záchranná mise

208 14 1
                                    

PETER POV
Becku?! May!? V hlavě jsem měl jenom tyhle myšlenky, co po mně chtějí...oba dva se usmívali, bohužel to byl ďábelský smích. Když se na vás někdo takhle směje,utíkejte! Kéž bych mohl tu radu teď využít....pitomé vibranium!  ,,víš Petere" začala May.  ,,zjistila jsem,že jsi se odstěhoval a že tě někdo vzal k sobě"  ,,ani nevíš jak jsem byla rozzuřená! A stále jsem...ale hlavně zklamaná, zklamaná z toho, jak jsem tě šetřila..." to nemyslí vážně!? Kdybych neměl urychlené hojení už pro mě párkrát jede sanitka.! Beck se nejspíš taky rozhodl zapojit.  ,,víš zjistili jsme,že bydlíš s Tonym Starkem a ostatními" a sakra. Pamatuju si jak byl Beck naštvaný když mu Tony řekl něco o jeho projektu s drony a iluzemi. Moc o tom nevím, ale tu nakládačku, kterou jsem od něj dostal si bohatě pamatuju.  ,,zdá se,že mu na tobě záleží....a to hodně."   dál jsem mlčel, co po mně teda chtějí!?  ,,jak dobře víš Stark mě zesměšnil a to je to nejhorší co mohl kdy udělat!" stisknul jsem znova tlačítko, protože můj pavoučí smysl začínal pomalu, ale jistě šílet. Ještěže mi ty hodinky nesundali. Byl bych v háji.  ,,co chcete!" zakřičel jsem na ně. Podívali se na sebe  ,,tvá tetička chce napravit své chyby a já se chci pomstít Starkovi" no super. No super! Příště až mi můj smysl bude říkat jdi zpět tak to udělám!  ,,a mimochodem vibranium nerozbiješ spidey" rozšířily se mi oči. Jak o tom ví!? ,,haha" řekla May  ,,co by na to řekli  tvojí rodiče Petere? Riskovat svůj život ve dne v noci...."  ,,a co ti je do toho" odsekl jsem. Oba vypadali překvapeně  ,,no necháme tě jít pokud mi řekneš kódy k SI" Ha!to zrovna  ,,a proč bych to dělal!?" odpověděl jsem.  ,,hmm Stark se na tobě podepsal, takhle kousavej si nikdy nebyl" řekl Beck.  ,,Nebo se na něm podepisuje to jeho alter ego" řekla May. Hmmm. Těžko říct no.. ,,nic vám neřeknu" řekl jsem. Já zrádce nejsem.  ,,fajn. Fajn. Elfonzo!" vyprskl jsem smíchy. Kdo by se jmenoval Elfonzo!?  ,,být tebou se nesměju" řekl Beck. May odešla. Ve dveřích se objevil nějaký chlápek s maskou. Beck šel k východu  ,,víš co máš dělat." a odešel. O jeje. To bude bolet....

TONY POV
Před chvíli se vyslal další signál z Peterových hodinek. Nechci ani vědět, co mu dělají. Prosím jen ať není pozdě. Dorazili jsme na místo. Nějaká opuštěná budova. Vešli jsme dovnitř.
Byli tu samé místnosti, ale prázdné. Najednou před námi stál Quentin?!  ,,Quentine!?" Beck se začal smát a já jen slyšel jak Avengers nabíjeli zbraně.  ,,čau Tony! Přišel sis pro něj co?" 
Opouštím tě! S Beckem!
May odešla s Beckem!   ,,co jsi mu udělal!?" zakřičel jsem na něj.  ,,já? Nic. Ale Elfonzo snad něco stihl" a začal se smát pak se vedle něj objevila nějaká žena  ,,tady May Petera vychovala" kývnul k ženě.  ,,jak mu můžeš tohle dělat!? Jsi jeho teta!" May si jen odfrkla.  ,,kde je!?" řekla Natasha výhružným tónem.  Beckovi se na tváři objevil úšklebek a ukázal za nás. Otočili jsme se Nat vyjekla. Byl tam nějaký chlap a vedle něj Peter. Peter měl na sobě modřiny a muž mu držel nůž u krku. Namířil jsem na Becka repulsorem a Clint šípem, Nat mířila na nejspíš Elfonza,typuji.  ,,pusť ho, nebo tě odprásknu!" Řekl jsem. Podíval jsem se zpátky na Petera, plán šel dobře. Thor byl za ním i za chlapem s nožem.  ,,Becku chytej!" řekl Steve a hodil po May a Beckovi svůj štít. Thor zaútočil na Elfonza a já vyrazil za Peterem. Nat a Clint kryli ostatní.

PETER POV
NO takže schrnem si to. Elfonzo mě zmlátil, mám zlomený zápěstí. Au! Trochu to bolí no.
Ještě před chvíli mi pod krkem držel nůž teď ho podle mě Thor zabije. May a Beck bojuji se Stevem a Nat s Clintem mu pomáhají. A za mnou běží Tony.  ,,Petere! Bože jsi v pořádku!? Bolí tě něco?!" už mě kontroloval.  ,,omlouvám se, nechtěl jsem"  ,,Pete to my se máme omlouvat neměli jsme ti lhát. Kdyby jsme ti řekli pravdu nic takového by se nestalo" zamrkal jsem  ,,ale kdybych neutekl"  ,,Petere dost! Pojď půjdeme do quinjettu, ostatní se za chvíli přidají,čeká tam Bruce" pomohl mi na nohy a to se ozvala má zlomenina  ,,au"  ,,co tě bolí?" zeptal se mě Tony, nemá cenu to skrývat  ,,zápěstí" řekl jsem mu  ,,pravé" dodal jsem. Hned se nato podíval, vyhrnul mi rukáv  ,,au au"  ,,promiň" řekl.   ,,asi to máš zlomené" výstřel z pistole. Podíval jsem se tam byla to Nat. Tony mi po mohl ven a do quinjettu.

Bruce mě kontroloval, teda hlavně zápěstí. Řeknu vám zlomenina celkem bolí. Auuu.  ,,máš to zlomené" dám vědět až mi řekne něco co nevím. Začal mi to ošetřovat a pak to obvázal. Když mi to narovnal. Jo málem bych zapomněl před chvíli přišel i zbytek a už jsme asi 10 minut ve vzduchu. Trochu bolí i ty modřiny od Elfonza. Hehe Elfonzo.  ,,taaak teď jen se to musí zahojit...všechno" přikývnul jsem a poděkoval.  ,,Petere, chceme se ti omluvit" řekla Nat  ,,ale nebyl jsi naše nějaká hračka na zabavení, záleží nám na tobě opravdu" dořekla. Usmál jsem se na ně  ,,já vím" řekl jsem. Za chvíli mě cšichni objímali.

Dorazili jsme do věže a první co vím je jak mě začala Pepper mačkat v objetí.  ,,Bože ani nevíš jaký jsem měla strach" snad mi nezlomí žebra. Hehe.

Na večeři jsme měli spaghetti. A pak jsme sekoukali na filmy, šel jsem brzy spát. Jo chtěl jsem jít Spider-manit, ale zápěstí mi to teď neumožní. A sakra ty modřiny! Vždyť je budu mít zítra ráno skoro pryč. Nad lží se zamyslím zítra a šel jsem spát.
Co se asi stalo s Beckem a May a *zadržovaný smích* Elfonzem.

Další kapitolka je na světě. Vzala jsem to trošku hopem, protožeeeee nejsem dobrá na psaní nějakých fightů atd...snad se líbilo zítra by mohla vyjít další kapitola.
-Justy

P.S.: líbil by se vám příběh,kde by byl Peter syn Thora?? Mám to dlouhou dobu v hlavě a asi bych to chtěla napsat. Ale záleží na vás. ;)

Wrong number little spider/CZ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat