8

655 52 138
                                    

Bir kaç hafta sonra

~Yoongi

Ailemize birbirimizde hoşlandığımız söylemiştik ilk başta istemeselerde sonradan kabul etmişlerdi. Şuan ise Jimin'in ısrarları üzerine tatlı eşyalar satan mağzaya gitmiştik şuan ise binbir çeşit eşya almıştı hata çift pijaması bile almıştı ama o pijamaları giyeceğimi düşünmüyordum ama Jimin olunca yanımda kıramıyordum onu. Bana bir tatlış bakış atsa her istediğini yapardım.

"Yoon, Yoon böyle bir kalem buldum alalım mı?" Dedi ve tatlı gözlerle baktı.

"Beni batırdın Jimin al hadi al." Dedim ve kaç tane kalem aldığını düşünmeye başladım. Mağzada özel olarak kalem alıyordu neden olduğunu cidden merak etmiştim. Normalde çokta kalem gibi şeyler sevmezdi ama yinede bir problem yoktu. 

Sonunda alma islemi bittiğinde aldıklarının parasını ödedim ve arabanın bagajına koydum. Sonra Jimin'in kapısını açtım en öne bindikten sonra kapıyı kapattım. Kendi tarafıma bindim ve Han nehrine sürmeye başladım. Hava kararmaya başladığı için gezmek güzel olur diye düşünmüştüm birde Jimin deniz kenarlarında gezmeyi sevdiğini söylemişti.

Han nehrinin oralara geldiğimizde arabadan indik. Ondan sonra el ele tutuştuk ve Han nehrinin kenarında gezmeye başladık.

"Eskiden Jimin ile sevgili olucaksin deseler inanmazdım çünkü seni gerçekten kardeşi gibi görüyordum."

"Bende inanmazdım ama duygular bizim düşunçemizi yanılttı. Aslında her şey senlen ortak eve çıkmamızla başladı."

"Evet ve bence hayatımızda verdiğimiz en iyi karardı." Dedim önüne geçtim ardından önünde diz çöküp cebimdeki kutuyu çıkardım. "Hastalikta sağlıkta her zaman birbirimiz ile tatlı atismalar içinde tatlış bir evde yaşamaya ve en iyisine benim gibi iyi bir insan ile evlenir misin?" Dedim aslında biraz odun biriydim ve bu işleri yapamazdım ama Jimin'in kabul edeceğini emindim.

"Evet." Dediğinde elini alıp parmağına yüzlugunu taktım ve güzel dudakları ile güzel dudaklarımı birleştirdim.

Ondan ayrildiktan sonra ona sarıldım. "Seni asla birakmıyıcam sana söz veriyorum Jimin. Seni üzmemek için elimden geleni yapacağim." Dedim ve tekar dudaklarını dudaklarım ile buluşturdum.

~Yazar

Bu iki beden her zaman birbirini sevdi ve sahip cuktilar son günlerine kadar

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Kitap bitti ve bende bittim hiç istedigim gibi bir kitap çikmadı.

Birde Yoonun evlenme teklifine çok nediyiceğimi bilemedim normalde güzel şeyler yazardım ama çok kafan basmadı şuan

Tatli tatlı seyler yapmak istiyirdum ama yapamadım neyse bir diğer kitabıma.

Bu arada bir kitap konum hakinda kücük bir spoydır var.

Fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın ve yazım yanlışları için özür dilerim. Kendinize iyi bakın görüşmek üzere.

Cute /YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin