aptal mısın kardeşim ?!

58 3 0
                                    

tae baş ağrısıyla uyanıp rtrafına bakar evinde olduğunu anayınca gece olanları hatırlamaya çalışır ama eve nasıl geldiyini hatırlayamaz "her halde jk getirdi" diyip duş alıp mutfağa gider tlf dan gelen bildirim sesleriyle tlf alıp gördüyü bildirimlerle şok olur.

68 arama.
99+ mesaj.

aceleyle guruba girer.

"agalarım"

taetae:günaydın🤗😁.

jimin:götüne girsin günaydının| NERDESİN LAN SEN NE KADAR MERAK ETTİK HABERİN VARMI SALAK ALFA BOZUNTUSU,|
geceniz naılsıl geçti😉.

rm:sadece bir tek sorum var,
'dün gece ne halt yedin'.

taetae:şey y yemekteydim ya t telelefon sessizde kalmış.

jimin:sen telefonunu sessize alıcaksın ne halt yedin çabuk söyle!.

taetae:ya bana inanmıyor musunuz siz.

rm:hayır.

jimin:hayır.

taetae:😒

rm:anlat 'hemen'.

taetae:ş şey dün yemeye çıktık s sokra sohbet falan etik ben biraz çok çok az sarhoş oldum.

jimin:aptal mısın kardeşim?!.

rm:tae sen kafayımi yedin adamı dörü dürüst tanımıyorsun niyeti ne bilmiyoruz buncayıl sonra geri gelip seni seviyor gibi yapıyor buna ne kadar inanabilirsin o adama güvenmiyorum ne olursa olsun o bir delta ve ona yaptıklarımızdan sonra böyle davranması normal diyil sense gidip adamla başbaşa yemeye çıkıyorsun üstüne üstlük bide sarhoş oluyorsun ya sana birşey yapsaydı yapmiycağını garanti edebilir misin hayatına karıştığım için üzgünüm ama o adama zere kadar güvenim yok.

taetae:haklısın hyung üzgünüm bidaha birşey olmiycak.

rm:umarım tae.

jimin:konuşmanız bitiyse,
geceniz nasıl geçti.

taetae: saçmalama jimin!.

rm:saçmalama jimin!.

____

kafama esti yaptım iyi geceler tatlı rüyalar seviliyor sunuz 😙😙

Aşk ve intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin