Delta!?🤯

231 10 0
                                    

*Jungkook

Gözlerimi açtığımda bulanık görüşüm netleşmeye başladı.

"sonunda uyandın demək Jeon"

bir anda etrafa baktım ama kimse yoktu
"sen de kimsin"

"ben ben  yüz yılın delta sı Lukas"

"Ne ben delta mıyım yani?"
kahkaha atım
"benimle kafa mı buluyorsun sen?"

"Aynaya bak Jeon Jungkook!"

yerimden kalkıp aynanın karşısına geçtim
"Ee bişey yok"

"Dikkatli bak Jeon"

bir anda iki çift göz belirdi benim iki katımda  bir kurt kırmızı gözleri ile bana bakıyordu dilim tutuldu.

"Artık inandın mı Jeon Jungkook!"

"Bu nasıl olur imkansız benim omega olacağımı düşünüyorum"

"Sence OMEGA ya MI BENZIYORUM BEN!!?"

"hayır hayır ş şaşırdım sadece herkes omega olacağımı söylerdi benim şok oldum özür dilerim delta"

"Tamam anladım bu senin için çok ani oldu ama merak etme zamanla gerçekten bir Delta olduğunu herkes anlıycak ben sana herşeyi öreticem Jungkook merak etme"

"Tamam"

"Beni iyi dinle Jeon bu anlatıcaklarımı asla unutma önce göz renginden başlayalım (sarı)
renk mutlu‚endişeli‚ olduğunda olur(mavi)aşık olduğunda‚ruh eşini bulduğunda,ve kızgın lığa girdiyində olur
(Kırmızı) öfke‚nefret,ve ruh eşin tehlikede olursa yada yardım istiyorsa ve biri üzerinde hakimiyet kurduğunda yada birini arzuladığın və sahip olmak istədiyin kişi olduğunda gözlerin kırmızı olur (mor) senin göz rengin sadece delta larda olur güçlerini kullandığında gözlerin mor olucak"

"Anladım peki güçlerin neler yada nasıl kulanı cağım"

"Senin güçlerin elementleri kontrol etmek ve güçlünün bir sınırı yok kullanman için odaklanma ve bol pratik gerek zamanla çok güçlü biri delta olucak sın"

"Umarım Lukas ama"

"Onun la evlenemez sin daha önce eğitimini tamamlayıp güçlerinin kontrol etmeyi öğrenmelisin ve bu zamana kadar yaptıklarının bir cezası olucak ama şimdi diyil emin ol şu anda senden çok korkuyor birdaha karşına dahi çıkmaya cesaret edemez"

"Yani eninde sonunda onunla evlenmek zorundayım"

" evet çünki kaderiniz birlikte yazıldı ne olursa olsun onunla evlenmek zorunda yız"

"Ya ruh eşiyle karşılaşırsak eyer birlikte olmazsak 3 haftadan fazla yaşayamayız"

"Biz yüz yılın delta sıyız kimse kaç eşimiz olacağına karışamaz ne olursa olsun onunla evlenmek zorunda yız"

"Ne of"

"Merak etme ruh eşiyle karşılaşmazsak buna gerek kalmaz "

"Umarım Lukas"

***

Jk TLF bakar arkadaşlarından msj gelmiştir.

bu bolümü yazarken nerdeydi aklım arada sçmalıyorum ben .

Aşk ve intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin