Jimin
Gök gürültüsü sesi ile uyandım. Pür dikkat cama bakıyordum. Bir daha gök gürlerse kesin Yoongi abimin yanına giderdim.
Cama bakarken dışarıdan ışık gördüm ve geri gitti. Kısa bir süre sonra yine gök gürlemişti. Acaba bu günde Yoongi abim yanında yatmama izin verir miydi? Kesin verirdi.
Ben bunları düşünürken yine gök gürledi. Hızlıca yatağımdan çıkıp yavaş yavaş Yongi abimin odasına ilerledim. Kapısına vardığımda nazikçe kapısını tıktıkladım ve içeriye girdim.
Her zamankisi gibi tatlıydı benim aksime.
Yanına gidip nazikçe dürtüm. "Beş dakika daha uyusam kalkcam." Demesi ile yüzümde hafifce bir gülümseme oluştu. Yine hafifçe dürtüp "Yoongi hemen kalk yoksa bir bardak suyu kafandan aşağı dökerim daha deminde öyle dedin ama kalkmadın." Deyerek annemi taklit ettim. Gercek annem değildi aslında ama yinede ben gerçek annemiş gibi diyordum zaten gerçek annem anne denmeyi bile haketmiyordu.
Hafifçe gözlerini araladığında beni gördüğü an yatakta oturur pozizyonu aldı. "Jim ne oldu? Neden burdasın bir yerine bir şey olmadı dimi canım?" Dedi. "Olmadı ama gök gürlüyor yanında yata bilir miyim?"
"Sormana bile gerek yok Jim." Dedi ve kollarını açtı. Ona sarılarak uyuyacağımı biliyordu. Hızlıca yatağa gittim ve ona sarıldım. Oda bana dönük olduğu için tam göğsüne denk geliyordum ama ne ben nede o bunu çok dert etmiyorduk.
Ona dağa çok sokuldum ve "İyi geceler kedi abim" dedim. Kedi abim aramızda küçüklükten kalma bir şeydi ve bazen ona öyle sesleniyordum. "Tam bir pamuk şekesin. Sanada iyi geceler civciv." Dedi ve birbirimize sarılıp uyuduk. Tabi her gök gürlediğinde ona daha çok yanaşıyordum ama orayı saymıyalım.
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
Bu hikayenin konusunun baya soft olduğunu düşünüyorum ve elimden geldiğince soft yazıcam tabi bu softluk Yoongi'nin okulunda pek olmiyıcak haberiniz olsun.
Fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın ve yazım yanlışları için özür dilerim. kendinize iyi bakın görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cute /Yoonmin
FanfictionYoongi okulun korkulan isimlerindendi ama üvey kardeşi Jimin'in yanında tambir minnoş oluyordu.