Eerst wil ik Lyne en Chloé bedanken die in het verhaal als Lina en Zoë waren, voor alle leuke tijden die we hadden als jonge kinderen en hopelijk gaan we ons binnenkort terug zien.
Dan wil ik Nawfel willen bedanken die Noël was, ook al heb ik nooit durven mijn liefde voor jou te zeggen, je bent altijd een goede vriend geweest, hopelijk heb je ook de ware liefde gevonden.
Mariama die Maria was wil ik bedanken voor de eerlijkheid en het advies dat je me hebt gegeven in de lagere school die me veel heeft geholpen met de Pesters.
Sherley die Sheyla was, wil ik bedanken voor de leuke tijden dat we hadden en ook voor dat je er ook veel voor me was toen ik het nodig had.
Benito die Berto was, wil ik bedanken voor de dingen dat je me hebt geleerd in deze wereld, en ook voor de goeie tijden dat we hadden.
Leena die Lana was, wil ik bedanken voor de drama en avontuur dat we hadden, ook al mogen we elkaar niet ik wens je wel veel geluk in je leven.
Aline die Alina was, wil ik bedanken voor de leuke tijden dat we hadden en hopelijk dat we nog veel meer gaan hebben, ik wil je ook bedanken omdat je altijd een goeie beste vriendin bent geweest.
Beau die Ben was, wil ik bedanken voor de leuke tijden en ook omdat je er altijd voor me was, ik hoop dat onze vriendschap ooit terug beter zal zijn.
Mijn ouders zou ik heel hard willen bedanken want zonder jullie zou ik dit niet kunnen schrijven.
Als laatste wil ik Luna bedanken, omdat je het beste bent die mij overkomen is, ik wil je ook bedanken omdat je er altijd voor me bent, Ik zal van je houden tot mijn laatste adem.
<3
JE LEEST
Jayline
RomanceÉén meisje die gelukkig is in haar stad, leeft de beste tijden met haar beste vriendinnen tot dat alles moeilijk werd toen ze moest verhuizen naar een andere stad. Zal Jayline daar weer gelukkig worden en nieuwe vrienden maken?