buluşma

85 5 1
                                    

jk şirkette çalışıyordu küçük bir ara verir o sırada tfl çalar tanımadığı numarayla kaslarını çatar. "alo" "alo güzelim" tae duyduğu sesle şaşırır "jungkook üzgünüm numaran kayıtlı diyildi selam" "biliyorum müsayetisin" "evet aravermiştim birseymi oldu" "evet bu akşam yemeye çıkmak istermisin diycektim baş başa" tae bir an gerilir ne diyceyini bilemez. "a olur" "o zaman saat 8 de seni evinden alırım olurmu" "evet olur ama adresimi biliyor musun" "evet, şimdi sana bir hediye gönderdim umarım beyenirsin akşam görüşürüz güzelim" "tamam görüşürüz" dedi ve tlf kapatı kapı çaldı. "efendim bir paketiniz var" "getir" asistan paketi masaya bırakıp gider tae büyük siyah kutunun beyaz kurdelesini açar ve kapağı kaldırır içinde kırmızı güller taenin en sevdiyi tatlılar vardı ikinci bolmede ise taenin sevdiyi yemekler vardı hepsi harika görünüyordu çiçeklerin içinde de küçük bir kutu içinde bir kolye vardı,
tae kolyeye baka kalır şık ve çok deyerli görünüyordu.

"Agalarım"

Taetae:buraya bakın hemen.

Rm:Geldimmm ne oldu kardesim iyi misin.

Taetae:iyiyim birşey oldu iyimi kötümü bilmiyorum.

jimin:ne oldu.

Taetae:jk aradı akşam başbaşa yemeye çıkarlım mı dedi.

Rm:Ne.

Jimin:SEN NE DEDINNN.

Taetae:kabul ettim ve bana bir kutu en sevdiyim tatlı ve yemeklerden göndermiş birde kolye.

Rm:sevdiyin yemekleri nerdrn biliyor.

Jimin:mustakbel eşi niye bilmesin KOLYE NASIL.

Taetae:

Taetae:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rm:oha.

Jimin:AMAN ALLAHIMM BU GERÇEKMİ?! Bu bu o OMG.

Taetae:ne?.

Jimin:milyonlar deyerinde bu kolye çok naddir bulunan elmaslardan yapılma özel tasarım ve dünyada sadece 8 tane var.

(uydur yazar uydur)

Taetae:Ne!.

Rm:belli oluyor zaten.

Taetae:ben bunu kabul edemem geri versem ayıp olurmu.

Jimin:SALAK OLUR TABİ ADAM MILYONLAR VERIP SANA ÖZEL ALMIŞ NE DEMEK GERI VERMEK!!.

Rm:Deyerini bilmem ama verilen hediye geri verilmez.

Taetae:off napıcam peki.

Jimin:iyi bak not falan varmı.

Tae kutuya bakar ve bir kırmızı noy bulur.

Taetae:varmış.

Rm:oku o zaman.

Tae notu okur ve yazmaya başlar.

Taetae:şey yazıyor "bu kolye den dünyada 8 tane var ama senden birtane çünki sen eşsiz sin. eyer beyenirsen bu gece takmanı rica ediyorum üzerinde görmeyi çok isterim" napiyim sizce.

Rm:sen onamı takıldın.

Jimin:çok romantik, Mal takıcaksın tabiki mustakbel kocanın hediyesi.

Taetae:tm işe dönüyorum bb.

Jimin:Güzel giyin.

Rm:VE SAKIN İÇKİ İÇME ONA HALA GÜVENMİYORUM.

Taetae:abartmayın.

"taetae çevrim dışı"

Jimin:şu an oturup ne giyeceyini pilanlamıyorsa bende park jimin diyilim.

tae masasında oturmuş aksam giyeceyi kıyafete karar vermeye çalışıyordu bir yandan da yemekleri yer.

akşam saat 8

taenin tlf çalar. "alo" "güzelim varmak üzereyim hazır mısın" "evet çıkıyorum şimdi" "tamam" diyip kapatır. tae son kez kendisine bakar açık mavi pantalon beyaz gömlek jk nin verdiyi kolye kot çeket hafif makyajıyla güzel görünüyordu evden çiktığında jk nin aracı kapıda durdu kapıyı kitleyip merdivenlerden çekinerek indi heyacanlıydı olmalıydı da karşısında duran adama baktı siyah pantalon siyah kazak ve deri çeket sert ve çok yakışiklı görünüyordu tae nin önünde durdu ve yaklaşıp bir elini taenin beline nazikçe koyup yanağına buse kondurdu. "çok güzel sin herzamanki gibi" "teşekür ederim sende ç çok yakışiklı sın" dedi ne dediyine kemdi bile inanamadı jk çapkınca gulümseyip tesekür etti ve tae ye elini uzattı tae çekinerek tutuğunda arabaya ilerlediler jk tae nin kapısıni açar tae oturduğunda kendi sürücü koltuğuna geçer. kemerini takıp taenin takip takmadığına bakar ve yola çikarlar. "hediyemi beyendinmi" "evet teşekür ederim çok beyendim, ama sevdiyim yemekleri nerden biliyorsun" "hafızam güclüdür seninle ilgili hicbirseyi asla unutamam" dedi taenin hissetmiyceyi bir nefretle.tae bunu anlamadı ama biraz gerildi. jk bunu fark edip taenin kcağındaki elini tutu ve vitese koyuk elini üstüne koydu ve oksayarak yola devam etti tae normalde butür seyleri sevmezdi ama nedensizce hoşnut olmadı hatta kabul etmesede sevmişti. 15 dk sonra şık ve modern bir restorana gelirler. "hoş geldiniz bay jeon masabız hazır bu taraftan" dedi garson ve onları terasta iki kişilik bir masaya götürdü Jk elini nazikçe taenin belinde tutu ve sandalyesini çekti tae çelingen bir sekilde oturdu jk de karşı sına yerleşti. garson menüleri bıraktı ve gitti. "ne yemek istersin" dedi jk nazikçe "a bilmem sanırım........" jk gülümsedi garson geldiyinde ona siparişleri verdiler içki olarak da kırmızı şarap söylerler manzara harika görünüyordu sehrin ışikları ve deniz çok güzeldi ikili biraz konuşur jk nin 5 yildır neler yaptığı tae nin neler yaptığıyla ilgili yemek biterken tae hafif sarhoş olur. hesabı ödeyip çikarlar ve jk tae yi evine getirir tae pek kemdinde olmadığı için odasına kadar getirir ayakabilarını çeketini ve takilarıni çikartır ve onu yatırır. "su" jk su içirir ve yatağa yatırır üstünü örter. gitmeden saçlarını okşar ve boynuna girip kokusunu içine çeker buse kondurup ayrılır ve evden çıkar.

iyi gecelerrrr

Aşk ve intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin