Nieuw schooljaar kwam na een lange vakantie eindelijk terug naar school! Berto en Carla zijn veranderd van school en Jayline zag hun nooit meer gelukkig. Haar vriendschap met Ben werd sterker en sterker. Sheyla was nog bevriend met Berto en dat vond Jayline niet zo leuk dus besloot ze niet meer bevriend zijn met haar. En Sheyla verstond het en respecteerde haar beslissing. Ze had Alina nog en ze was heel blij dat ze niet mee met Sheyla ging. Alina zei ook 'Ik heb je 1 keer alleen gelaten, ik ga je geen twee keer achterlaten.' Wat Jayline heel vriendelijk van haar vond, ook al vond ze zelf dat ze het niet verdiende. Hoe meer tijd Jayline met Ben was hoe mee gevoelens ze kreeg. En ze wou dat hij hetzelfde voelde maar ze wist dat de eerste keer dat ze samen waren alles een leugen was, dus ze was bang. Dus zei ze of deed niks, dagen gingen voorbij en er kwam een nieuw meisje en twee nieuwe jongens in de klas van Jayline. Dat nieuw meisje heet Lana en de twee jongens Kasper en Mean. In het begin vond ze Lana nog een tof meisje en ze werden zelf vrienden omdat Alina bevriend was geworden met haar dus had Jayline niet echt een keuze. Maar het werd minder tof voor Jayline wanneer ze zich buitengesloten voelde. Maar ze wou niks zeggen omdat ze bang is dat ze weer alleen zou blijven. Maar gelukkig had ze Ben nog die naar haar luisterde en haar de ideeën veranderde door samen een spel te spelen Color Monster het was hun spel en hun wedstrijd. En ze moesten het altijd samen spelen, want als Jayline het alleen speelt en 1 punt meer heeft noemt hij haar een valsspeler. Hij belde haar zelfs wanneer ze op de bus is ze konden wel 3 uur bellen op school dagen en 7 uur bij
de weekends. Maar ze wisten van elkaar dat ze zich meer dan vrienden voelen dus deed Ben een stap naar Jayline en vroeg hijaan haar 'Ik denk dat we allebei weten dat we meer dan vrienden willen zijn, dus vraag ik jou wil je mijn vriendin zijn?' Jayline twijfelde en zei 'Wat alshet weer een leugen gaat zijn?' maar Ben was nog niet klaar 'Nee, deze keer meen ik het. Ik was jaloers wanneer je met Berto was en nu ben ik zeker dat ik met jou wil samen zijn waant ik hou van jou.' Dat overtuigde Jayline en ze zei. 'Okay laten we dit proberen.' In het begin was het haar enige medicatie tegen de pijn van Alina en Lana. Maar het werd erger en erger. Jayline voelde alsof dat Lana heel de controle heeft genomen. Alsof ze haar wil uit schakelen. Ze wou gewoon een oplossing. Alles was dus goed in de relatie tussen Ben en Jayline tot dat er een meisje Xina kwam die bevriend begon te zijn met Ben in het begin vond Jayline het niet erg maar hoe langer ze bevriend waren, hoe meer Jayline jaloers werd. En wanneer Jayline jaloers is dan is ze iemand helemaal anders. En dat vond Ben niet meer leuk dus besloot hij het uit te maken met Jayline, en wou hij nog bevriend blijven met haar maar Jayline heeft het niet zo goedgenomen. Door alles die niet meer ging in haar leven, en dan nog het slechte nieuws dat ze kreeg van Ben. Wel Jayline kon het niet meer en zei dingen dat Ben niet verdiende. Jayline had geen hoop meer in haar leven maar toch vechtte ze verder. De vriendschap van Alina en Jayline was verbeterd ook al heeft ze soms bang dat ze weer alleen gaat zijn, ze vertrouwde Alina en ze hoopte dat die drama heel snel voorbij is. Jayline nam ook weer contact met een online vriendin dat ze heeft leren kennen langs een app. Ze waren al ongeveer 1 jaar bevriend, en vertelden elkaar wat er allemaal was gebeurd in die lange tijd. Haar naam is Lusia, Jayline vond het een prachtige naam omdat ze ooit haardochter ook zo wou noemen. Hoe meer ze elkaar stuurden en belden hoe meer gevoelens Jayline had voor Lusia. Maar Jayline was in de war, zou ik het weldoen Lina woont heel ver van haar, zou het wel kunnen werken? Maar Jayline liet de afstand niks verpesten want wanneer ze wist dat Lusia ook op Jayline is was ze zo gelukkig. Lusia vroeg Jayline 'Wil je samen zijn?' waar Jayline op antwoordde 'Ik zou graag willen proberen' En dat deden ze, het was een prachtig sprookje die Jayline voor haar zag ook al zijn er soms dingen dat ze zou veranderen. Maar dat vindt ze niet erg want ze hield van Lusia en niks kon haartegenhouden, zelfs de afstand niet. Over de vriendschap van Alina en Jayline ze probeerden allebei hun best om de vriendschap te houden.
JE LEEST
Jayline
RomanceÉén meisje die gelukkig is in haar stad, leeft de beste tijden met haar beste vriendinnen tot dat alles moeilijk werd toen ze moest verhuizen naar een andere stad. Zal Jayline daar weer gelukkig worden en nieuwe vrienden maken?