jk geleli 2 gün olmuştu yeni evine yerleşmeyi yeni bitirmişdi. "hadi ama lütfen sadece birkaç saat herkes seni çok özledi biraz eyleniriz hemmm taehyung 'uda görmüş olursun." dedi yoongi bir saat dir onu ikna etmeye uraşıyordu. "daha diyil henüz zamanı gelmedi siz gidin benim başka bir işim var" "ne işi bizden daha mı önemli" desi jin isyanla "hyung lütfen" hobi merakla jk baktı. "neler karıştırıyorsun sen" jk geri yaslandı arkadaşı çok zekiydi. " intikam soğuk yenen bir yemektir ve ben çok açım" dedi şeytani bir sırıtışla 3 anlayışla kaşlarını kaldırdı "sonunda intikam zamanı geldi demek" dedi hibi sırıtarak. "pilanın ne peki onunla zorla evlenmeyi yada korkutmayımı pilanlıyorsun"dedi suga jk başını iki yana salladı "yoksa zorla mühürlüycek misin" dedi jin dehşetle "sence tacizciyemi benziyorum hyung" dedi jk düz bir şekilde. "ee ne yapacaksın peki" jk sırıttı ve pilanını anlattı. (neden söylemiyorsun demeyin çünki bir pilanım yokk agagagagag😭😭😭) 3 de hayretle dinledi. "ama bu biraz" "tehlikeli" "ve riskli ya yakalanırsan" "çoktan etkim altına girdi bile inanın bana asla karşı çıkmiycak" "tamam ne olursa olasun yanındayız" 3 de kararlı bir sekilde kafa salladı. "o zaman bu gece tae yi alıp biraz kafa dağıtın." 4 de sırıttı (piçlerrrr)
___
6 üye beraber barda içki içiyordu "jk neden gelemi" dedi rm "aylesiyle akşam yemeyi yiyeceklermiş bak jeon konuşmak istiyormuş" dedi yoongi tae umursamıyor içki içiyordu yoongi ye gelen mesajla hobi ye isaret yapar. " içki alıcağım istermisin" "olur sağol" "siz beyler" "ben de geliyorum" dedi suga 2 si gitti ve 3 pardak içkihle geldi. ilerleryen saat lerde hepsi ayrı konulardan konuşuyordu tae ise o 2 dakikadır sıcaktan pişiyordu. "b ben birazdan dönerim" diyip masadan ayrıldı hobi sırıtarak birine mesaj attı.
tae önce yüzünü yıkadı ama daha kötü olmuştu gömleyinin birkaç düymesini açtı ve su çarptı birden elektirip kesildi tae etrafa baktı kaslarını çatıp ama pek umrunda diyildi. taki beline bir kol dolanana kadar tae onu itmeye calıstı ama isey armadı. "b bırak be-" bir el ağzını kappatı. "ştt" tae onu anında hatırladı bu ses oydu. kortulmaya çalıstı ama kendinde diyildi bu yüzden işe yaramadı. kol belinden ayrılıp onu döndürdü vebileklerini tutupbağladı ve tutup kabine soktu. kapıyı kitledi müzik sesi geliyordu ama lavaboda ışik yoktu. "k kimsin sen ne istiyorsun benden" dedi tae hızlı nefes alıp vererek. eller bileyini tutup boynuna iyice yaklaştı nefesini tae nin boynuna vererek kokusunu içine çekti gömleyini kaldırıp ellerini çıplak beline attı tae tenine deyen soğuk ellerle titredi boynuna buse kondurdu ve bir taraftanda belini oksadı gömleyinin önünü tamamen açtı ve tae yi kucağına çikardı tae ani hamleyle bacaklarıni adamın beline doladı X boynuna buse kondurup g lerine ulaştı ve öpüp iz bıraktı gömleyi indirip onu ters çevirdi ve kapıya yasladı sırtına omuzlarına buseler kondurdu mühür yerine buse kondurdu sonra boynuna yöneldi ve kokusunu içine çekti elleriyle ince omuzları oksadı. "n neden yapıyorsun bunu kimsin?" dedi tae zar zor bu adam ona hiç iyi gelmiyordu. adam birşey söylemedi tae yi çevirip dudaklaryla birleştirdi dudaklarını şehvetle öpüyordu tae nin bağlı ellerini tekrar boynuna geçirdi belini kavrayıp dahada çekti kendisine ve oksadı tae nin vücudu yanıyordu sanki bileklerini çözdü ve gözlerini bağladı üzerindeki kırmızı gömleyi çıkartı gördüyü beyaz pürütsüz vücutla sırrıtı tae dahada tedirgin oldu. "ne istiyorsun benden" elektirikler gelmişti ama tae nin gozleri baglıydı adam tae nin ellerini elleriyle kenetleyip kapıya yaslaldı ve boynuna izler bırakmaya basladı tae ne kadar karşı çikmak istesede yapamıyordu adam elinin birini tae nin pantalonunun içine sokup aletini çekiştirir kemeri çözüp iyice hizlanır tae kapıyla arasında kıvranıyordu eli bileyini tutup onu engellemeye uraşıyor durmadan inliyordu birkaç dakika sonra tae ellerine boşalır ve sonunda rahatlar ama bu pek uzun sürmez adam menilli elini tae nin arkasına geçirir sertçe deliyine sürer tae hizla omuzlarına tutunup kas katı kesilir. "D dur Ahh-" adam parmağını içine gönderince daha sıkı tutar omuzları ve kasılır. "Şttt" adam diyer eliyle belini oksayıp saçlarına buse kondurur ve gelgit yapar ardından ikinciyi gönderir "Ah siktirr y yava-aş a" adam onu dinlemeden makas haraketleriyle gelgit yapar sert haraketlerle tae yi genişletir tae acıyla karışık zevk alarak inler canı yanıyordu gözleri yanıyordu sonunda adam yavaşça parmaklarını çıkartır tae titreyen bacakları yüzünden ona sıkıca tutunuyordu sonunda rahatça nefeslenir adam kağıt havluyla elini ve tae yi temizler pantalonunu düzeltip gömleyile üstünü örter dudağına ve omzuna son kez buse kondurup gider tae sonunda kendine gelir toparlanıp gözlerini açar ve titreyerek üzerini giyer kabinden çıkıp aynaya bakar boynunda izlervardı dudakları hafif kızarmış saçları karman çorman dı yüzüne su çarpar hemen. "hay sikeyim lanet olası herif" dedi öfkeyle bu adam kimse ona hiç iyi gelmiyordu yine ona karşı koyamamıştı onunla istediyi gibi oynamıstı adam, sinirle soluyarak üzerini düzeltti kendine çeki düzen verdi ve geçen seferki gibi ama moror olan kumaşı alır. "kimsin sen kim" dedi kendi kendine bamyodan çıkmak için ilerler ama kalcasındaki sızıyla yüzünü buruşturur. "şerafsiz herif piç kurusu" küfürler savurarak banyodan çıkıp arkadaşlarının yanına gleir. "nerde kaldın be kardeşim" "içki dokundu" dedi tae herkes sarhoştu hobi tae nin boynunu görüp çaktırmadan yoongi ye işaret verir. yoongi de görüp sırıtır. "ben sıkıldım gidelimi artık" dedi tae kesinlikle gitmesi gerekiyordu. "olur hadi kalkalım".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve intikam
Fanfictiontae ve jk babaları çok iyi arkadaşlardı ve bu dostluğun akrabalık olması istediler bu yüzden de doğacak ilk çocuk larını evlendirmek için söz verdiler yılar sonra bay kim woojin nin bir oğlu olur ve birkaç yıl sonra da bay jeon nün bir oğlu oldu ele...