geçmişin izleri

67 3 0
                                    

taehyung dan*

vücudum ağrıyor hemde tarif edemediyim bir şekilde kamyon çarpmış gibiyim gözlerimi zornalarak açtım önce heryer karanlıktı ama görüşüm giderek düzeldi gözlerim yanıyordu resmem ama bu şu an umrumda olan son şeydi çünki şu an onun kolları arasındayım içimden bir ses ondan uzaklaşmamı söylüyor kaçmamı peki ben onu dinledim mi hayır neden mi çünki şu an dünyadaki en huzurlu yerdeymişim gibi hissediyorum en güvenli yerde böyle şeylerden hazeden biri diyilim ama o bütün dengemi altüst ediyordu yıllarca ondan nefret ettim ve bunu herkese haykırmaktan da çekin medim hatta çok daha ileri gittim.

geçmiş*

tae ve liseli birkaç alfa arkadaşları jk tuzak kurmuş onu ingilizce hocasıyla depoya kitlemişlerdi ve herkesi toplayıp onları basmış lardı hoca ne kadar böyle birşey olmadığını soylesede bunu kimse dinlememiş jk  2 haft uzaklaştırma almış hocanında meslek hayatına son verilmişti o yıl bütün okul jk ile dalga geçip aşallamış herkes ona zorbalık yapmıştı hatta hocalar bile ona tiksinerek bakmıştı
jk buna dayanamamış ve intahar etmeye kalkmıştı jin ve yooongi onu okulun bodrumunda bilekleri kesilmiş bir şekilde bulmuştu 2 gün komada kalmıştı jk ama tae nin umrunda olmamıştı hata dahada kurulmuştu ona karşı ve jk okula döndüyünde asla yapmaması gereken bir şey yapmıştı bütün arkadaşlarını toplayıp jk saldırmıştı ağır bir şekilde yaralanan jk umursamadan bir ara sokakta ölüme terk etmişlerdi şans eseri birkaç evsiz onu kurtarmıştı bunu örenen ayle tae yi başka bir okula nakil etirmişti ama bunun pekte faydası olmamıştı tae jk bulduğu her yerde aşalayıp zorbalı k yapıyordu.

şimdiki zaman*

çok hata yaptım hemde telafisi olmayan hatalar özür dilemeye bile hakım yoktu ayleme olan öfkemi ondan çıkarmıştım yaptıklarım için kendimi asla afetmiyceyim asla,
şu an burda olmayı haketmiyorum bana böyle sarılmasını haketmiyorum beni korumasını da, beni belki sevmesini de benden nefret etse daha mutlu olurdum bana böyle davrandıkça kalbim param parça oluor çünki,yüzünü dikatlice inceliyordum çok deyişmişti ama hiç deyişmeyen şeylerde vardı yillar önce yüzünde açtığım o yara izi hala duruyordu yüz hatları daha keskindi ama aynıydı işte sadece daha sert görünüyordu parmak uçlarım benden izinsiz yüzüne dokunuyordu yüzünü aklıma kazımak istiyordum parmaklarım yüzunü turlayıp dudaklarına indi gözlerim istemsiz dudaklarına kaydı o kadar kaptırmıstım ki kendimi beni izlediyini fark etmemiştim gözlerimi dudaklarından ayırdığımda birden irkildim beni izliyordu elimi hemen geri çekmeye çalıştım ama dedim ya 'çalıştım' çünki buna izin vermemişti elimi nazikçe tutup  öptü ben de mal gibi izledim.

*sonunda mal olduğunu anladın demek*

《hah bende nerde kaldı bu alfa bozuntusu diyordum》

*noldu yoksa özledinmi*

《ne özliycem be kafadinliyordum ne güzel ne istiyorsun gene》

*deltammın gözleri ne kadar güzel diycektim*

《nerden senin deltan luyor be man kafa》

*bana hakaret mi etin sen az önce!*

《etim evet senin le uraşacak zamanım yok benim》

*sen kaşındın deltaya kur yapiyimda gör gününü*

《ARES AKLINDAN BİLE GEÇIRME SAKIN!》

*artık çok geç ;)*

《şerefsiz pire torbası seni.》

jk baktığımda bana garip bir şekilde bakıyordu sanki aklımı okumaya çalışıyordu sonra bakışları deyişti bir anda yüzüme düşen saç tutamlarını geri taradı sonra yangımı elinin tersiyle okşadı kindimi hiç iyi hisetmiuorum ne yapıyor bu adam bana.

*Taehyung taehyung ne olduğuna inanamaz sınn deltama BANA KUR YAPTII! kudur şimdi gidip bende ona kur yapıcam*

《sakın senin yüzünden  yanlış aliycaklar şimdi》

*sor bakalım bu benim bir umrumdamı*

《AMA OLMALII SENİ- ARES lütfen》

cevap yok herzamanki gibi başına buyruk bu alfa ben ona söylenir ken nemi oldu yanağıma buse kondurdup "günaydın güzelim" dedi tok bir sesle "g-günaydın" sesim titelremişti lanet. saçlarımı okşadı hatırladığım şeylerle gozlerim dolmaya başlamıştı "ştt ağlama artık" göz yaşımı sildi ve bana sarıldı "güvendesin artık kimse sana zarar veremez seni ne olursa olsun koruyacağım" bir hıçkırık koptu dudaklarımdan formonları beni sakinleştiriyordu dakikalarca öyle kaldık saçlarımı oksadı arada buseler kondurdu sonunda başımı gösünden kaldırdım "teşekürederim" "bana teşekür etmene gerek yok sevgilim, hadi bu kadar uyku yeter aç olmalısın" diyip yataktan kalktı o kalkınca fark ettim BENİM ÜSTÜM YOK VE ALTIMDAKI EŞORTMAN DA BENİM DİYİL! SİKTİR  hızla yorganı üstüme çektim birden gülmeye başladı "g gülme jungkook" yorganın altından başımı çıkartıp ona baktım allahım ne kadar güzel gülüyor, kalbim neden bu kadar hızlı atıyor şimdi kendine gel taehyung kendine gell! "gülme diyorum kıyafetlerim nerde" gulmeyi kesip dolaba yöneldi "kızma tamam, kiyafetlerin kirliydi bendr deyiştirdim" diyip bir gömlek çıkardı "bunlar sana olur gidip duş al ben de kahvaltı hazılıycağım dünden beri hicbir sey yemedin" "teş-" yüzüme eyilip çenemi tutup kendine çekti kalbim kalpten gifiyim diye yapıyor ta resmen yüzüme yaklaştı "bir daha teşekürederimdersen seni öperim bebeyim" gözlerim fal taşı gibi açılmıştı "anladınmı" gözlerimi kırpıştırıp kafamı saladım sadece beni bırakıp odadan çıktı bende mal gibi baka kaldım.

Aşk ve intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin