THIRD PERSON POV
May, Ben, Máma a táta. Všichni čtyři stáli před Peterem. Bylo na nich něco divného. ,,je to tvoje vina,že jsem mrtvý" řekl Ben ,,promiň ja nevhtěl strýčku Bene, hrozně mě to mrzí!" ,,omluva mi žibot nevrátí!" odpověděl Peterovi Ben. ,,byl jsi jen přítěž....radši jsme s tím letadlem spadli než tě znova vidět" řekla Mary Parkerová chladně. Richard Parker jenom přikyvoval. Pak přistoupila May ,,zničil jsi mi život! Opouštím tě s Beckem! Je mi jedno,co s tebou bude!Přijedou si pro tebe ze sirotčince! A jsem střízlivá!" dořekla. Peter se rozbrečel. Pak se tam objevil Beck, ale měl na sobě akvárium?? Chladný smích. Všude byl zelený plyn. Najednou se z oblohy sneslo hejno. Počkat! Co to je? Začal jsem slyšet střelbu a křik.,,-re! Petere! Vzbuď se!"
Někdo mu třásl s ramenem. Otevřel oči a vystřelil do sedu. Rozhlídl se po pokoji. Byl to Tony a za ním i Pepper. ,,p-p-pro promiňte" Pepper přišla blíž ,,a za co?". Peter si až teď všimnul, že ho Tony hladí po ruce. ,,nechtěl jsem vás vzbudit" Pepper něco chtěla říct, ale Tony ji předběhnul ,,vždyť to nevadí, vlastně jsme ani nespali" řekl. Peter tu lež prokouknul jasně,že spali ,,i tak se omlouvám" Tony ho obejmul, Pepper se přidala. Peter se snažil vzpomenout na to jak Beck vypadal, ale nic. Řekl si, ž to není důležitý. Bohužel si ale pamatoval každé slovo, které mu jeho rodina řekla. Peter se v objetí rozbrečel. Pepper s Tonym ho jenom objali více pevně. Peter se uklidnil, Tony se podíval na Pepper ta důrazně přikývla. ,,tak teď půjdeš s námi" Peter nechápal ,,a a kam?" ,,přece si nemyslíš,že tě necháme samotného po noční můře" řekl Tony a Pepper přikývla. ,,cože!?ale to je v pohodě já" ,,žádný ale!" řekl Tony, ale Peter protestoval. Pepper s Tonym ho vytáhli z postele, Tony protočil očima ,,tohle nebudu poslouchat" zvedl Petera ze země a dal si ho na rameno. ,,hej! Já chci na zem" řekl Peter a snažil se vyprostit, bez úspěchu Peppet šla za nima a usmívala se. Šli k Tonyho a Peppeřině ložnici. Když byli uvnitř tak Tony posložil Petera na postel ,,hele! To je únos" řekl Peter. Pepper a Tony se zasmáli ,,ale nedramatizuj to" řekl Tony. Pepper a Tony pak šli vedle Petera z obou stran, takže byl Peter uprostřed. Všichni tři si lehli. Pepper s Tonym Petera pořádně přikryli. Peter pak ucítil jak jej oba z obou stran objali. Teď se cítil v bezpečí. Zase usnul.
Pepper POV
Peter usnul a já s Tonym jsme se na něj dívali a usmívali se. Tony začal Petera vískat ve vlasech. Já se usmívala ještě víc. ,,Friday? Udělej fotku" a usmála jsem se na Tonyho, který se usmál nazpět. ,,jistě Pepper" odpověděla umělá inteligence. ,,o čem se mu asi zdálo" řekla jsem ustaraně. Tony se přestal usmívat ,,něco hodně zlého. Vždyť jsme ho slyšeli brečet a křičet...." podíval se zpátky na Petera, pořád ho vískal ve vlasech. ,,myslíš, že nám to zítra řekne?" Tony se na mě podíval ,,snad ano....teda doufám,že to nebude držet v sobě." chápala jsem ho. Noční můry se rády vracejí, ale kdyby se svěřil tak by se možná vrátit nemusela. Šli jsme spát.Tony POV
Vzbudil jsem se, ale něco jsem měl na ruce. Podíval jsem se tam. No super a jsem tu uvězněn. Byl to Peter, ležel mi na ruce. Nevadilo mi to, ale asi s ní nebudu moct hýbat. Uchechtl jsem se pro sebe a teď si všimnul Pepper, která zadržovala smích. ,,jak dlouho mi leží na ruce?" Místo Pepper odpověděla Friday ,,tři hodiny 7 minut a 23 sekund" Pepper vypadala, že za chvíli smíchy vyprskne ,,už máš i fotku" řekla Pepper. Protočil jsem očima a podíval se zpátky na Petera. V tichosti spinkal. Pepper Petera pohladila po líčku. Nevím jak dlouho jsme jenom seděli a pozorovali jak spí. Peter se najednou začal vrtět a pomalu otevřel oči. Posadil se a promnul si je. ,,dobré ráno" řekla Pepper. Peter zívnul. ,,awwww" řekli jsme s Pepper sborově, bylo to roztomilé. Zíval jako koťátko. ,,b-rý ráno" řekl rozespale. Zasmál jsem se. ,,slezeš už z mé ruky?" řekl jsem humorně. Teď si uvědomil,že neslezl z mé ruky ,,promiň" on mi teď tykal! Ha! Až to řeknu děckám. ,,aaaale to nevadí. Stejně je podle všech zbytečná." Peter se zahihňal ,,awww" vyšlo z Pepper ,,co je??" zeptal se Peter nevinně. ,,jsi tak roztomilý" řekla Pepper. Přikývnul jsem. Byl roztomilý. ,,to teda nejsem.jde ze mě hrůza." Jo to už jsem slyšel,teda četl řekl jsem si pro sebe ,,no samozřejmě" řekl jsem mu. Něco chtěl říct, poznal jsem to ,,fajn, vyklop to" ,,děkuju za ten včerejšek. Strašně moc" Usmál jsem se na něj ,,za nic Pete" ,,půjdu už dělat snídani, děcka se za chvíli probudí" řekla Pepper a odešla. Otočil jsem se na Petera ,,Pete?" otočil se na mě. ,,hmm" řekl s malým úsměvem. ,,řekneš mi, o čem se ti včera zdálo?" nechtěl jsem na něj tlačit, ale vím, že mu to pomůže. K mému překvapení přikývnul. ,,zdálo se mi o May,Benovi, mámě a tátovi....zdálo se mi o tom jak mi říkají hrozné věci a nejspíš mají měli!pravdu..." To mi nepřipadalo jako dobré znamení ,,co ti říkali?" Peter se zhluboka nadechnul. ,,Ben mi řekl, že je moje vina to jak umřel. Rodiče mi řekli,že se raději zabili než aby mě vychovávali a May řekla to,co je na tom papírku.." chudáček můj...teda. Škrtněte to. ,,ooo Petere. Ty jsi za nic z toho nemohl. Ty jsi z pistole nestřílel. Ty jsi nepilotoval letadlo. A May?! Její smůla,že opustila tak hodného chlapce." obejmul jsem ho. Cítil jsem,že to potřebuje. ,,tak a teď půjdeme do kuchyně, na snídani jo?" řekl jsem mu přikývnul. Tak jsme šli. Avengers a Pepper už tam čekali. Začali jsme jíst.
ČTEŠ
Wrong number little spider/CZ✔️
Fanfictionco se stane, když Peter Parker a.k.a spider-man omylem napíše svému idolovi? Který není nikdo jiný než slavný Anthony Edward Stark a.k.a ironman. !!postavy mi ZATÍM nepatří :)))!! dělám si srandu, snad se bude líbit, ty joo teď asi fakt píšu už pě...