Merhaba, bu benim yazdığım ilk kitabım. Eleştirilere oldukça açığım ve ihtiyacımda var :) Umarım beğenirsiniz, iyi okumalar <3
Ben kendimi bildim bileli bu iş için eğitilmiştim. İnsanların gerçeklerini öğrenmiş, ancak kendi gerçeklerimi öğrenememiştim. Şimdi ise sıra bendeydi bu sefer benden saklanan kendi ''benliğimi'' öğrenecektim.
-21 Eylül 2022 *geçtiği tarih*
Alarm sesinden nefret ediyordum ama bu neyi değiştirirdi ki?
Bu sefer alarm sesi yüzünden değil şerefsiz Melih'in yüzünden yarım saat daha erken uyandım... Eğer önemli değilse onu geberteceğim! Yeni uyanmanın verdiği sersemlikle ''Efendim Melih bu saatte benden yine ne istiyorsun?'' dedim. Bunları derken aynı zamanda esniyor, geriniyor ve kalkmaya hazırlanıyordum. ''Bu sabah hep beraber kahvaltı yapalım diyoruz, ne dersin? Akşamüstü Ceylin'de görev için İstanbul'a gidecek uzun zaman onu göremeyeceğiz.'' Büyük bir iç çektim ve Melih'e saydırmamak için kendimi zor tuttum, gerçekten sabahın altı buçuğunda bu yüzden mi kaldırmıştı? Peki en saçması neden bir insan sabahın altı buçuğunda kahvaltı yapardı ki.. Her neyse bu sefer Ceylin için susacaktım. ''Peki Melih, gelirim bende. Saat kaçta ve nerede buluşacaksak mesaj olarak atarsın Kahvaltıda görüşürüz''
Telefonu kapattıktan sonra yataktan kalktım ve terliklerimi giydim.. Sıcacık terlikler, sanırım beni sabahın bu saatinde rahatlatacak olan tek şeydi. Akşamki aptal kurbanım yüzünden biraz içmek zorunda kalmıştım.. Keyif almadığım içkileri içmek benim hiç hoşuma gitmez. O yüzden biraz ayılıp kendime gelmek için duş almalıydım.
Adımlarımı banyoya doğru çevirdim, tabii duş almadan önce kedim Lila'ya mamasını vermeliydim.. Akıllı kedi mama vereceğimi anladığı için hemen yanıma gelip sürtündü. Bende ona kokusunu hiç sevmediğim mamasını kabına doldurduktan sonra duşa girdim. Soğuk havalarda sıcak olan her şeyi çok seviyordum bana gerçekten iyi gelmişti. Hava soğuk olduğu için deri pantolonumun üstüne bol kazak giydim.
Tam arabamın anahtarımı almış deri ceketimi giyiyordum ki Sevgilim Sarp aradı. Bu saatte neyin nesiydi bu? Her neyse.. Tatlı bir günaydın aramasıdır herhalde diyerek telefonu açtım. ''Günaydınn Sarp Bey.''
''Günaydınn sevgilim'' dedi heyecanlı bir sesle. ''Seni almaya geliyorum, dersten önce bir şeyler yeriz diye düşündüm. Uygun mudur?'' Siktir. Bugün ders vardı üstüne üstlük, bizimkilerle kahvaltı yapacaktım. Ama Sarp bizimkileri bilmiyordu çünkü ben Katil Ajandım ve bunu çalışma arkadaşlarım harici kimse bilmiyordu.. Ben aslında ''göründüğüm'' hayatta iç mimarlık okuyan kendi halinde bir kızdım.
O da beni böyle tanımıştı, en kötüsü de buydu. Şimdi ona ne diyecektim?
Ona güzel bir cevap verip dediği teklifi geri çevirmem zor olmadı çünkü ben bir Ajandım ve böyle yetiştirilmiştim. ''Bende tam çıkmak için hazırlanıyordum, biliyorsun bugün kuzenim yurt dışına geri dönüyor. Onun için kızlarla kutlama yapacağız.. Belki derse bile giremeyebilirim. Özür dilerim sen keyfine bak.''
-Dürüst olmak gerekirse bunu dedikten sonra o kadar rahatladım ki anlatamam.-
''Aa, doğru ya. Benim salaklığım, kuzeninin gideceğini unutmuş olmalıyım. O halde bende başka bir plan yapayım.'' diyerek sırıttı. ''Dediğim gibi keyfine bak sevgilim şimdi çok acelem var kapatmam gerek görüşürüzz.'' diyerek kapattım telefonu.
Sarp ile konuşurken sitenin otoparkına inmiştim bile. Hemen arabama atladım ve Melih'in attığı konuma doğru yola çıkmıştım. Bu herkesten gizli bir hayat benim için gerçekten zordu.. Onlar için böyle değildi. Onlar benim gibi okumuyorlardı hepsinin ''sahteden'' bir işleri vardı ve insanlarla bağları yoktu ama ben aşık olmuştum.. Tam 3 yıl önce. Bu işlerde aşık olmak, evlenmek hoş karşılanmasa da bir şekilde hayata karışmam gerekiyordu ve insanların gözü önünde olmam gerekiyordu, çünkü gizlenilmenin en iyi yollarından biri göz önünde olmaktır.
Bu arada Ceylin, benim en iyi arkadaşlarımdan biridir. Hatta öyledir, o yüzden sabahın yedisinde yola çıkmıştım ya...
Melih çok uzak bir yere ayarlamamış yeri çok şükür. O yüzden çabucak oraya varabildim, gittiğimde herkes ordaydı. -Bunların işleri güçleri yok muydu?-
İçeri girdiğimde hepsi bir ağızdan beni selamladılar. Ceylin hariç o koşarak bana sarıldı, insanlar garip garip baksalar da güzeldi. Oturmamla kahvaltılarımızın gelmesi bir oldu. Şerefsizler beni beklememişler ve bana da söylemişler ama yine de sevdiğim şeylerdi.. Kahvaltıdan sonra baş yöneticinin yanına gideceğimiz için içmek istemediler, bende dahil. O nedenle Eylül çay bardağını havaya kaldırarak ''Masadaki en sabırsızına'' diye bize seslendi. Ceylin'den bahsediyordu... Bende dahil herkes bardaklarımızı kaldırarak tokuşturduk.
Bu arada bizim ekip beş kişi. Ben, Ceylin, Melih, Araz ve Eylül. Genellikle başarılı görev arkadaşları olduğumuz için bize grup halinde görev sunuyorlardı fakat Ceylin bu sefer bizden uzun bir süreliğine ayrılıyordu, çünkü alması gereken bir intikam ve başarması gereken bir görev vardı.
Yemeklerimizi yedikten ve çaylarımızı içtikten sonra hesap ödeme kısmına gelmiştik. Araz her zaman ki gibi cömert davranıp hepimizin ödemek istedi, ama ben hiç öyle şeyleri sevmem ya herkes kendi hesabını ödeyecek yada hepsinin hesabını ben ödeyecektim.
-Her durumda dominant olmayı seven bir kişiliğim var sanırım..-
Araz öyle yapmaya çalışınca bende dediğim gibi herkesin hesabını ödedim ve artık Baş yöneticinin bizi çağırdığı yere Şirket Binasına yola çıktık. Evet orası bir şirketti. Bizim baş yönetici, bir online alışveriş sitesinin sahibiydi ve şirkette ona aitti. Buluşmak için insanlardan ayrı gizli bir yer hiç uygun değildi en uygun yer burasıydı. Şirketin en üst 2 katı bizim için ayrılmıştı, genelde verilen görevler en üst katta verilir en gizli şeyler orada konuşulurdu.
Demiştim ya, bunlar nasıl önceden kahvaltı yapacağımız yerde olmuşlar, meğersem Araz bunların hepsini evinden almış. Getirmiş.. Benim evimde çok ters kalıyor diye almayıp beklemeyi tercih etmişler. Eylül hariç hepsi Arazla geldiği için Arazla gittiler binaya. Ben yanıma sadece Eylül'ü aldım ve önden gittim.
Yaklaşık on beş dakika süren bir yolculuğun ardından binaya ulaşmıştık.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selammm :) Bugün ilk kitabım olan ''Kıvılcım'' ı yayımladım. Aslında ilk bölümden tam olarak hikayeye giriş yapmak istemedim ve olabildiğince kısa tuttum çünkü ilk bölümden karakterleri tanıyalım baş rolü yakından öğrenelim istedim :=) İkinci bölüm daha uzun olacak ve hikayeye tam olarak girmiş olacağız. Eleştirilerinize çok ihtiyacım var beğendiyseniz ''vote'' atmayı unutmayın <33
Bu arada ilk bölümden ''romantizm'' ve ''aşk'' kategorilerini tam olarak hissedemediniz biliyorum ama kitabım ''aşk'' ve ''aksiyon'' karışımı bir kitap.
İkinci bölümü yarın yayımlayabilirim çünkü çok başlangıçta olduğumuz için yarın yayımlamam sizi sıkmayacaktır fakat diğer bölümleri en az iki günde bir yayımlayacağım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıvılcım
Teen FictionYaratılış amacım buydu, bu zamana kadar hep ajan ve katillik için eğitim almıştım. Her zaman insanları öğrenmiştim şimdi ise sıra bendeydi, benden gizlenen hayatımı öğrenip kontrolü elime alacaktım.