"
" He maşAllah o kadar kalabalık bir aileyiz ki ülkenin 81 ilindede akrabamız var. "
" E Antalya da Mustafa Amcanın torununun teyzesi var . "
" Biliyom ama problem değil o Alanya'da oturuyo hiç karşılaşmadık."
" Artık hep buradasın dimi oğul. "
" Yani evet yanınıza taşınmayı düşünüyorum ama ayrı bir ev-"
" Olmaz öyle senin yuvan bura."
Gülümsedim.
" O zaman oradaki eşyaları falan satar öyle gelirim buraya."
" Aynen hallederiz neyse gelin sofra hazır yemekler soğumasın."
Güzel bir akşam yemeğinden sonra hep birlikte salonda oturup sohbet ediyorduk saçımı açınca uzunluğundan şaşırmışlar dı öyle sohbet edince kapı birden alıcaklı gibi çaldı. Hemen abimle kalkıp kapıya baktık bu...
Devam ediyor...
Yazım yanlışları için affola 💗💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-DOKTORCUK-GAY
ChickLitGenç yaşta babası ile anlaşamayıp evden ayrılan Aşkı'nın yılar sonra babasını rüyasında görüp memleketi Şanlıurfa ya geri dönmeye karar verir, yeni mezun bir doktor olan Aşkının başına neler geleceğini birlikte görelim:) -HOMOFOBİKLER UZAK OLSUN -