když je to tvůj kámoš...

170 12 2
                                    

PETER POV
Byli jsme v mém pokoji s Nedem.  ,,kámo jsem víš kde!" Ned právě všem řekl, že jsem kámoš spider-mana, ale ten spider-man jsem já! To snad není pravda  ,,promiň kámo" omlouval se mi už po čtvrté  ,,v pohodě" řekl jsem mu. Co se stalo, stalo se. Nic už nenadělám.  ,,měl by jsme začít s tím úkolem do fyziky, stejně to bude trvat jen chvilku a pak bych udělal ten dějepis" Urghhh dějepis! Podle mého nejhorší předmět na světě.... ,,jasně" řekl jsem a vytáhl si sviu učebnici fyziky a sešit. Začali jsme dělat na úkolech.

TONY POV
Upřímně nečekal jsem to. Takže Peter zná spider-mana...díval jsem se na videa z Youtubu. Co to má na sobě? pyžamo?? Vypadá to tak. Už jsem ho přes Youtube párkrát viděl, ale nikdy jsem na ten jeho oblej nebral ohledy. No když už to je Peterův kámoš....mohl bych mu udělat lepší oblek. Upřímně ten pavouk potřebuje upgrade. Peter právě dělá úkoly ehh s s s s Tedem! Jo s Tedem. Rozhodl jsem se už začít.

PETER POV
Udělali jsme úkoly  ,,já nenávidím dějinyyyy" zastěžoval jsem si když jsme dokončili úkol z dějepisu. Ned se rozesmál  ,,já vím, hele už musím domů tak ahoj''. Šel jsem s Neden až k výtahu. ,,ahoj Nede". A šel jsem do obýváku za ostatníma. Napíšu incognito squad.

Peter
Hele lidi jak se máte??

Clintův mobil udělal cink. Pokrčil jsem rameny.

Paní incognito
Dobře Petere a ty?

Peter
Jo jde to. Mám se skvěle!

Pan Green
To je bezva

psal jsem si s nima psal dál. Prostě, co dělám, jak se mám a a tak dále....

CLINT POV
Nat mě zabije! Seděli jsme v obýváku a sívali se na telku. Přišel Peter, vytáhl si mobil a někomu psal. Mě ve chvíli, kdy to odeslal cinknul mobil. Naštěstí to ignoroval, ale i tak mě Nat zavraždí. Takže sbohem..

TONY POV
Dělal jsem na obleku pro toho spider-mana. Třeba by mi mohl pomoct Peter. Přeci jen nevím, co má ten spider-man v obleku a co je jenom superschopnost.  ,,FRI? Zavolej mi sem Petera prosím." za pár sekund už byl v mé dílně Peter.  ,,ahoj mladej. Říkal jsem si jestli mi pomůžeš udělat nový oblek pro spideyho, když už to je tvůj kamarád"

PETER POV
A je to  tu. Blíží se Nedův pohřeb.  ,,ehm jasně Tony. Rád" šel jsem k němu. Zeptal se mě, co všechno dokáže bez obleku, ,,no všechno kromě těch sítí." Oblek byl navržen a my jsme šli nahoru. Na večeři. Sedl jsem si vedle Tonyho a Nat. Jedli jsme, byly spaghetti. Šel jsem pak do svého pokoje.

Wrong number little spider/CZ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat