Ned the spoiler-man

195 13 1
                                    

PETER POV
ležel jsem na pisteli ve svém pokoji. Podíval jsem se na mobil a rozhodl se, že napíšu Nedovi, ale první se zeptám pana Starka. Chtěl bych aby Ned dneska přišel. Bylo to i kvůli škole. Šel jsem do obýváku, kde všichni byli.  ,,pane Starku?"  nereagoval...neměl jsem mu tykat po té noční můře!  ,,Tony?" teď se na mě pidíval s úsměvem. ,,copak mladej?"  ,,vadilo by kdyby dneska přišel můj nejlepší kámoš? Je to i kvůli škole. Lépe řečeno úkoly" pan Stark se podíval na Pepper, která přikývla  ,,jasně, napiš mu až přijde ve dvě" přikývnul jsem a poděkoval. Šel jsem zpátky na postel. Když jsem se díval po Nedově kontaktu tak jsem se zadrhl nad 'incognito squad'. Psali čím dál míň. Třeba bych jim pak mohl napsat.

Peter
Nede? Můžeš dneska přijít ke mně? Btw bydlím v Avengers Tower. Prosím neměj infarkt

Ned
Jasně...kámo!!;!!!!!! To je nejbožejší věc, kterou si mi kdy napsal!!! Kromě eska. Samozřejmě...

Peter
Okay tak ve dvě čau

Ned
😱

No dneska Nedovi řeknu o stáži. Takže to MJ napíšu.....radši hned.

Peter
Ahoj MJ! Chtěl bych ti něco říct a pochopím když se semnou přestaneš bavit.

U tohohle se mi sevřelo srdce. To bych nezvládl.

MJ
Vysip to Losere :

Peter
Jsem osobní stážista pana Starka (už dlouho) a teď bydlím v Avengers Tower, protože mě May opustila.

MJ
To mi je líto. Myslím to s May. A to ostatní je skvělý! A bavit se s trbou chci.

Peter
Díky MJ! Jsi nejlepší :)

MJ
Já vím losere.
Tak ahoj!

Peter
AHoj MJ.

MJ se semnou bavit nepřestane! Jo! Spadl mi velký kámen ze srdce. Napíšu incognito squad.

Peter
Nazdar lidi!

Pan incognito
Ahoj Petere! Tak co v Avengers Tower

Peter
Je to ta nejúžasnější věc, která se mi stala!

Pan incognito
To jsem rád :)

Robin Hood
Ahojky Pete! Hele prosímtě vyznáš se v prancích???

Peter
Ahoj Robine jo trochu. Proč?

Robin Hood
Tak a nemáš nějaký nápad jak vyprankovat někoho tak aby to vypadalo, že to byl někdo jiný než já??

Peter
Ummm cože?!
No nenech se chytit!

Robin Hood
Ahaaaa dík!

Peter
Ehm tak to byko divný...

Agentka
Souhlas.
Přísahám,že jestli vyprankuje mě tak incognito bude muset volat sanitku!

Peter
Nezabiješ ho, že ne!?

Paní incognito
Neboj to by neudělala
A co škola?

Peter
Jo dobrý..

Pan incognito
Nějaká holka??co se ti líbí?

Peter
Už musím ahoj.

Pan incognito
Ahoj a beru to jako ano!

Urghggghhgg. Podíval jsem se na hodiny za pět dvě. No teď jak to vše vysvětlit Nedovi.....šel jsem do obýváku čekat. Už jsem tykal všem. Výtah udělal DING a vystoupil Ned. Naštěstí se Avengerů nevšim. Šel jsem za ním.  ,,čau Nede! Hele promiň,že jsem ti o tom neřekl dřív..."  ,,kámo to je úžasný! Nejraději bych si to teď s tebou vyměnil. Máš úžasný život!" on vlastně o May neví...  ,,věř mi Nede můj život bys nechtěl."  ,,já tím myslel jako dívej! Avengers Tower.....a spiderman!" a sakra. Mysli. Už zamnou byli všichni.  ,,spiserman? A aaa ahoj Peterův nej kámoši" řekl Tony.  Ned se to snažil zachránit sám.  ,,noo Peter spidermana zná" Avengers nadzvedli obočí  ,,vážně?" zeptal se Tony a díval se na mě a usmál se. Usmál jsem se nazpět.  ,,jo no víte on a spiderman jsou něco taky jako nejkaámoši" Dal jsem mu ruku na pusu a díval se na něj pohledem 'děláš si srandu?!'.  ,,počkat cože??" zeptala se Natasha.  ,,nooo on mě zachránil a nooo začali jsme být takoví káoši jo, ale neměl jsem to nikomu vykecat" poslední část jsem smiřoval na Neda. Opatrně jsem dal ruku z jeho pusy.  ,,půjdem dělat úkoly" Oznámil jsem a už Neda vedl do svého pokoje.

Zítra výjde další a bude to navazovat.
-Justy

Wrong number little spider/CZ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat