cehennem ateşi

134 8 1
                                    


"Sumut uyarısı"

***

Tae:of jimin off.

jimin:of lama hadi hazırlan.

Rm:nerden çıktı bu parti birden.

jimin:birden çıkmadı unutmuşum sadece.

Tae:ne demen ya unutum insan kuzeninin doğum gününü unutur mu jiminn.

Jimin:benim kuzenim se senin de arkadaşın sen nasil unutun acaba!.

Tae:.......

Rm:dile dikkat.

Jimin:hadi lan acale edin.

***

tae of layarak kırmızı gömlek siyah kot pantolun giyer ve parfümünü sıkıp çikar sihah spor arabasına binip partinin olucağı eve gider vardığında jimin Rm çoktan gelmişti"nerde kaldın be kardeşim yine çok yakışıklı sın" "tirafik vardı ve teşekür ederim sizede çok şık sınız ee eunwoo nerde "gelir şimdi eski bir erkadaşı gelmiş onu karşilıyordu" "arkadaşı" dedi merakla tanıdığı eunwoo çok arkadaş edinen biri diyildi insanlara güvenmezdi "niye şaşrdın bu kadar" "hiç" "oo bakın kimler sonunda teşrif etmiş nerdesin be kadeşim gözümüz yollarda kaldı" "bunu söyleyene bakın
mutlu yillar" "teşekur ederim partı benim ama sende bütün ilgi yine yakıyorsun" "ne diye bilirim ben mükemmelim" 1 saat sonra herkes içki içip eyleniyordu" hemen dönerim" tae eve girip lavaboyu kullanır biraz sarhoş gibiydi ama tam diyil evde kabolunca boş bir koridora girer çikışı kaybedip geri dönücek ken biri bileyinden tutup karanlık bir odaya çeker"hey bırak beni" ne kadar kurtulmaya çaliş sada başaramaz bir anda ellerinin bağlandığını anlar onu itmeye çalışır eme işe yaramaz ellerini biraktığında kaçma ister tam arkasını dönüp gidicek ken güçlü bir kol beline sarılıp onu kendine çeker sehbahla arasına alip zorla gözlerini de bağlar tae ne kadar uraşır sa uraş sın ne kurtula bilir nede biri sesini duyaura bildi adam gözlerini bağlayıp geri çekilince tae gozlerini açmak için ellerini kaldırir ama adam elini tutup bağlı ellerini boynuna geçirir "n ne istiyorsun benden" "c cevap ver neden susuyirsun neden yapıyorsun bunu" "dokunma bana ne istiyorsun" "şşştt" adamın sesini duyunca içi titredi tedirgin ediciydi sesi bir parmağını dudaklarına koyup onu susturdu ardından onu yonlendiredek bir yere götürdü bileyinden tutup onun yumusak bir yere düşmesini sağladı kırmızı loş ışığı açıp yatakta endişe kalkmaya çalışan adma baktı" n ne istiyirdun benden" tae gerçekten çok tedirgin olmuştu kurdundan yardım isdesede kurdu yoktu ardından o ürkütücü ıslik sesi duyuldu bir melodiyi calıyirdu sanki tüyler ürpertici bir melodiydi karşısındaki kimse delirmiş olmalıydı "k kes şunu lütfen" ardindan ıslik sesi keusilip bir kıkirtı sesi duydu sonra birden dudaklarina carpan nefesi hisseti o tam karşı sındaydı ani haraketle gerir deri eeyildi ve sonunda yatağa iyice sindi ellerini yüzleri arasında tutup yaklaşmasıni engelledi ama adam birden elini tutup başının üzerinde sabitledi ve diyer eliyle çenesinden yuyup yüzünü çevirdi ve başını kaldırdı nazikçe dudaklarıyla birleştirdi dudaklarını tae ne kadar karşı çikmaya çalıs sada bir işe yaramadı dudaklarına deyen dudaklar beynini esir almıştı o kadar yavaş ve narin opüyorduki tae yavaş yavaş karşılık verdi ikisi zarif ve sakin öpüşür ken yavaş yavaş kızışıyirdu tae karşı çikmayı bırakmış  teslimolmuştu o adama nefessiz kalıp ayrildiklarında nefeslenip tekrar d birleştirdiler adam tutuğu eli bırakıp tae nin belini sardı diyer elini de tae nin yanına koyup üstune daha çok eyildi tae kendini kaptırmıs kollarıni adamın boynuna geçirir ve devam ederler gitikçe alevlenen öpüşmeleriyle adam tae nin gömleyinin önünü açar yarıya kadar sonra tae nin bacaklarını beline sarıp oku kucağına alarak yataktan kalkar ve onu masaya  oturup boynuna yönelir  öpüp izler birakir ellerini boynundan alıp kucağına koyar gomleyinin omuzlarını indirip buseler kondurur elini gomleyinin icine sokup belini okşar  tae arada dudaklaeindan zorla tutuğu inlemelerinden kaçirıyor nefes alıs verisleri hızlanmış vücudu sanki cayır cayır yanıyor cehennem ateşı gibi yakıyordu dokunuşlar onu bunun ne kadar yanlıs oldugunu soylesede beyni vücudunu konturol edemiyirdu adam omuzlarıns buseler dizerken mühür yerinde gezindi dudakları tae nin bütün vücudu titredi o an"y yapma  yapma lütfen" şu anda isdese onu mühürlüyebiliceyini biliyordu bu adamın onu dinlemiyor mühur yerine onu delirtmek ister gibi buseler kondurup duruyor du"d dur lütfen" adam bu sefer burnunu sürdü mühür yerine sonra buse kondurdu ve geri çekildi d öptü "neden yapıyorsun bunu" adam yüzüne buseler kondururken tae nin gömleyini düzeltdi belinden tutup yavaş ça indirdi sonra duyarla arasına aldı elini vücudunda gezdirip alnınnı öptü sonra tae nin elini tutu ve öptü yavaşça çödü ve hızla d öpüp odadan çıktı tae titriyen bacaklarının onu tağıyamayaçağını anlayip yere yığıldı hızla gözundeki kumaşı açtı yavaş yavaş düzelen görüşü ile derin derin nefes aldı"ah lanet olsunn aptal aptal aptal neden karşilık verdin aptal kafam nerdeyse nerdeyse lanet olsun " kendine binlerce kez küfür edip üzerine baktı titriyen bacaklarıyla yerden kalkıp aynada kendine baktı üstü darmadağındı kendine ceki düzen verdi sonra yerdeki kırmızı kumaş parcasına baktı ve boynundaki izlere"lanet olsun kimdi o adam umarim kimse görmemistir" hızla yerdeki kumaşı aldı ve odadançıkıp bahçeye indi."sonunda nerdesin gittin geri gelmedin" "b ben şey içki dokundu sanırım" jimin tae nin boynundaki ni fak eder sinirini gizleyip kolunu boynuna dolar"o zaman hadi gidelim gec oldu" evden çıkarlar"lanet olsun tae ne oldu sana boynunun hali ne kim yaptı bunu" dedi sinirle" ne ne olmuş" "boynuna bak" Rm tae nin boynunu girür"ha siktir lan " tae başını yere eyer"b bilmiyorum kim oldugunu görmedim" "tae beni delirtme ne demek gormedim yürü eve gidelim doğru düzgün anlat" tae ile birlikte tae nin evine gelirler "anlat artık" "b ben banyoya gitmiştim isimi bitirip çıkinca kayboldum boş bir kolidora girdim geri dönerken..." herseyi anlatır iki side şok olur" HA SIKTIRR" "SAEREFSIZ PIC OÇ" "PISLIK HERIF NEDeN ORDA SÖYLEMEDIN HA NEDEN hayir neden karşılık veriyorsun ya ya durmasaydı ya seni mühürleseydi ya daha kötü şeyler olsaydı" "b bilmiyorum konturolü kaybetim kurdumu bastırdı sarhoş olmalı boş verin önemli birsey diyil zaten sadece kimse bilmesin yeter" "Of tae of birdaha gözümüzün önünden ayrilma" "tamam boş verin oldu bitti abartmayin" "aa pardon ya kardeşim adam nerdeyse seni mühırlüyormuş aptal mısın lan" "yapmadı ama demek ki sadece bir kacamaktı adamı zaten bulamayiz bos verin artik" "bu sakinliyin beni öldürücek"

Benide ben gene yazim hatasi yaptim 😁.

tae niye bu kadar sakin sizce?

o adam kimdi peki?

tae nin karakterini nasıl buldunuz?

ben karakter leri aynı yapiyormusum gibi hiss ediyorum hissiz miyim neyim ☹😔 empatiden yoksunum sanirim.
baysss🐯🐰.

Aşk ve intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin